உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Agniveer Recruitment 2022:بحریہ میں اگنی ویروں کی بھرتی کے لئے یکم جولائی سے شروع ہوں گی درخواستیں، جانیے پورا شیڈول

    Agnipath Scheme:ان اگنی ویروں کو Navy میں ملیں گی ملازمت۔ اس تاریخ سے دے پائیں گے درخواست۔

    Agnipath Scheme:ان اگنی ویروں کو Navy میں ملیں گی ملازمت۔ اس تاریخ سے دے پائیں گے درخواست۔

    Agniveer Recruitment 2022: 2022 اگنی ویر بیچ کے لیے درخواستیں 15 سے 30 جولائی تک دی جا سکتی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگنی ویر کے انتخاب کے لیے امتحان اور فزیکل ٹیسٹ اکتوبر کے وسط میں منعقد کیا جائے گا۔

    • Share this:
      Agniveer Recruitment 2022: اگنی پتھ اسکیم کے تحت شروع کی جانے والی اگنی ویر بھرتی کا شیڈول جاری کر دیا گیا ہے۔ جاری کردہ معلومات کے مطابق یکم جولائی سے درخواست دہندگان دو زمروں میں رجسٹریشن کر سکیں گے۔ اس کے ساتھ ہی، بھرتی کے عمل کا سالانہ کیلنڈر 25 جون کو ہی شائع کرنے کی بات کہی گئی تھی۔ وہیں آن لائن رجسٹریشن یکم جولائی سے شروع کی جائے گی۔ جاری کردہ معلومات کے مطابق 2022 بیچ کے لئے 9 جولائی کو نوٹیفکیشن جاری کیا جائے گا۔

      2022 اگنی ویر بیچ کے لیے درخواستیں 15 سے 30 جولائی تک دی جا سکتی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی اگنی ویر کے انتخاب کے لیے امتحان اور فزیکل ٹیسٹ اکتوبر کے وسط میں منعقد کیا جائے گا۔ بتادیں کہ نیوی میں دو طرح کے اگنی ویر بھرتی کیے جائیں گے۔ پہلے زمرے میں اگنی ویر ایس ایس آر (اگنی ویر سینئر سیکنڈری بھرتی) ہے، اس کے تحت 10+2 پاس نوجوانوں کو لیا جائے گا۔ دوسری زمرے میں، دوسری قسم MR ہے، جس کے تحت 10ویں پاس امیدواروں کو درخواست بھرنے کا موقع ملے گا۔ وہیں، SSR عہدے کے لئے صرف سائنس اسٹریم سے 12ویں پاس امیدوار ہی ایس ایس آر کی پوسٹ کے لیے درخواست دے سکیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Agneepath Recruitment: انڈین آرمی میں اگنی پتھ اسکیم کے تحت بھرتی 2022، جانیے تفصیلات

      یہ بھی پڑھیں:
      Agnipath Scheme: مرکز اور ریاستی سرکاروں کے 'اگنی ویروں' کیلئے اہم اعلانات

      اگنی پتھ اسکیم کیا ہے؟
      اگنی پتھ اسکیم ہندوستانی مسلح افواج سے وابستہ ایک اسکیم ہے جس میں منتخب امیدواروں کو چار سال کی مدت کے لیے اگنی ویر کے طور پر اندراج کیا جائے گا۔ چار سال کی مدت مکمل ہونے پر، یہ اگنی ویر اپنی پسند کے پیشے میں اپنا کیریئر بنانے کے لیے معاشرے میں واپس آئیں گے جس کا مقصد ایک نظم و ضبط، متحرک، حوصلہ افزائی اور ہنر مند افرادی قوت کے طور پر دوسرے شعبوں میں ملازمت حاصل کرنا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: