உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Business Idea: نوکری کی ہے ٹینشن تو صرف 25000 روپیوں میں شروع کریں یہ سوپر ہٹ بزنس، ہر مہینے ہوگی لاکھوں کی کمائی

    ناشتہ میں پوہا کو تغذیہ بخش غذا مانا جاتا ہے۔ ایسے شروع کریں پوہے کا بزنس۔

    ناشتہ میں پوہا کو تغذیہ بخش غذا مانا جاتا ہے۔ ایسے شروع کریں پوہے کا بزنس۔

    Business Idea: اس KVIC رپورٹ کے مطابق، اگر آپ پروجیکٹ رپورٹ تیار کرتے ہیں اور ولیج انڈسٹریز ایمپلائمنٹ اسکیم کے تحت قرض کے لیے درخواست دیتے ہیں، تو آپ کو تقریباً 90 فیصد قرض مل سکتا ہے۔ ویلیج انڈسٹری کو فروغ دینے کے لیے KVIC کے ذریعے ہر سال قرض دیا جاتا ہے۔ آپ بھی اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

    • Share this:
      نئی دہلی:Business Idea: اگر آپ کاروبار شروع کرنا چاہتے ہیں تو آج ہم آپ کو ایک ایسا آئیڈیا دے رہے ہیں، جسے آپ معمولی سرمایہ کاری سے شروع کر سکتے ہیں۔ یہ ایسا کاروبار ہے، جس کے بغیر لوگوں کا ناشتہ ادھورا ہے۔ ہم آپ کو پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ کے بارے میں بتا رہے ہیں۔ یہ ایک اچھا کاروبار ہے۔ ہر مہینے اس کی مانگ ہوتی ہے۔

      پوہا ایک غذائیت سے بھرپور ناشتہ سمجھا جاتا ہے۔ یہ زیادہ تر ناشتے کے طور پر کھایا جاتا ہے۔ یہ بنانے اور ہضم کرنے میں آسان ہے۔ یہی وجہ ہے کہ پوہا کا بازار تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ ایسی صورت حال میں، آپ پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ قائم کر کے اپنا کاروبار شروع کر سکتے ہیں۔

      پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ کے بزنس میں لاگت
      کھادی اینڈ ویلیج انڈسٹریز کمیشن (KVIC) کی ایک پروجیکٹ رپورٹ کے مطابق، ایک پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ کی لاگت تقریباً 2.43 لاکھ روپے ہے۔ اس میں آپ کو 90فیصد تک قرض ملے گا۔ ایسی صورت حال میں، آپ کو پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ کا کاروبار شروع کرنے کے لیے تقریباً 25,000 روپے کا بندوبست کرنا پڑے گا۔

      پوہا مینوفیکچرنگ یونٹ میں سامان کی ضرورت
      اس کاروبار کو شروع کرنے کے لیے تقریباً 500 مربع فٹ جگہ درکار ہے۔ چھوٹی اشیاء بشمول پوہا مشین، بھٹی، پیکنگ مشین اور ڈرم سمیت چھوٹے موٹے سامانوں کی ضرورت ہوگی۔ کے وی آئی سی کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اس کاروبار کی شروعات میں کچھ خام مال لائیں، پھر آہستہ آہستہ اس کی مقدار بڑھاتے جائیں۔ اس طرح تجربہ بھی اچھا ہوگا اور کاروبار بھی بڑھے گا۔

      ایسے ملے گا لون
      اس KVIC رپورٹ کے مطابق، اگر آپ پروجیکٹ رپورٹ تیار کرتے ہیں اور ولیج انڈسٹریز ایمپلائمنٹ اسکیم کے تحت قرض کے لیے درخواست دیتے ہیں، تو آپ کو تقریباً 90 فیصد قرض مل سکتا ہے۔ ویلیج انڈسٹری کو فروغ دینے کے لیے KVIC کے ذریعے ہر سال قرض دیا جاتا ہے۔ آپ بھی اس سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔

      کتنی ہوگی کمائی
      پراجیکٹ شروع کرنے کے بعد آپ کو خام مال (Raw Material)لینا ہوگا۔ اس پر تقریباً 6 لاکھ روپے خرچ ہوں گے۔ اس کے علاوہ آپ کو تقریباً 50 ہزار روپے خرچ کرنے ہوں گے۔ اس طرح آپ تقریباً 1000 کوئنٹل پوہا پیدا کریں گے۔ جس پر پیداواری لاگت 8.60 لاکھ روپے آئے گی۔ آپ کو 1000 کوئنٹل پوہا تقریباً 10 لاکھ روپے میں فروخت کیا جا سکتا ہے۔ یعنی آپ تقریباً 1.40 روپے کما سکتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: