اپنا ضلع منتخب کریں۔

    ایئرانڈیاکوپائلٹس کیبن کریورپورٹ کیلئے 73000 سے زیادہ درخواستیں موصول، ملازمت کانایاب موقع

    یہ ملازمت کا نایاب موقع ہے۔

    یہ ملازمت کا نایاب موقع ہے۔

    ایئر انڈیا کے چیف ہیومن ریسورس آفیسر سریش دت ترپاٹھی نے کہا کہ افرادی قوت کی ایک پوری بڑی تعداد نے گزشتہ برسوں میں محدود بھرتیوں کی وجہ سے ایئر انڈیا میں کام کرنے کا موقع گنوا دیا ہے۔ منگل کو ایئر انڈیا کے ایم ڈی اور سی ای او کیمبل ولسن نے کہا کہ ایئر انڈیا کی بحالی کوئی T20 میچ نہیں ہے بلکہ ٹیسٹ میچ ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Jammalamadugu | Delhi | Hyderabad | Lucknow
    • Share this:
      ایئر انڈیا اپنی خدمات اور عملہ میں توسیعی منصوبے شروع کیے ہیں، اس نے جمعرات کو کہا کہ اسے پائلٹس کے لیے 1,752 سے زیادہ درخواستیں اور کیبن کریو کے لیے 72,000 درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ اس سال جنوری میں ٹاٹا گروپ کے ذریعے خسارے میں چلنے والی کمپنی کو ایک ہفتے کے اندر اندر 25,000 سے زیادہ درخواستیں موصول ہوئی ہیں جن میں زمینی بنیاد پر کاروباری کرداروں میں تین سال کا تجربہ رکھنے والے مینجمنٹ پوسٹ گریجویٹس ہیں۔

      اس کے علاوہ ایئر لائن نے کیرالہ میں ایک نئے ٹیک سنٹر کے لیے مختلف عہدوں کے لیے 2,000 سے زیادہ درخواستیں وصول کی ہیں، جن میں ڈویلپرز، آرکیٹیکٹس، سائبر سیکیورٹی پروفیشنلز، پروگرام منیجرز اور یو ایکس ویژول ڈیزائنرز شامل ہیں۔ اپنے ٹیلنٹ پول کو بڑھانے کے ایک حصے کے طور پر ایئر انڈیا نے کہا کہ پائلٹس کے لیے 1,752 سے زیادہ درخواستیں اور کیبن کریو کے لیے 72,000 درخواستیں گزشتہ دو مہینوں میں موصول ہوئی ہیں، جن کا جائزہ لیا جا رہا ہے۔

      ایک ریلیز کے مطابق کیریئر نے 15 سال سے زیادہ عرصے سے غیر آپریشن والے علاقوں میں بھرتی نہیں کیا، اب وہ تیزی سے اپنے کاروبار کے تمام شعبوں میں ٹیلنٹ شامل کر رہا ہے، جس میں تجارتی افعال، کاروباری معاونت کی خدمات اور آپریشنز شامل ہیں۔

      ایئر انڈیا کے چیف ہیومن ریسورس آفیسر سریش دت ترپاٹھی نے کہا کہ افرادی قوت کی ایک پوری بڑی تعداد نے گزشتہ برسوں میں محدود بھرتیوں کی وجہ سے ایئر انڈیا میں کام کرنے کا موقع گنوا دیا ہے۔ منگل کو ایئر انڈیا کے ایم ڈی اور سی ای او کیمبل ولسن نے کہا کہ ایئر انڈیا کی بحالی کوئی T20 میچ نہیں ہے بلکہ ٹیسٹ میچ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      ایئرلائن نے تبدیلی کا منصوبہ 'Vihaan.AI' نافذ کیا ہے اور اس کا مقصد اگلے پانچ سالوں میں اپنے بیڑے کے سائز کو تین گنا کرنا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: