உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اتر پردیش میں 43 نئے گورنمنٹ انٹر کالجز کی عمارتیں مکمل تیار، تعلیمی سیشن 24-2023 کے تحت ہوگا آغاز

    تعلیمی سیشن 24-2023 سے یہ اسکول کام کرنا شروع کر دیں گے۔

    تعلیمی سیشن 24-2023 سے یہ اسکول کام کرنا شروع کر دیں گے۔

    2023-24 Academic session: سرکاری ذرائع کے مطابق تعمیراتی ایجنسیوں نے ان اسکولوں کی نئی تعمیر شدہ عمارتوں کو محکمہ ریاستی ثانوی تعلیم کے حوالے کر دیا ہے۔ توقع ہے کہ 24-2023 کے تعلیمی سیشن سے یہ اسکول کام کرنا شروع کر دیں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad] | Jammu | Hyderabad | Pratapgarh City
    • Share this:
      ہندوستان کی سب سے بڑی ریاست اتر پردیش کے چیف منسٹر یوگی آدتیہ ناتھ (Yogi Adityanath) کے اعلانات کے مطابق ریاست کے 30 اضلاع میں 43 نئے بنائے گئے انٹرمیڈیٹ کالجوں کی عمارتیں اب آخرکار تیار ہو گئی ہیں، اگرچہ ان کالجوں کی تیاری میں کئی سال کی تاخیر ہوئی ہے۔ ان میں 39 گورنمنٹ انٹرمیڈیٹ کالج (GICs) اور چار گورنمنٹ گرلز انٹرمیڈیٹ کالج (GGICs) شامل ہیں۔

      ریاست میں اس وقت 898 گورنمنٹ انٹرمیڈیٹ کالج اور گورنمنٹ گرلز انٹرمیڈیٹ کالج ریاست کے 75 اضلاع میں چل رہے ہیں۔ ان تمام 43 انٹرمیڈیٹ اسکولوں کے اعلانات تین سے چار سال پہلے کیے گئے تھے۔ چھٹویں سے بارہویں جماعت تک ان اسکولوں میں سے ہر ایک کی تعمیر کے لیے کل 2.77 کروڑ روپے کی منظوری دی گئی تھی۔ لیکن بجٹ مختص کرنے میں تاخیر سمیت کئی وجوہات کی بناء پر کلاسیں وقت پر شروع نہیں ہو سکیں۔

      سرکاری ذرائع کے مطابق تعمیراتی ایجنسیوں نے ان اسکولوں کی نئی تعمیر شدہ عمارتوں کو محکمہ ریاستی ثانوی تعلیم کے حوالے کر دیا ہے۔ توقع ہے کہ 24-2023 کے تعلیمی سیشن سے یہ اسکول کام کرنا شروع کر دیں گے۔ اس کے مطابق ریاستی حکومت نے ان اسکولوں کے لیے فرنیچر اور آلات وغیرہ کی خریداری کے لیے 2.15 کروڑ روپے جاری کیے ہیں۔

      43 اسکولوں میں سے بداون میں سب سے زیادہ چار نئے انٹرمیڈیٹ کالج ہیں اور اناؤ میں تین کالج ہیں۔ اسی طرح سنبھل، لکھیم پور، کشی نگر، جونپور، رائے بریلی، پرتاپ گڑھ، دیوریا اور گونڈہ میں دو دو اسکول بنائے گئے ہیں۔ اس کے علاوہ میرٹھ، مظفر نگر، علی گڑھ، آگرہ، بریلی، کانپور دیہات، للت پور، پریاگ راج، ایودھیا، مہاراج گنج، سہارنپور، امیٹھی، شاملی، فیروز آباد، بلند شہر، بلیا، سنت کبیر نگر، بہرائچ، کاس گنج اور ہردوئی میں ایک ایک اسکول تعمیر کیا گیا ہے۔

      ان تمام 43 نئے انٹرمیڈیٹ کالجوں کے ساتھ الاٹمنٹ گرڈ رپورٹ اور ان میں سے ہر ایک کو الاٹ کی گئی رقم بھی درج کرتا ہے۔ خریداری سے متعلق رہنما خطوط DIOS کے فنانس اور اکاؤنٹ افسران کو بھی بھیجے گئے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      اسکولوں کے ڈسٹرکٹ انسپکٹر (DIOS) نے بتایا کہ ڈائریکٹوریٹ آف ایجوکیشن میں فائنانس کنٹرولر (ثانوی تعلیم) بی آر پرساد نے 8 ستمبر کو ان نئے انٹرمیڈیٹ اسکولوں میں سے ہر ایک کے لیے 5 لاکھ روپے کا بجٹ جاری کیا ہے جس میں دیوگھاٹ میں واقع کورون ڈیولپمنٹ میں گورنمنٹ انٹر کالج بھی شامل ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: