ٹیم انڈیا کے گیند باز کا کرشمہ ، چھ گیندوں میں لیا پانچ وکٹ ، یہ بڑا ریکارڈ کیا اپنے نام

متھن نے اس میچ میں ہیٹ ٹرک سمیت کل پانچ وکٹ نکالے۔ انہوں نے آخری اوور کی چھ گیندوں پر کل پانچ وکٹ لئے اور ٹوینٹی تاریخ میں یہ ریکارڈ بنانے والے واحد کھلاڑی بھی بن گئے۔

Nov 29, 2019 10:25 PM IST | Updated on: Nov 29, 2019 10:25 PM IST
ٹیم انڈیا کے گیند باز کا کرشمہ ، چھ گیندوں میں لیا پانچ وکٹ ، یہ بڑا ریکارڈ کیا اپنے نام

ٹیم انڈیا کے گیند باز کا کرشمہ ، چھ گیندوں میں لیا پانچ وکٹ ، یہ بڑا ریکارڈ کیا اپنے نام

کرناٹک پریمیئر لیگ ( كے پي ایل) میں اسپاٹ فکسنگ کے الزامات سے گھرے ابھیمنیو متھن نے جمعہ کو گھریلو ٹورنامنٹ سید مشتاق علی ٹرافي ٹوئنٹی 20 ٹورنامنٹ میں ہریانہ کے خلاف چھ گیندوں پر پانچ وکٹ لینے کا انوکھا ٹی -20 ریکارڈ بنایا۔

متھن اس وقت بہترین فارم میں چل رہے ہیں اور گذشتہ ماہ انهوں نے وجے ہزارے ٹرافی فائنل میں تمل ناڈو کے خلاف کرناٹک کے لیے لسٹ اے کرکٹ میں ہیٹ ٹرک اور پہلی بار اننگز میں پانچ وکٹ کی کامیابی اپنے نام کی تھی۔ اپنے سیزن کو یادگار بناتے ہوئے جمعہ کو متھن نے ہریانہ کے خلاف مشتاق علی کے سیمی فائنل مقابلے میں کرناٹک کی فتح میں اہم کردار ادا کرتے ہوئے اسے آٹھ وکٹ سے جیت دلا دی۔

Loading...

متھن نے اس میچ میں ہیٹ ٹرک سمیت کل پانچ وکٹ نکالے۔ انہوں نے آخری اوور کی چھ گیندوں پر کل پانچ وکٹ لئے اور ٹوینٹی تاریخ میں یہ ریکارڈ بنانے والے واحد کھلاڑی بھی بن گئے۔ متھن نے تیسرے اوور تک 18 رن دیئے اور چوتھے اوور میں مکمل پانسہ پلٹ دیا جس سے ایک وقت تین وکٹ پر 192 رنز بنا چکی ہریانہ کی ٹیم متھن کی بولنگ سے 200 کے ہندسے سے پہلے ہی رک گئی۔

متھن نے آخری اوور کی پہلی گیند پر ہمانشو رانا، دوسری پر راہل تیوتيا، تیسری پر سمیت کمار، چوتھی پر امت مشرا اور چھٹی گیند پر جینت یادو کو آؤٹ کرنے کے ساتھ ٹی -20 کرکٹ کا نیا ریکارڈ بنا دیا۔

وہ سری لنکا کے لست ملنگا کے بعد دوسرے ایسے بولر بن گئے ہیں جس نے ایک ہی اوور میں چار گیندوں پر چار وکٹ ہیں۔ یہ بھی دلچسپ ہے کہ ٹی -20 ریکارڈ بنانے والے متھن کو کرناٹک پریمیئر لیگ میں فکسنگ معاملے میں پوچھ گچھ کے لیے بلایا جائے گا۔ ان سے مرکزی کرائم برانچ پوچھ گچھ کرے گی۔

Loading...