உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آرٹس اور کامرس اسٹریم کے طلبہ بھی آئی آئی ٹی IITs میں لے سکتے ہیں داخلہ ، کیا ہے طریقہ؟

    اپنی پسند کے موضوع کی پیروی کرتے ہوئے آپ کے پاس آئی آئی ٹی میں داخل ہونے کے ابھی بھی کئی طریقے موجود ہیں۔ بہت سے آئی آئی ٹی آرٹس اور کامرس کے پس منظر والے طلبہ کے لیے ڈیزائن ، مینجمنٹ اور دیگر مضامین کے کورسز پیش کرتے ہیں۔

    اپنی پسند کے موضوع کی پیروی کرتے ہوئے آپ کے پاس آئی آئی ٹی میں داخل ہونے کے ابھی بھی کئی طریقے موجود ہیں۔ بہت سے آئی آئی ٹی آرٹس اور کامرس کے پس منظر والے طلبہ کے لیے ڈیزائن ، مینجمنٹ اور دیگر مضامین کے کورسز پیش کرتے ہیں۔

    اپنی پسند کے موضوع کی پیروی کرتے ہوئے آپ کے پاس آئی آئی ٹی میں داخل ہونے کے ابھی بھی کئی طریقے موجود ہیں۔ بہت سے آئی آئی ٹی آرٹس اور کامرس کے پس منظر والے طلبہ کے لیے ڈیزائن ، مینجمنٹ اور دیگر مضامین کے کورسز پیش کرتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      آئی آئی ٹی IITs میں داخل ہونا ہندوستان میں ہر انجینئرنگ کے خواہشمند کا حتمی ہدف ہے۔ ہر کوئی آئی آئی ٹی کے برانڈ نام کا اشتراک کرنے کا موقع حاصل کرنا چاہتا ہے لیکن غیر تکنیکی پس منظر سے تعلق رکھنے والے طلبہ کے پاس کیا اختیارات ہیں؟ اپنی پسند کے موضوع کی پیروی کرتے ہوئے آپ کے پاس آئی آئی ٹی میں داخل ہونے کے ابھی بھی کئی طریقے موجود ہیں۔ بہت سے آئی آئی ٹی آرٹس اور کامرس کے پس منظر والے طلبہ کے لیے ڈیزائن ، مینجمنٹ اور دیگر مضامین کے کورسز پیش کرتے ہیں۔

      بیچلر آف ڈیزائن (B.Des)

      بیچلر آف ڈیزائن ایک چار سالہ انڈر گریجویٹ پروگرام ہے جو ڈیزائن کے اصول، تصاویر اور فوٹو گرافی سکھاتا ہے۔ امیدوار انڈر گریجویٹ کامن انٹری امتحان برائے ڈیزائن (UCEED) کے ذریعے اس کورس میں داخلہ لے سکتے ہیں۔ قومی سطح کا داخلہ امتحان آئی آئی ٹی بمبئی کے ذریعہ لیا جاتا ہے اور اس میں تصورات اور مقامی صلاحیت ، ڈیزائن سوچ اور مسئلے کا حل ، مشاہدہ اور ڈیزائن کی حساسیت ، تجزیاتی اور منطقی استدلال ، زبان اور تخلیقی صلاحیت ، ماحولیاتی اور معاشرتی آگاہی شامل ہیں۔

      فی الحال تین آئی آئی ٹی اس کورس کی پیشکش کر رہے ہیں جن میں آئی آئی ٹی بمبئی IIT Bombay (37 نشستیں) ، آئی آئی ٹی حیدرآباد IIT Hyderabad (20 نشستیں) اور آئی آئی ٹی گوہاٹی IIT Guwahati (56 نشستیں) شامل ہیں۔ آئی آئی ٹی دہلی نے بی ڈی متعارف کرایا ہے جو اگلے تعلیمی سیشن میں پیش کیا جائے گا۔ مزید برآں انڈین انسٹی ٹیوٹ آف انفارمیشن ٹیکنالوجی ، ڈیزائن اینڈ مینوفیکچرنگ جبل پور (66 نشستیں) بھی یہ کورس پیش کرتے ہیں۔

      اہلیت کا معیار: کوئی بھی امیدوار جس نے 12 ویں کلاس مکمل کی ہو اور اس کی عمر 24 سال سے کم ہو اس کورس میں داخلہ کے لیے داخلہ امتحان دے سکتا ہے۔

      ماسٹر آف ڈیزائن (M.Des)

      ماسٹر آف ڈیزائن ایک دو سالہ پوسٹ گریجویٹ کورس ہے جس کا مقصد ڈیزائن کورسز میں مہارت حاصل کرنا ہے جو کہ یومانٹی اور کامرس کے پس منظر والے طلبہ بھی لے سکتے ہیں۔ دلچسپی رکھنے والے درخواست گزار آئی ای ٹی میں سی ای ای ڈی کے ذریعے اپنے ڈیزائن کورسز میں داخلہ لے سکتے ہیں۔ فی الحال انڈین انسٹی ٹیوٹ آف انفارمیشن ٹیکنالوجی ، ڈیزائن اینڈ مینوفیکچرنگ ، جبل پور کے علاوہ چھ آئی آئی ٹی ہیں ، جو ایم ڈیس پیش کرتے ہیں۔ یہ کورس IIT بمبئی ، IIT حیدرآباد ، IIT گوہاٹی ، IIT دہلی ، IIT گوہاٹی اور IIT کانپور میں پیش کیا جاتا ہے۔

      اہلیت کا معیار: کوئی بھی امیدوار جس نے کم از کم تین سال کا ڈگری ڈپلومہ یا پوسٹ گریجویٹ کورس مکمل کیا ہو وہ کورس کے لیے درخواست دے سکتا ہے۔ کالجز اس موضوع کے مطابق مذکورہ پروگرام کی مہارت کی وضاحت کرسکتے ہیں جس کے لیے وہ انتخاب کرنا چاہتے ہیں۔ مزید برآں جن امیدواروں نے جی ڈی آرٹس ڈپلومہ پروگرام پاس کیا ہے وہ بھی CEED امتحان دینے کے اہل ہیں۔
      ایم اے اسپیشلائزیشن:

      ماسٹر آف آرٹس کا دو سالہ پوسٹ گریجویٹ پروگرام مہارت کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے جیسے زبان ، سماجی کام ، سیاسی سائنس ، سماجیات ، جغرافیہ ، فلسفہ اور دیگر۔ ان کورسز کے مضامین امیدواروں کے منتخب کردہ تخصص پر منحصر ہوتے ہیں۔ فی الحال صرف تین آئی آئی ٹی آئی آئی ٹی گاندھی نگر IIT Gandhinagar، آئی آئی ٹی مدراس IIT Madras اور آئی آئی ٹی گوہاٹی IIT Guwahati یہ کورسز پیش کرتے ہیں۔ ان میں سے ہر آئی آئی ٹی ایم اے میں داخلے کے لیے اپنا تحریری امتحان اور انٹرویو کا عمل کرتی ہے۔

      اہلیت کا معیار: آئی آئی ٹی کے پیش کردہ ایم اے کورسز میں داخلہ کے خواہشمند امیدواروں کو کسی بھی شعبے سے کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے بیچلر کی ڈگری مکمل کرنی چاہیے تھی۔ مزید برآں جس کالج یا پروگرام میں آپ درخواست دیتے ہیں اس میں کم از کم فیصد کا معیار ہو سکتا ہے۔

      ماسٹر آف بزنس ایڈمنسٹریشن:

      ایم بی اے میں داخلے کے خواہشمند امیدوار بہت سے آئی آئی ٹی کے پیش کردہ مینجمنٹ کورسز کو بھی دیکھ سکتے ہیں۔ ان کورسز میں داخلہ کیٹ میں امیدوار کی کارکردگی کی بنیاد پر دیا جاتا ہے جس کے بعد گروپ ڈسکشن اور ذاتی انٹرویوز کے راؤنڈ ہوتے ہیں۔ فی الحال ایم بی اے پروگرام آٹھ آئی آئی ٹی میں پیش کیے جاتے ہیں جن میں آئی آئی ٹی بمبئی ، آئی آئی ٹی دہلی ، آئی آئی ٹی مدراس ، آئی آئی ٹی روڑکی ، آئی آئی ٹی کانپور ، آئی آئی ٹی دھن آباد ، آئی آئی ٹی کھڑگپور اور آئی آئی ٹی جودھپور شامل ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: