உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Education Loans: وہ کونسے بینکس ہیں جو تعلیمی قرضوں پر سب سے کم شرح سود پیش کرتے ہیں؟

    اب قرض لینے والے سستے قرض کی تلاش کر رہے ہیں۔

    اب قرض لینے والے سستے قرض کی تلاش کر رہے ہیں۔

    بینک بازار کے اعداد و شمار کے مطابق 6.95 فیصد پر ریزرو بینک آف انڈیا کی شرح سود فی الحال سب سے کم ہے۔ سات سالہ مدت کے ساتھ 20 لاکھ روپے کے قرض کی مساوی ماہانہ قسط 30,136 روپے ہوگی۔ Education Loans

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad | Bihar Sharif | Maharashtra | Karnataka
    • Share this:
      1 اکتوبر 2019 کے بعد منظور شدہ تعلیمی قرض کو بیرونی بینچ مارک سے جوڑ دیا گیا ہے۔ زیادہ تر بینکوں کے معاملے میں یہ ریپو ریٹ ہے، جس کا مطلب ہے کہ ریزرو بینک آف انڈیا (Reserve Bank of India) نے مئی سے شرحیں بڑھانے کے بعد سے تعلیمی قرضے مہنگے ہو گئے ہیں۔ مجموعی طور پر مرکزی بینک نے اب تک کلیدی پالیسی کی شرح میں 140 بیسس پوائنٹس کا اضافہ کیا ہے۔

      مزید برآں تازہ ترین کریڈٹ پالیسی کے اعلان میں سخت موقف کا مطلب یہ ہے کہ نئے اور موجودہ قرض دہندگان کو آنے والے مہینوں میں اس سے بھی زیادہ سود کی ادائیگی کے لیے خود کو تیار کرنا ہوگا۔ اگرچہ اب بھی بینک بازار ڈاٹ کام (BankBazaar.com data) کے اعداد و شمار کے مطابق کئی قرض دہندگان بنیادی طور پر پبلک سیکٹر کے بینک اب بھی 20 لاکھ روپے کے تعلیمی قرض پر 8 فیصد سے کم شرح سود لگاتے ہیں، جس کی ادائیگی کی مدت سات سال ہے۔

      بینک بازار کے اعداد و شمار کے مطابق 6.95 فیصد پر ریزرو بینک آف انڈیا کی شرح سود فی الحال سب سے کم ہے۔ سات سالہ مدت کے ساتھ 20 لاکھ روپے کے قرض کی مساوی ماہانہ قسط 30,136 روپے ہوگی۔ 7.45 فیصد کی شرح سود کے ساتھ سرکاری بینکنگ کمپنی پنجاب نیشنل بینک (PNB) سستے ترین قرض دہندگان کی فہرست میں دوسرے نمبر پر ہے۔ اس پر ای ایم آئی 30,627 روپے تک کام کرے گی۔

      7.5 فیصد پر ایس بی آئی ایسے تعلیمی قرضوں پر معمولی زیادہ شرح سود وصول کرتا ہے۔ ای ایم آئی کی رقم 30,677 روپے ہوگی۔ دو دیگر سرکاری بینک یونین بینک آف انڈیا اور آئی ڈی بی آئی بینک بھی طلبا کے صارفین سے وہی شرح سود وصول کرتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Remarks on Prophet Muhammad: پیغمبراسلام ﷺکے بارے میں توہین آمیز تبصرہ!راجہ سنگھ گرفتار

      انڈین بینک سات سال کی مدت کے ساتھ 20 لاکھ روپے کے تعلیمی قرض (Education Loans) پر 7.9 فیصد کی شرح سود لیتا ہے۔ قرض لینے والے کو 31,073 روپے کی ای ایم آئی ادا کرنی ہوگی۔
      یہ بی پڑھیں:

      T Raja Controversial Speech: بی جے پی MLA ٹی راجہ کے پیغمبر محمدﷺ کے خلاف توہین آمیز تبصرہ سے اویسی ناراض، کہا بی جے پی کو مسلمانوں سے نفرت

      انڈین بینک سات سال کی مدت کے ساتھ 20 لاکھ روپے کے تعلیمی قرض پر 7.9 فیصد کی شرح سود لیتا ہے۔ قرض لینے والے کو 31,073 روپے کی ای ایم آئی ادا کرنی ہوگی۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: