உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ایشیاء پیسیفک انسٹی ٹیوٹ آف مینجمنٹ کے تحت طلبہ کے لیے خصوصی اسکالرشپ، یہ ہیں تفصیلات

    سی جی پی اے اور اہلیت کے امتحان کے ساتھ میرٹ-کم-پرفارمنس اسکالرشپ کے اہل ہوں گے

    سی جی پی اے اور اہلیت کے امتحان کے ساتھ میرٹ-کم-پرفارمنس اسکالرشپ کے اہل ہوں گے

    Asia-Pacific Institute of Management is offering special scholarships: اسکالرشپ کی رقم کو فیس کے ساتھ ایڈجسٹ کیا جائے گا اور کل 30 امیدواروں کا انتخاب کیا جائے گا۔ اسکالرشپ کی مالیت 1,00,000 روپے تک ہوگی۔ جبکہ کالج کے دوسرے سال کے طلبہ بھی درخواست دے سکتے ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Jammalamadugu | Jammu | Hyderabad
    • Share this:
      Asia-Pacific Institute of Management is offering special scholarships: ایشیاء پیسفک انسٹی ٹیوٹ آف مینجمنٹ پی جی ڈی ایم (جنرل)، پی جی ڈی ایم (ہیلتھ کیئر مینجمنٹ)، پی جی ڈی ایم (بگ ڈیٹا اینالیٹکس)، پی جی ڈی ایم (بینکنگ اینڈ فنانشل سروسز) اور پی جی ڈی ایم (مارکیٹنگ) کے خواہشمندوں کی مدد کے لیے خصوصی اسکالرشپ پیش کر رہا ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار اسکالرشپ کے لیے سرکاری ویب سائٹ asiapacific.edu پر درخواست دے سکتے ہیں۔

      اسکالرشپ کی رقم کو فیس کے ساتھ ایڈجسٹ کیا جائے گا اور کل 30 امیدواروں کا انتخاب کیا جائے گا۔ اسکالرشپ کی مالیت 1,00,000 روپے تک ہوگی۔ جبکہ کالج کے دوسرے سال کے طلبہ بھی درخواست دے سکتے ہیں، دوسرے سال کے لیے اسکالرشپ سال اول کے تعلیمی نتائج کی بنیاد پر دی جائے گی۔

      میرٹ-کم-پرفارمنس پر مبنی اسکالرشپ پروگرام CAT/XAT/CMAT/MAT عام داخلے کے امتحانات میں اعلیٰ فیصد سکور والے درخواست دہندگان کے لیے دستیاب ہے۔ مزید برآں وہ درخواست دہندگان جن کا گریجویشن میں مستقل طور پر اچھا تعلیمی ریکارڈ ہے جس کے ساتھ اوپر مقررہ فیصد، سی جی پی اے اور اہلیت کے امتحان کے ساتھ میرٹ-کم-پرفارمنس اسکالرشپ کے اہل ہوں گے۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      میرٹ اور پرفارمنس پر مبنی اسکالرشپ پروگرام کی گرانٹ کے لیے حتمی انتخاب اسکالرشپ ایوارڈ کمیٹی کے ذریعہ ان کے مشترکہ داخلہ ٹیسٹ کے اسکور (CAT/XAT/CMAT/MAT) کے مجموعی جائزے پر ہوگا۔ مرحوم بی بی ورما اسکالرشپ کے گرانٹ کا حتمی فیصلہ اسکالرشپ ایوارڈ کمیٹی گروپ ڈسکشن اور ذاتی انٹرویو میں کارکردگی کی بنیاد پر اور اسکالرشپ ایوارڈ کمیٹی کے مجموعی جائزے کی بنیاد پر کرے گی اور فیس کی چھوٹ (اگر کوئی ہے) کا فیصلہ بھی وہی کرے گی ۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: