உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایمیزون پچاس ہزار آئی ٹی پروفیشنلز کی خدمات کرے گا حاصل! رواں ماہ کیریئر میلے کا انعقاد

    یوروپی یونین ڈیٹا پرائیویسی کی خلاف ورزی کرنے پر امیزن پر لگا 886 ملین ڈالر کا جرمانہ

    یوروپی یونین ڈیٹا پرائیویسی کی خلاف ورزی کرنے پر امیزن پر لگا 886 ملین ڈالر کا جرمانہ

    دیپتی ورما Deepti Verma نے بزنس اسٹینڈرڈ کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ ہندوستان میں ہمارا عزم ہے کہ ہم 2025 تک تقریبا 20 لاکھ براہ راست اور بالواسطہ ملازمتیں پیدا کریں گے‘‘۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      ایمیزون 16 ستمبر 2021 کو ہندوستان میں اپنے پہلے ورچوئل کیریئر میلے کی میزبانی کرے گا۔ ٹیک کمپنی نے اعلان کیا ہے کہ وہ آنے والے ورچوئل کیریئر میلے کے دوران کارپوریٹ ، ٹیک اور آپریشن کے کرداروں کے لیے 55 ہزار امیدواروں کی خدمات حاصل کرے گا۔ اس میں کوئی بھی شرکت کرسکتا ہے اور یہ مفت ہے۔ اس ورچوئل کیریئر میلے کے شرکاء کو ایمیزون بھرتی کرنے والوں کے ساتھ 20000 سے زیادہ ذاتی نوعیت کے کیریئر کوچنگ سیشنز میں شرکت کا موقع بھی ملے گا۔

      اس تقریب میں ایمیزون کے سی ای او اینڈی جیسی Andy Jassy، ورلڈ وائیڈ کنزیومر سی ای او ڈیو کلارک Dave Clark اور نیو یارک ٹائمز کے بیچنے والے مصنفین ڈیوڈ ایپسٹین David Epstein اور کارلا ہیرس Carla Harris بھی شرکت کریں گے۔ شرکا ملازمت کی تلاش کے عمل سے رجوع کرنے دوبارہ شروع کرنے کی مہارت اور انٹرویو کی تجاویز سیکھنے کے بارے میں مشورہ حاصل کر سکیں گے۔ اس سے امیدواروں کو مناسب ملازمتوں کی تلاش میں مدد ملے گی۔

      کیریئر میلہ ایمیزون کی جانب سے آنے والے مہینوں میں عالمی سطح پر 55000 امیدواروں کو بھرتی کرنے کے ایک بڑے منصوبے کا حصہ ہے۔ اگرچہ ایونٹ کے لیے آن لائن پری رجسٹر کرنے کی سفارش کی جاتی ہے، ایسا کرنے کے لیے کوئی سرکاری ڈیڈ لائن نہیں ہے۔ ایمیزون کیریئر ڈے ایمیزون کے سی ای او کے ساتھ دلچسپ اور معلوماتی سیشن بھی پیش کرے گا۔

      ایچ آر لیڈر، کارپوریٹ ،  MENA ، APAC  اور  Amazon دیپتی ورما Deepti Verma نے بزنس اسٹینڈرڈ کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ ہندوستان میں ہمارا عزم ہے کہ ہم 2025 تک تقریبا 20 لاکھ براہ راست اور بالواسطہ ملازمتیں پیدا کریں گے‘‘۔

      ایمیزون اس وقت بنگلور ، حیدرآباد ، چنئی ، گڑگاؤں ، ممبئی ، کولکتہ ، نوئیڈا ، امرتسر ، احمد آباد ، بھوپال ، کوئمبٹور ، جے پور ، کانپور ، لدھیانہ ، پونے اور سورت سمیت 35 شہروں میں 8000 سے زیادہ براہ راست نوکریوں کی پیشکش کررہا ہے۔

      ہندوستان کے علاوہ یہ کیریئر میلہ جاپان ، جرمنی ، اٹلی ، فرانس ، اسپین ، برطانیہ اور کینیڈا میں بھی پہلی بار منعقد کیا جائے گا ، جبکہ یہ امریکہ میں ایمیزون کا تیسرا کیریئر میلہ ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: