ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

Bihar Board Class 12 Result:بہاربورڈ جلدہی جاری کریگا12ویں جماعت کے نتائج،ٹاپرس کے پرچوں کی جانچ جاری

بہار بورڈ کے 12 ویں بورڈ کے جوابی بیاض کی جانچ مکمل کرلی ہے۔ اس وقت ، بورڈ ٹاپپر طلباء کی کاپیاں کی تصدیق میں مصروف ہے۔

  • Share this:
Bihar Board Class 12 Result:بہاربورڈ جلدہی جاری کریگا12ویں جماعت کے نتائج،ٹاپرس کے پرچوں کی جانچ جاری
بہار اسکول ایجوکیشن بورڈ (BSEB) کی جانب سے جلد ہی کلاس 12 ویں کے نتا ئج کا اعلان ہوسکتاہے۔

Bihar Board Class 12 Result : بہار اسکول ایجوکیشن بورڈ (BSEB) کی جانب سے جلد ہی کلاس 12 ویں کے نتا ئج کا اعلان ہوسکتاہے۔ بہار بورڈ کے 12 ویں بورڈ کے جوابی بیاض کی جانچ مکمل کرلی ہے۔ اس وقت ، بورڈ ٹاپپر طلباء کی کاپیاں کی تصدیق میں مصروف ہے۔


ٹاپر طلباء کی کاپیاں کی تصدیق کیوں ؟


سال 2016 میں ، جب بہار بورڈ کے ٹاپر کے ذریعہ میڈیا سے سوال کیا گیا تو وہ اپنے مضمون کا نام تک نہیں بتا سکی تھی۔ اس واقعے کے بعد بورڈ کی شدید مذمت کی گئی۔ تب سے ، بہار بورڈ اب ٹاپپر طلباء کی کاپیاں بہت سختی سے چیک کر واتا ہے۔ ٹاپر کے جوابی بیاض کی تصدیق ہونے کے بعد ، ان کا انٹرویو لیا جاتا ہے اور اس کے ساتھ ہی ان کی ہینڈ رائٹنگ بھی شامل کردی جاتی ہے تاکہ دھوکہ دہی یا کوئی اور معاملہ نہ ہو۔


رزلٹ کے اجرا ئی کے بعد طلباء سرکاری ویب سائٹ آن لائنbseb.in ، bsebssresult.com ، biharboardonline.bihar.gov.in پر جا سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ، طلبہ بھی نتیجہ اور اس سے متعلق ہر معلومات ہماری ویب سائٹ ہندی ڈاٹ نیوز 18ڈاٹ کام پر بھی مشاہدہ کرسکتے ہیں ۔

رزلٹ جاری کرنے والا پہلا بورڈ

بہار بورڈ کے 12 ویں امتحانات 13 فروری سے منعقد ہوئے تھے۔ پچھلے سال کی طرح اس سال بھی بہار بورڈ نتائج جاری کرنے والا پہلا بورڈ بننے جا رہا ہے۔ دیگر تمام تعلیمی بورڈوں نے وبا کی وجہ سے یہاں امتحانات کی تاریخ میں توسیع کردی۔ بہار بورڈ کی دسویں جماعت کے نتائج بھی جلد از جلد جاری کرنے کے لیے اقدامات کیے جارہے ہیں ممکن ہے کہ اپریل کے پہلے ہفتے میں نتائج کا اعلان کردیا جائے گا۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Mar 24, 2021 11:59 AM IST