ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

کل سے جھارکھنڈ میں دسویں سے بارہویں تک کی کلاسز کا ہوگا آغاز

ریاست میں اسکولوں کو دسویں سے بارہویں جماعت تک 17 دسمبر سے کھولا جائے گا۔ یہ معلومات ریاست کے صحت اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے وزیر بننا گپتا نے دی ہیں۔ یہ فیصلہ وزیر اعلی ہیمنت سورین کی زیر صدارت منگل کو ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے اجلاس میں لیا گیا ہے۔

  • Share this:
کل سے جھارکھنڈ میں دسویں سے بارہویں تک کی کلاسز کا ہوگا آغاز
علامتی تصویر

رانچی: ریاست میں اسکولوں کو دسویں سے بارہویں جماعت تک 17 دسمبر سے کھولا جائے گا۔ یہ معلومات ریاست کے صحت اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے وزیر بننا گپتا نے دی ہیں۔ یہ فیصلہ وزیر اعلی ہیمنت سورین کی زیر صدارت منگل کو ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے اجلاس میں لیا گیا ہے۔ تاہماس سے متعلق احکامات اور ضوابط جلد ہی جاری کیے جانے کا امکان ہے۔ وزیر بننا گپتا نے کہا کہ 10 ویں جماعت سے کم کلاسوں کے لئے ، آن لائن کلاسز پہلے کی طرح جاری رہیں گی۔ اس وقت کوچنگ انسٹی ٹیوٹ کھولنے کا کوئی فیصلہ نہیں کیا گیا ہے۔ اسی کے ساتھ ہی اتھارٹی نے میڈیکل ، ڈینٹل اور نرسنگ کالجوں سمیت ہر طرح کے سرکاری ٹریننگ انسٹی ٹیوٹ کھولنے پر بھی اتفاق کیا ہے۔ سوئمنگ پول ، پارکس اور سنیما گھر بند رکھنے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ہوم ، جیل اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ اور ایس ڈی ایم اے کے کاموں کا جائزہ لیا گیا ۔ اس سے قبل ہوم ، جیل اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ اور ایس ڈی ایم اے کے کاموں کا جائزہ لیا گیا تھا۔ اس دوران ، وزیر اعلی کو بتایا گیا کہ کورونا انفیکشن کے خلاف جنگ میں تعاون کے لئے سی ایس آر فنڈ کے تحت سنٹرل کولڈ فیلڈ کے ذریعہ 20 کروڑ روپے فراہم کیے گئے ہیں۔

وزیر اعلی نے کہا کہ سی ایس آر کے تحت دوسرے اداروں اور صنعتوں کو بھی کورونا کے خلاف اپنا کردار ادا کرنا چاہئے۔ اسی دوران ، وزیر بنا گپتا نے بتایا کہ کوویڈ کے دوران محکمہ یا اضلاع سے یوٹیلیٹی سرٹیفکیٹ مانگے گئے ہیں جن میں سے ڈیزاسٹر مینجمنٹ فنڈ سے فنڈز دیئے گئے ہیں۔ تاکہ اس میں شفافیت ہو۔


یہ افسران میٹنگ میں موجود تھے

اس میٹنگ میں چیف سکریٹری سکھدیو سنگھ ، چیف منسٹر کے پرنسپل سکریٹری راجیو ارون اکا ، محکمہ خزانہ کے پرنسپل سکریٹری ہیمانی پانڈے ، محکمہ صحت کے پرنسپل سکریٹری نتن مدن کلکرنی ، ڈیزاسٹر منیجمنٹ سکریٹری امیتابھ کوشل ، زراعت سکریٹری ابوبکر صدیق ، ممبر سکریٹری ہوم ، جیل اور دیگر نے شرکت کی۔ ڈیزاسٹر مینجمنٹ ڈیپارٹمنٹ راجیو کمار اور محکمانہ عہدیدار موجود تھے۔
Published by: sana Naeem
First published: Dec 17, 2020 07:16 PM IST