داعش نے شری شری روی شنکر کو سر کٹی لاش کی تصویر بھیج کر دی دھمکی

اگرتلہ : روحانی گرو شری شري روی شنکر نے جمعرات کو کہا ہے کہ انہوں نے دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ سے مذاکرات شروع کرنے کی کوشش کی تھی، لیکن تنظیم نے ایک سر کٹے شخص کی تصویر بھیج کر ان کی کوششوں کا ناکام بنادیا تھا ۔

Apr 21, 2016 10:08 PM IST | Updated on: Apr 21, 2016 10:08 PM IST
داعش نے شری شری روی شنکر کو سر کٹی لاش کی تصویر بھیج کر دی دھمکی

اگرتلہ : روحانی گرو شری شري روی شنکر نے جمعرات کو کہا ہے کہ انہوں نے دہشت گرد تنظیم اسلامک اسٹیٹ سے مذاکرات شروع کرنے کی کوشش کی تھی، لیکن تنظیم نے ایک سر کٹے شخص کی تصویر بھیج کر ان کی کوششوں کا ناکام بنادیا تھا ۔ انہوں نے کہا کہ میں نے حال ہی میں آئی ایس آئی ایس کے ساتھ بات چیت شروع کرنے کی کوشش کی تھی، لیکن ان لوگوں نے مجھے ایک شخص کی سر کٹی لاش کی تصویر بھیج دی۔ اس طرح آئی ایس آئی ایس کے ساتھ میرے امن مذاکرات کی کوششیں ختم ہوگئیں۔

انہوں نے میڈیا سے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ آئی ایس آئی ایس کوئی امن مذاکرات نہیں چاہتا، اس لئے اس سے فوج کو نمٹنا چاہئے۔ تری پورہ کے تین روزہ دورے کے بعد روی شنکر جمعرات کو کولکاتہ کے لئے روانہ ہو گئے۔ ریاست بھر میں بہت سے ملاقاتیں کرکے انہوں نے ملک کے شمال مشرقی علاقے میں امن کی ضرورت پر زور دیا۔ روحانی گرو نے علاقے کی عسکریت پسند تنظیموں سے حکومت سے امن مذاکرات کرنے کی بھی اپیل کی۔

روی شنکر نے کہا کہ ان کا مقصد تمام ثقافتوں، مذاہب ، ووٹوں اور نظریات کو ایک ساتھ لانا ہے۔ انہوں نے کہا کہ قومی گرین ٹریبونل نے دہلی کے جمنا كھادر میں ماحول کو نقصان پہنچانے کے الزام میں 'آرٹ آف لونگ فاؤنڈیشن پر جو پانچ کروڑ روپے کا جرمانہ لگانے کا فیصلہ دیا تھا، وہ سیاست پر مبنی تھا۔

Loading...

Loading...