உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Airports Authority of India: ایئرپورٹس اتھارٹی آف انڈیا میں کئی پوسٹوں پر بھرتیاں، ایئرپورٹس میں ملازمت کے خواہشمندوں کیلئے نایاب موقع

    گریجویشن کی سطح پر بطور مضمون ہندی کے ساتھ انگریزی میں ماسٹر ڈگری مکمل کرنی چاہیے۔

    گریجویشن کی سطح پر بطور مضمون ہندی کے ساتھ انگریزی میں ماسٹر ڈگری مکمل کرنی چاہیے۔

    Jobs in Airports Authority of India: خواہشمند افراد 1 ستمبر سے سرکاری ویب سائٹ aai.aero کے ذریعے ان آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ آن لائن درخواستیں جمع کرانے کی آخری تاریخ 30 ستمبر ہے، اس لیے دلچسپی رکھنے والوں کو اس تاریخ سے پہلے پہل کرنا چاہیے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Karnataka | Jammu
    • Share this:
      Jobs in Airports Authority of India: ایئرپورٹس اتھارٹی آف انڈیا (AAI) نے جونیئر اسسٹنٹ اور سینئر اسسٹنٹ کے عہدوں پر بھرتی کے لیے باضابطہ نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ خواہشمند افراد 1 ستمبر سے سرکاری ویب سائٹ aai.aero کے ذریعے ان آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ آن لائن درخواستیں جمع کرانے کی آخری تاریخ 30 ستمبر ہے، اس لیے دلچسپی رکھنے والوں کو اس تاریخ سے پہلے پہل کرنا چاہیے۔

      واضح رہے کہ درخواستیں صرف تامل ناڈو، آندھرا پردیش، تلنگانہ، کرناٹک، کیرالہ، پانڈیچیری اور لکشدیپ کے عوام سے طلب کی گئی ہے۔ ایک سرکاری نوٹس میں بتایا گیا ہے کہ آسامیوں کی تعداد عارضی ہے۔ ایئرپورٹس اتھارٹی آف انڈیا (AAI) مستقبل کی ضروریات کے مطابق آسامیوں کو بڑھانے یا کم کرنے کا حق محفوظ رکھتی ہے۔

      اے اے آئی بھرتی 2022 اپلائی کرنے کا طریقہ:

      مرحلہ 1. اے اے آئی کے آفیشل پورٹل پر جائیں۔

      مرحلہ 2۔ ہوم پیج پر بھرتی کے لنک پر کلک کریں۔

      مرحلہ 3۔ اپنے آپ کو رجسٹر کریں۔

      مرحلہ 4۔ درخواست فارم پُر کریں، فیس ادا کریں، دستاویزات اپ لوڈ کریں۔ جمع کرائیں

      مرحلہ 5: مزید استعمال کے لیے تصدیقی فارم کو ڈاؤن لوڈ اور محفوظ کریں۔

      اے اے آئی بھرتی 2022 کیلئے اہلیت کا معیار اور تعلیمی قابلیت

      جونیئر اسسٹنٹ (فائر سروس): امیدوار دسویں جماعت پاس ہونا چاہیے اور ان کے پاس میکینیکل، آٹوموبائل، فائر میں کم از کم 50 فیصد نمبروں کے ساتھ 3 سال کا منظور شدہ ریگولر ڈپلومہ ہونا چاہیے یا انہیں 50 فیصد کے ساتھ بارہویں (ریگولر اسٹڈی) پاس کرنا چاہیے۔

      جونیئر اسسٹنٹ (آفس): وہ انگریزی میں 30 ڈبلیو پی ایم یا ہندی میں 25 ڈبلیو پی ایم کی ٹائپنگ کی رفتار کے ساتھ گریجویٹ ہونا چاہئے۔

      سینئر اسسٹنٹ (اکاؤنٹس): جو لوگ 3 سے 6 ماہ کے کمپیوٹر ٹریننگ کورس کے ساتھ ترجیحی طور پر بی کام میں فارغ التحصیل ہیں وہ اہل ہیں۔

      سینئر اسسٹنٹ (سرکاری زبان): ایسے امیدواروں کو گریجویشن کی سطح پر انگریزی کے ساتھ ہندی میں ماسٹر ڈگری یا گریجویشن کی سطح پر بطور مضمون ہندی کے ساتھ انگریزی میں ماسٹر ڈگری مکمل کرنی چاہیے۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      بلیک آؤٹ فٹ میں Akanksha Puri کی اب تک کی سب سے بولڈ تصویریں، میکا سنگھ نے یوں دیا ردعمل

      عمر کی حد: 25 اگست کو امیدوار کی عمر 18 سال سے زیادہ اور 30 ​​سال سے کم ہونی چاہیے۔ اہلیت کے معیار کے بارے میں مزید تفصیلات کے لیے امیدواروں کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اے اے آئی کی طرف سے شیئر کردہ سرکاری نوٹس کو دیکھیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 

      Trade with Pakistan: پاکستان کے ساتھ تجارت ممکن نہیں! ’پہلےسرحدپاردہشت گردی کوکیاجائےختم‘

      ایئرپورٹس اتھارٹی آف انڈیا میں بھرتی کی تفصیلات:

      ایئرپورٹس اتھارٹی آف انڈیا میں جملہ 156 آسامیوں کے لیے بھرتی کی جا رہی ہے، جن میں سے 132 آسامیاں جونیئر اسسٹنٹ (فائر سروس) این ای۔4، 10 آسامیاں جونیئر اسسٹنٹ (آفس) این ای۔4، 13 آسامیاں سینئر اسسٹنٹ (اکاؤنٹس) کے لیے ہیں۔ تاہم اے اے آئی کی ضرورت کے مطابق بڑھائی اور گھٹائی جا سکتی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: