உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Agniveer Recruitment: اگنی پتھ اسکیم کے تحت 2,800 آسامیوں پر پھرتیاں! جانیے تفصیلات

    Agniveer Recruitment: چار دن میں ایک لاکھ سے زیادہ نوجوانوں نے کرایا رجسٹریشن

    Agniveer Recruitment: چار دن میں ایک لاکھ سے زیادہ نوجوانوں نے کرایا رجسٹریشن

    ہندوستانی بحریہ میں اگنی ویر سینئر سیکنڈری ریکروٹ کی کل 2,800 آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے بھرتی کی جا رہی ہے۔ ان میں سے 560 آسامیاں خواتین کے لیے ہیں۔ امیدواروں کو ہندوستانی بحریہ میں ان کی چار سالہ سروس کے اختتام پر ایک بار کا سیوا ندھی پیکیج دیا جائے گا۔

    • Share this:
      ہندوستانی بحریہ (Indian Navy) نے اگنی پتھ اسکیم (Agnipath scheme) کے تحت امیدواروں کو اگنی ویر سینئر سیکنڈری ریکروٹ (SSR) کے طور پر بھرتی کرنے کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ امیدوار انڈین نیوی کی آفیشل ویب سائٹ joinindiannavy.gov.in کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست جمع کرانے کی آخری تاریخ 22 جولائی 2022 ہے۔

      ہندوستانی بحریہ میں اگنی ویر سینئر سیکنڈری ریکروٹ کی کل 2,800 آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے بھرتی کی جا رہی ہے۔ ان میں سے 560 آسامیاں خواتین کے لیے ہیں۔ امیدواروں کو ہندوستانی بحریہ میں ان کی چار سالہ سروس کے اختتام پر ایک بار کا سیوا ندھی پیکیج دیا جائے گا۔ یہ ان کی ماہانہ شراکت کے ساتھ حکومت ہند کی طرف سے بڑے پیمانے پر مدد کی جائے گی۔

      انڈین نیوی اگنی ویر بھرتی 2022 اہلیت کا معیار:

      اس عہدے کے لیے اہل بننے کے لیے امیدواروں کی پیدائش یکم نومبر 1999 سے 30 اپریل 2005 کے درمیان ہونی چاہیے جہاں دونوں تاریخیں شامل ہوں۔ امیدواروں کو 12ویں جماعت کا امتحان ریاضی اور فزکس کے ساتھ کسی تسلیم شدہ بورڈ سے مضامین کے طور پر پاس کرنا ہوگا۔ امیدواروں کے لیے 12ویں جماعت میں کیمسٹری، بائیولوجی یا کمپیوٹر سائنس کا ہونا بھی ضروری ہے۔

      انڈین نیوی اگنیور بھرتی 2022 کے لیے اپلائی کرنے کا طریقہ:

      مرحلہ 1: ہندوستانی بحریہ کی سرکاری ویب سائٹ دیکھیں

      مرحلہ 2: بنیادی تفصیلات بھر کر اپنے آپ کو رجسٹر کریں۔

      مرحلہ 3: ضروری معلومات درج کریں اور درخواست فارم بھرنے کے لیے مطلوبہ دستاویزات اپ لوڈ کریں۔

      مرحلہ 4: درخواست کی فیس 250 روپے ادا کریں۔

      مرحلہ 4: درخواست فارم جمع کروائیں اور اسے محفوظ کریں۔

      انڈین نیوی اگنیور  میں کیسے ہوگا سیلیکشن:

      انتخاب امیدوار کی طرف سے 12ویں جماعت میں فزکس، ریاضی، اور کم از کم ایک مضمون یعنی کیمسٹری، بیالوجی اور کمپیوٹر سائنس میں حاصل کردہ مجموعی فیصد کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ انتخاب کے لیے کٹ آف نمبر ریاست کے لحاظ سے مختلف ہو سکتے ہیں۔

      شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو تحریری امتحان دینا ہوگا جس کے بعد فزیکل فٹنس ٹیسٹ (PFT) ہوگا۔ دونوں امتحانات پاس کرنے والے امیدواروں کے لیے میرٹ لسٹ تیار کی جائے گی۔ میرٹ لسٹ بنانے کے لیے تحریری امتحان میں امیدواروں کی کارکردگی پر غور کیا جائے گا۔ شارٹ لسٹ کیے گئے امیدواروں کو پھر آئی این ایس چلکا میں میڈیکل ٹیسٹ کے لیے بلایا جائے گا۔

      یہ بھی پڑھیں:


      انڈین نیوی اگنیور بھرتی 2022: تنخواہ

      اگنی ویر کے طور پر کامیاب ہونے پر امیدواروں کو چار سال کی مدت کے لیے ہندوستانی بحریہ میں بھرتی کیا جائے گا۔ انہیں پہلے سال 30,000 روپے ماہانہ، دوسرے سال 33,000 روپے، تیسرے سال 36,500 روپے اور چوتھے سال 40,000 روپے ماہانہ تنخواہ ملے گی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: