مدھیہ پردیش : نان ویج نہیں بنانے پر بیوی کو زندہ جلایا

بھوپال : بھوپال میں ایک ہوٹل ملازم کے ذریعہ نان ویج کھانا نہیں بنانے پر بیوی کو زندہ جلانے کا سنسنی خیز واقعہ سامنے آیا ہے

Oct 17, 2015 11:20 PM IST | Updated on: Oct 17, 2015 11:20 PM IST
مدھیہ پردیش : نان ویج نہیں بنانے پر بیوی کو زندہ جلایا

بھوپال : بھوپال میں ایک ہوٹل ملازم کے ذریعہ نان ویج کھانا نہیں بنانے پر بیوی کو زندہ جلانے کا سنسنی خیز واقعہ سامنے آیا ہے۔ خاتون کو سنگین حالت میں علاج کے لئے اسپتال میں داخل کیا گیا ہے۔ پولیس ملزم شوہر کو حراست میں لے کر پوچھ گچھ کررہی ہے۔

پولیس کے مطابق چار دن پہلے 13 اکتوبر کو سورج نگر میں رہنے والے کنہیا سین نے شراب کے نشے میں اپنی بیوی سورجا پر مٹی کا تیل ڈال كر اس کو آگ کے حوالے کر دیا۔ متاثرہ کو 70 فیصد جھلسي ہوئی حالت میں علاج کے لئے حمیدیہ اسپتال میں داخل کیا گیا ہے۔ پولیس نے چار دن بعد متاثرہ کے بیان کی بنیاد پر شوہر کنہیا کے خلاف اقدام قتل کا مقدمہ درج کر لیا ہے۔

بتایا جاتاہے کہ حبیب گنج پولیس تھانے کے قریب ایک ہوٹل میں کام کرنے والا کنہیا 13 اکتوبر کی رات کو شراب کے نشے میں گھر پہنچا ۔ سورجا نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ کھانا دیتے ہی کنہیا ناراض ہو گیا۔ وہ سبزی کی جگہ نان ویج کھانے کی ضد کرنے لگا۔ سورجا کے انکار کرنے پر کنہیا نے اس کو زندہ جلا دیا۔

علاج کر رہے ڈاکٹروں کے مطابق سورجا تقریبا 70 فیصد تک جھلس گئی ہے۔ اس کی حالت سنگین ہے۔ پولیس نے متاثرہ کے بیان کی بنیاد پر کیس درج کر کے ملزم کو پوچھ گچھ کے لئے حراست میں لے لیا ہے۔

Loading...

Loading...