உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CBSE: سی بی ایس ای دوسویں اور بارہویں ٹرم 1 کے نتائج آج ہوں گے جاری، کیسے کریں چیک؟

    تصویر: @cbseindia29

    تصویر: @cbseindia29

    اگرچہ سی بی ایس ای نے ابھی تک ٹرم-1 کے نتائج 2022 کی تاریخ اور وقت کا اعلان نہیں کیا ہے، لیکن طلبا کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپ ڈیٹس کے لیے سرکاری ویب سائٹس cbse.gov.in یا cbseresults.nic.in دیکھیں اور اسکولز کو بھی نتائج کے اعلان کے بارے میں اپ ڈیٹ کیا جائے گا۔

    • Share this:
      CBSE Class 10, 12 Term 1 Results 2022: سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (CBSE) کے دوسویں اور بارہویں بورڈ امتحان 2022 ٹرم 1 کا نتیجہ آج جاری ہونے کا امکان ہے۔ دوسویں اور بارہویں کے طلبا کچھ عرصے سے اپنے ٹرم 1 کے نتائج کا انتظار کر رہے ہیں۔ اگرچہ سی بی ایس ای نے ابھی تک ٹرم-1 کے نتائج 2022 کی تاریخ اور وقت کا اعلان نہیں کیا ہے، لیکن طلبا کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ اپ ڈیٹس کے لیے سرکاری ویب سائٹس cbse.gov.in یا cbseresults.nic.in دیکھیں اور اسکولز کو بھی نتائج کے اعلان کے بارے میں اپ ڈیٹ کیا جائے گا۔

      سی بی ایس ای دوسویں اور بارہویں ٹرم 1 کے نتائج 2022 کے 15 جنوری کو جاری ہونے کی امید تھی، لیکن اس میں تاخیر ہوئی ہے۔ دریں اثنا بورڈ نے سرکاری ویب سائٹ پر ٹرم-2 کے نمونے کے سوالیہ پرچے جاری کر دیے ہیں اور ٹرم-2 کے امتحانات مارچ-اپریل 2022 میں منعقد ہونے والے ہیں۔

      بورڈ نے امتحانات کو کیسے تقسیم کیا گیا؟

      سی بی ایس ای بورڈ نے ملک میں وبائی صورتحال کے پیش نظر امتحانات کو دو حصوں میں تقسیم کیا۔ دونوں حصوں میں سی بی ایس ای دوسویں اور بارہویں ٹرم 1 اور ٹرم 2 اور نصاب کے 50 فیصد کا احاطہ کیا گیا۔

      ٹرم-2 کے امتحان میں موضوع پر مبنی سوالات ہوں گے اور امتحان کے اوقات میں بھی اضافہ کیا جائے گا۔ سال 2021 میں سی بی ایس ای نے کووڈ کی وجہ سے بورڈ امتحانات منسوخ کر دیے اور مختلف فارمولے کے ذریعے طلبا کا جائزہ لیا۔

      نتائج چیک کریں یہاں:

      cbse.gov.in

      cbseresults.nic.in

      cbseacademic.nic.in

      سی بی ایس ای کی آفیشل ویب سائٹس پر مارکس کیسے چیک کریں۔
      سی بی ایس ای بورڈ کی آفیشل ویب سائٹ دیکھیں

      ہوم پیج پر لنک تلاش کریں جس میں لکھا ہے، 'CBSE 10th Term 1 Result 2022' یا 'CBSE 12th Result 2022'

      اپنا رول نمبر، تاریخ پیدائش اور اسکول نمبر جیسے مطلوبہ اسناد درج کریں۔

      بہت سے طلبا بورڈ کے امتحان کے نتائج سے مطمئن نہیں تھے اور کچھ نے سپریم کورٹ میں عرضی بھی دائر کی تھی۔ اگر ٹرم-2 کا امتحان منسوخ ہو جاتا ہے، تو بورڈ کے نتائج ٹرم-1 کے امتحانات کی بنیاد پر تیار کیے جا سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: