ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

CBSE Exams: حکومت کا بڑا فیصلہ، 10ویں کے امتحانات منسوخ،12ویں کے امتحانات ملتوی

Board Exams for Class 10th cancelled & 12th postponed:کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے کے درمیان مرکزی حکومت نے بورڈ امتحانات(Board Exams) کے حوالے سے ایک بڑا اعلان کیا ہے۔ سی بی ایس ای کی دسویں اور بارہویں کے امتحانات ملتوی کر دیئےگئے ہیں۔

  • Share this:
CBSE Exams: حکومت کا بڑا فیصلہ، 10ویں کے امتحانات منسوخ،12ویں کے امتحانات ملتوی
بارہویں کے امتحانات کے متلعق فیصلہ 1 جون کو جائزہ لینے کے بعد لیا جائے گا۔

نئی دہلی:کورونا وائرس کے بڑھتے ہوئے خطرے کے درمیان مرکزی حکومت نے بورڈ امتحانات(Board Exams) کے حوالے سے ایک بڑا اعلان کیا ہے۔ سی بی ایس ای کی دسویں  کے امتحانات  منسوخ کریئے ہیں  جبکہ بارہویں کے امتحانات ملتوی کر دیئےگئے ہیں۔ یہ فیصلہ وزیر اعظم نریندر مودی اور وزیر تعلیم رمیش پوکھریالال نشانک کی ملاقات کے بعد لیا گیا ہے۔ دسویں کے طلباء کو ترقی دی جائے گی۔ اسی کے ساتھ ہی ، بارہویں کے امتحانات کو مزید احکامات تک ملتوی کردیا گیا ہے۔بارہویں کے امتحانات کے متلعق  فیصلہ 1 جون کو جائزہ لینے کے بعد لیا جائے گا۔ امتحان کی صورت میں طلبا کو 15 دن پہلے ہی نوٹس دیا جائے گا۔



خبر رساں ادارے اے این آئی کے مطابق مرکزحکومت کے ذرائع نے یہ اطلاع دی۔ دوسری طرف ، چونکہ کورونا وائرس سے انفیکشن کے معاملات میں تیزی سے اضافے کے پیش نظر دسویں اور بارہویں جماعت کے مجوزہ امتحانات منسوخ کرنے کا مطالبہ شدت اختیار کیا گیا ، سینٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (CBSE) نے منگل کو کہا تھا کہ اس سلسلہ ابھی تک فیصلہ نہیں کیا ہے۔سی بی ایس ای عہدیداروں نے 'اب تک' کے منصوبے میں کسی قسم کی تبدیلی کی تردید کی ہے اور زور
دیا کہ امتحانی مراکز میں 50 فیصد سے زیادہ اضافہ کرکے معاشرتی فاصلے کو یقینی بنانے کے انتظامات کیے جارہے ہیں۔ امتحانات 4 مئی سے شروع ہونگے۔


بورڈ نے رواں ماہ کے شروع میں اعلان کیا تھا کہ اگر کوئی طالب علم یا اس کے کنبے کا کوئی فرد وائرس سے متاثر ہو جاتا ہے اور طالب علم عملی امتحان میں حاضر نہیں ہوسکتا ہے تو ، اسکول ان کے لئے مناسب وقت پر دوبارہ امتحان منعقد کرے گا۔ تاہم ، سی بی ایس ای عہدیدار نے اس پر کوئی تبصرہ نہیں کیا کہ آیا تھیوری امتحان میں طلباء کو بھی ایسی چھوٹ دی جائے گی یا نہیں ۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: Apr 14, 2021 02:23 PM IST