உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Business Idea: نوکری کےساتھ صرف 10 ہزار روپیے میں شروع کریں یہ بزنس، ہر مہینے ہوگی 30000 کی اضافی کمائی، جانیے کیسے؟

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    Business Idea: مرکزی حکومت کا خواب یہ ہے کہ لوگ نوکری کے متلاشیوں کے بجائے روزگار پیدا کرنے والے بنیں۔ اپنا کاروبار یا اسٹارٹ اپ بنائیں۔ حکومت نے اس کے لیے بہت سی اسکیمیں بھی چلائی ہیں، تاکہ لوگوں کو ہنر مند بنایا جاسکے۔ اگر آپ کاروبار شروع کرنا چاہتے ہیں تو آپ ان سرکاری اسکیموں کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی: اگر آپ نوکری پیشہ ہیں لیکن آپ اپنا کاروبار بھی شروع کرنا چاہتے ہیں تو آج ہم آپ کو ایک ایسے بزنس آئیڈیا (Business Idea) کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جس سے آپ نوکری کے ساتھ ساتھ بزنس بھی شروع کر سکتے ہیں۔ یہ کاروبار ہے اچار کا کاروبار (Pickle Business)۔ آپ اس کاروبار سے اضافی آمدنی حاصل کر سکتے ہیں۔

      اچار بنانے کا کاروبار گھر سے ہی شروع کیا جا سکتا ہے۔ جب کاروبار بڑھنے لگے تو پھر آپ اس کاروبار کو کوئی اور جگہ لے کر آگے بڑھنے کا سوچ سکتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ آپ یہ کاروبار کیسے شروع کر سکتے ہیں اور آپ کی کمائی کتنی ہوگی…

      10 ہزار روپے میں شروع کریں یہ بزنس
      آپ گھر پر اچار بنانے کا کاروبار بھی شروع کر سکتے ہیں۔ یہ کاروبار کم از کم 10 ہزار روپے سے شروع ہوتا ہے۔ اس سے آپ 25 سے 30 ہزار روپے تک کما سکتے ہیں۔ یہ کمائی آپ کی مصنوعات کی مانگ، پیکنگ اور علاقے پر بھی منحصر ہے۔ آپ اچار آن لائن، ہول سیل، ریٹیل مارکیٹ اور ریٹیل چینز کو بیچ سکتے ہیں۔

      حکومت کرے گی مدد
      مرکزی حکومت کا خواب یہ ہے کہ لوگ نوکری کے متلاشیوں کے بجائے روزگار پیدا کرنے والے بنیں۔ اپنا کاروبار یا اسٹارٹ اپ بنائیں۔ حکومت نے اس کے لیے بہت سی اسکیمیں بھی چلائی ہیں، تاکہ لوگوں کو ہنر مند بنایا جاسکے۔ اگر آپ کاروبار شروع کرنا چاہتے ہیں تو آپ ان سرکاری اسکیموں کا فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

      900 اسکوائر فٹ کا ایریا چاہیے
      اچار بنانے کے کاروبار کے لیے 900 مربع فٹ کا رقبہ ضروری ہے۔ اچار تیار کرنے، اچار خشک کرنے، اچار پیک کرنے وغیرہ کے لیے کھلی جگہ کی ضرورت ہے۔ اچار کو زیادہ دیر تک خراب ہونے سے بچانے کے لیے اچار بنانے کے طریقے میں بہت زیادہ صفائی کی ضرورت ہوتی ہے، تب ہی اچار زیادہ دنوں تک برقرار رہتا ہے۔

      اچار بنانے کے بزنس میں اتنے روپیے کما سکتے ہیں
      اچار بنانے کے کاروبار پر 10 ہزار روپے کی لاگت آتی ہے اور دوگنا منافع کمایا جا سکتا ہے۔ پہلی مارکیٹنگ میں لاگت کی پوری رقم وصول کی جاتی ہے اور اس کے بعد صرف منافع ہوتا ہے۔ محنت، لگن اور نئے تجربات سے اس چھوٹے کاروبار کو بڑا کاروبار بنایا جا سکتا ہے۔ اس کاروبار کا منافع ہر ماہ ملے گا اور منافع بھی بڑھے گا۔

      اچار میکنگ بزنس کا لائسنس کیسے ملتا ہے
      اچار بنانے کے کاروبار کے لیے لائسنس کی ضرورت ہے، کاروبار شروع کرنے کے لیے فوڈ سیفٹی اینڈ اسٹینڈرڈ اتھارٹی (FSSAI) سے لائسنس حاصل کیا جا سکتا ہے، اس لائسنس کے لیے درخواست آن لائن فارم بھر کر کی جا سکتی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: