ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

طلبہ کو بڑی راحت ، 30 فیصد تک کم ہوگا نصاب ، سی بی ایس ای نے کیا اعلان

سی بی ایس ای کے جاری کردہ رہنما خطوط کے مطابق کورسز میں بنیادی تصورات کو برقرار رکھا گیا ہے اور کم کئے گئے کورسز سال کے آخر میں بورڈ امتحانات اور داخلی تشخیص کے لئے مقرر کردہ مضامین کا حصہ نہیں ہوں گے ۔

  • Share this:
طلبہ کو بڑی راحت ، 30 فیصد تک کم ہوگا نصاب ، سی بی ایس ای نے کیا اعلان
فائل فوٹو ۔ تصویر : پی ٹی آئی ۔

کووڈ - 19 کے بڑھتے معاملات کے درمیان اسکول کے نہ کھل پانے کی وجہ سے نظام تعلیم پر اثر اور کلاسز کے اوقات میں بھی آئی کمی کے پیش نظر سی بی ایس ای نے منگل کو تعلیمی سال 21-2020 کے لئے 9 ویں – 12 ویں کا نصاب 30 فیصدی تک کم کر دیا ہے ۔ سی بی ایس ای کے جاری کردہ رہنما خطوط کے مطابق کورسز میں بنیادی تصورات کو برقرار رکھا گیا ہے اور کم کئے گئے کورسز سال کے آخر میں بورڈ امتحانات اور داخلی تشخیص کے لئے مقرر کردہ مضامین کا حصہ نہیں ہوں گے ۔


اسکول کے سربراہ اور اساتذہ بھی مختلف موضوعات کو یکجا کرنے کے لئے طالب علموں کو کم کئے گئے مواد کی بھی وضاحت کرنے کو یقینی بنائیں گے ۔ انہوں نے کہا کہ وابستہ اسکولوں میں متبادل تعلیمی کیلنڈر اور این سی ای آر ٹی کے دیگر ان پٹ بھی درس تدریس کا حصہ ہوں گے۔



اسکول ابتدائی کلاس اول سے ہشتم کے لئے این سی ای آر ٹی کے ذریعہ مخصوص متبادل تعلیمی کیلنڈر پر عمل کریں گے ۔ ترمیم شدہ نصاب سی بی ایس ای کی تعلیمی ویب سائٹ ڈبلیو ڈبلیوڈبلیو ڈاٹ سی بی ایس ای اکیڈمک ڈاٹ این آئی سی ڈاٹ ان پر دستیاب ہے ۔



امتحان کروانے کو لے کر داخل کی گئی تھی عرضی

بتادیں کہ سی بی ایس ای نے بچے ہوئے امتحانات یکم جولائی سے پندرہ جولائی کے درمیان کروانے کا اعلان کیا تھا ، لیکن کچھ والدین کو لگتا تھا کہ اس سے بچوں کی صحت کو نقصان پہنچ سکتا ہے ، جس کی وجہ سے انہوں نے سپریم کورٹ کا دروازہ کھٹکھٹایا تھا ۔ بعد میں حکومت نے امتحانات رد کئے جانے کا اعلان کیا تھا ۔

بتادیں کہ کورونا وائرس وبا کی وجہ سے پورے ملک میں 16 مارچ سے ہی اسکول اور کالج بند ہیں ۔ اس کے بعد 24 مارچ کو پورے ملک میں لاک ڈاون کا اعلان کیا گیا ، جو کہ اگلے ہی دن لاگو ہوگیا اور اس وقت سے لے کر اب تک لاک ڈاون میں کچھ چھوٹ ضرور دی گئی ہے ، لیکن اسکول اور کالج بند ہیں ۔

نیوز ایجنسی یو این آئی کے ان پٹ کے ساتھ ۔ 
Published by: Imtiyaz Saqibe
First published: Jul 07, 2020 10:25 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading