ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

جامعہ ملیہ اسلامیہ کے 16 طلبہ بہار سول سروس کیلئے ہوئے منتخب

جامعہ ملیہ اسلامیہ Jamia Millia Islamia کی وائس چانسلر پروفیسر نجمہ اختر نے کامیاب امیدواروں اور جامعہ برادری کو مبارکباد پیش کی۔

  • Share this:
جامعہ ملیہ اسلامیہ کے 16 طلبہ بہار سول سروس کیلئے  ہوئے منتخب
جامعہ ملیہ اسلامیہ: فائل فوٹو

رہائشی کوچنگ اکیڈمی (آر سی اے) ، جامعہ ملیہ اسلامیہ (جے ایم آئی) میں کوچنگ اور تربیت حاصل کرنے والے سولہ طلباء نے بہار پبلک سروس کمیشن (بی پی ایس سی) کے 64 ویں مشترکہ مسابقتی امتحان (سی سی ای) میں کامیابی حاصل کی ہے، ان میں سے 6 لڑکیاں ہیں۔ جامعہ Jamia Millia Islamia کی وائس چانسلر پروفیسر نجمہ اختر نے کامیاب امیدواروں اور جامعہ برادری کو مبارکباد پیش کی۔ انہوں نے کہا کہ موجودہ کوویڈ 19 وبائی بیماری کی وجہ سے بہت سی مشکلات کا سامنا کرنے کے باوجود ، آر سی اے ، جامعہ نے بہت عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔

“یہ یونیورسٹی کے لئے بڑے اعزاز کی بات ہے کہ آر سی اے وبائی امراض کے دور میں بھی بہت سارے سول سرونٹ دینے میں میں کامیاب رہا ہے۔ وائس چانسلر نے کہا کہ مختلف انسٹی ٹیوٹ کے زیر انتظام تمام عوامی کوچنگ مراکز میں یہ سب سے زیادہ تعداد ہے اور ہم امید کرتے ہیں کہ اس میں مزید بہتری آئے گی۔

منتخب طلبہ کو بہار میں ایس ڈی ایم ، ڈی ایس پی ، ریونیو آفیسر ، کمرشل ٹیکس آفیسر ، ڈسٹرکٹ آڈٹ آفیسر ، اسسٹنٹ ڈائریکٹر سوشل ویلفیئر ڈیپارٹمنٹ وغیرہ میں تقرری ملے گی۔

63 ویں بی پی ایس سی مشترکہ مسابقتی امتحان (سی سی ای) میں ، آر سی اے جامع کے 12 طلباء کا پچھلے سال بھی انتخاب کیا گیا تھا۔ حال ہی میں ، آر سی اے جامعہ کے 4 طلباء کو اترپردیش پبلک سروس کمیشن میں کامیابی ملی تھی تھی ان امیدواروں کے ساتھ (یوپی پی ایس سی) سنچیتا شرما کو بھی منتخب کیا گیا تھا جنہوں نے پہلی پوزیشن حاصل کی تھی۔


یہ بات قابل ذکر ہے کہ آر سی اے ، جے ایم آئی کے 43 طلباء نے یو پی ایس سی-سول سروسز مینز امتحان -2020 کو کلئیر کر لیا ہے۔ اب یہ طلباء انٹرویو / شخصیت کے امتحان کے لئے حاضر ہوں گے توقع ہے کہ جولائی / اگست ، 2021 میں یہ مرحلہ طے ہوگا۔
Published by: Sana Naeem
First published: Jun 08, 2021 07:12 PM IST