உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CBSE 10th Result 2021: سی بی ایس ای بورڈ 10 ویں کے نتائج جاری، ان  5 اسٹیپس میں یہاں ایسے کریں چیک 

    CBSE 10th Result 2021: سی بی ایس ای نے 20 لاکھ سے زائد طلبہ کا نتیجہ cbse.nic.in پر جاری کیا ہے۔ طلباء اپنے نتائج cbse.nic.in ، cbseresults.nic.in ، digilocker.gov.in پر دیکھ سکتے ہیں۔

    CBSE 10th Result 2021: سی بی ایس ای نے 20 لاکھ سے زائد طلبہ کا نتیجہ cbse.nic.in پر جاری کیا ہے۔ طلباء اپنے نتائج cbse.nic.in ، cbseresults.nic.in ، digilocker.gov.in پر دیکھ سکتے ہیں۔

    • Share this:
      سی بی ایس ای 10 ویں کا نتیجہ 2021۔ سی بی ایس ای 10 ویں کا نتیجہ آج یعنی 3 اگست 2021 کو جاری کر دیا گیا ہے۔ دسویں کا نتیجہ CBSE کی آفیشل ویب سائٹ cbse.gov.in پر جاری کیا گیا۔ دسویں جماعت کے طلباء کے بورڈ کی آفیشل ویب سائٹ کے علاوہ ، طلباء اپنے نتائج کو نیوز 18 کی ویب سائٹ hindi.news18.com پر بھی دیکھ سکتے ہیں۔ سی بی ایس ای نے 20 لاکھ سے زائد طلبہ کا نتیجہ cbse.nic.in پر جاری کیا ہے۔ طلباء اپنے نتائج cbse.nic.in ، cbseresults.nic.in ، digilocker.gov.in پر دیکھ سکتے ہیں۔



      دہلی یونیورسٹی آف اسکلز اینڈ انٹرپرینیورشپ (ڈی ایس ای یو) نے پیر کو کہا کہ سی بی ایس ای دسویں کے نتائج کے منتظر طلباء ان امتحانات میں کامیابی کے بعد ڈپلومہ کورسز کے ساتھ ساتھ اپنی پسند کے پیشہ ور شعبوں کی تیاری کر سکتے ہیں۔ یونیورسٹی کو دہلی حکومت نے اگست 2020 میں طلباء کو عالمی معیار کی ہنر کی تعلیم سے آراستہ کرنے کے لیے قائم کیا تھا  تاکہ وہ خواہش مند ملازمتوں تک رسائی حاصل کر سکیں اور ایک کاروباری ذہنیت اور کاروباری شخصیت کو ترقی دے سکیں۔

      بتادیں ہیں کہ سی بی ایس ای دسویں میں 18 لاکھ طلباء نے رجسٹریشن کرایا تھا۔ کورونا وائرس کیسز کی وجہ سے امتحان کی منسوخی کے بعد طلبا نتائج کا بے صبری سے انتظار کر رہے تھے جو آج ختم ہو گیا ہے۔ سی بی ایس ای کے مطابق ، سی بی ایس ای 10 ویں بورڈ امتحان 2021 کے ہر مضمون کے لیے زیادہ سے زیادہ 100 نمبروں کا جائزہ لیا جائے گا۔ اس میں داخلی تشخیص کے لیے 20 اور سال کے آخر میں بورڈ امتحان کے لیے 80 نمبر مختص allotted کیے جائیں گے۔ CBSE نے پہلے ہی 10 ویں کا رول نمبر جاننے کے لیے اپنی آفیشل ویب سائٹ پر لنک کو ایکٹو کر دیا تھا۔

      سی بی ایس ای 10 ویں رزلٹ 2021: دسویں جماعت کے طلباء  اپنا رول نمبر ایسے چیک کریں۔
      سب سے پہلے آفیشل ویب سائٹ cbse.gov.in پر جائیں۔
      ہوم پیج پر دیے گئے رول نمبر فائنڈر 2021 پر کلک کریں۔
      نیا پیج کھلنے پرمطلوبہ معلومات درج کریں۔
      CBSE 10th رول نمبر جاننے کے لیے 'سرچ ڈیٹا' ‘Search Data’  پر کلک کریں۔
      اب 10 ویں کا رول نمبر آپ کی اسکرین پر آ جائے گا۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: