உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    7th pay commission: ریاستی سرکاری ملازمین کیلئے بڑا اپڈیٹ! DA میں ہوا اضافہ، اتنی بڑھ جائے گی تنخواہ

    ڈی اے میں اضافہ۔

    ڈی اے میں اضافہ۔

    7th pay commission: وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان نے کہا کہ کورونا کے دور میں ہم سرکاری ملازمین کے مہنگائی الاؤنس (ڈی اے ہائک(DA Hike)) میں اضافہ نہیں کر سکے تھے۔ اب ہم اسے بڑھا کر 31 فیصد کر دیں گے اور اپریل سے ملازمین کو بڑھے ہوئے مہنگائی الاؤنس کا فائدہ ملنا شروع ہو جائے گا۔

    • Share this:
      7th pay commission: سرکاری ملازمین (Government Employees) کے لیے مہنگائی الاؤنس(Dearness Allowance - DA) پر ایک بڑا اپ ڈیٹ آیا گیا ہے۔ یکم اپریل سے لاکھوں سرکاری ملازمین کو فائدہ ہونے والے ہیں۔ حکومت نے مہنگائی الاؤنس میں 11 فیصد اضافہ کیا ہے۔ مدھیہ پردیش کے وزیر اعلی شیوراج سنگھ چوہان نے حال ہی میں ریاستی سرکاری ملازمین کے ڈی اے DA میں 11 فیصد اضافے کا اعلان کیا ہے۔ اب ریاست مدھیہ پردیش کے ملازمین کا مہنگائی بھتہ مرکزی حکومت کے ملازمین جتنا ہو جائے گا۔
      یہ اضافہ اپریل کے مہینے سے ہوگا۔ آپ کو بتا دیں کہ مدھیہ پردیش کی ریاستی حکومت نے ملازمین کی تنخواہوں میں 11 فیصد اضافہ کیا ہے۔ اب ڈی اے 11 فیصد سے بڑھا کر 31 فیصد کر دیا گیا ہے۔ اس سے پہلے ریاستی سرکاری ملازمین کو ان کی بیسک تنخواہ (basic salary) کا 20 فیصد ڈی اے مل رہا تھا۔
      تقریباً 7 لاکھ ملازمین کو فائدہ ہوگا۔
      وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان نے کہا کہ کورونا کے دور میں ہم سرکاری ملازمین کے مہنگائی الاؤنس (ڈی اے ہائک(DA Hike)) میں اضافہ نہیں کر سکے تھے۔ اب ہم اسے بڑھا کر 31 فیصد کر دیں گے اور اپریل سے ملازمین کو بڑھے ہوئے مہنگائی الاؤنس کا فائدہ ملنا شروع ہو جائے گا۔ حکومت کے اس فیصلے کا فائدہ تقریباً 7 لاکھ ملازمین کو ملے گا۔

      فلائٹ چھوٹنے پر Airlines کو دینا پڑا 1 لاکھ روپئے کا ہرجانہ، جانیں کیا ہے معاملہ

      گر آپ بھی 15 منٹ پہلے اپنی تمام سرچ ہسٹری ڈیلیٹ کرنا چاہتے ہیں تو یہ فیچر آپ کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوگا۔

      ماہانہ تنخواہ اتنی بڑھ جائے گی۔
      ایک رپورٹ کے مطابق ڈی اے میں اضافے کے بعد مدھیہ پردیش میں ریاستی سرکاری ملازمین کی ماہانہ تنخواہ دو ہزار سے بڑھ کر 25 ہزار ہو جائے گا۔ اس سے مالی سال 2022-23 میں حکومت پر چھ ہزار کروڑ روپے کا بوجھ بڑھ جائے گا۔ ریاستی حکومت نے گزشتہ سال دیوالی پر ڈی اے کو 12 فیصد سے بڑھا کر 20 فیصد کردیا تھا۔ اس کے ساتھ ہی حکومت نے صفائی ملازمین کو 150 روپے ماہانہ رسک الاؤنس دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

      آن لائن ویب سائٹ پر جنگ کے درمیان چینی لڑکے تلاش کر رہے ہیں یوکرینی دلہن: جانیں کیوں

      Petrol Diesel Prices Hike :  دہلی۔یو پی میں پٹرول پھر 100 کے پار، جانئے آج  آپ کے شہر میں کمپنیوں نے کتنے بڑھائے تیل کے دام
      Published by:Sana Naeem
      First published: