உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CBSE Board Exams: سی بی ایس ای کے دسویں اور بارہویں کے ٹرم1بورڈامتحانات نومبرمیں ہوں گے شروع

    (Image by shutterstock / representational)

    (Image by shutterstock / representational)

    سی بی ایس ای نے اس سے پہلے بورڈ امتحانات کو دو حصوں میں تقسیم کرنے کا فیصلہ کیا- ٹرم 1 اور ٹرم 2۔ اس نے یہ بھی کہا تھا کہ طالب علم کے فائنل اسکور کا حساب دونوں شرائط میں اس کی کارکردگی کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ نئی اسکیم کے مطابق ٹرم 1 ایک معروضی قسم کا امتحان ہوگا جبکہ ٹرم 2 ساپیکٹو ہوگا اور اس کے عملی اجزاء بھی ہوں گے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Share this:
      دسویں اور بارہویں کے دو حصوں والے سی بی ایس ای بورڈ امتحانات (CBSE board Exams) میں سے پہلا نومبر کے وسط سے شروع ہوگا۔ ٹرم 1 امتحانات کی تاریخوں کا اعلان اکتوبر کے وسط تک کیا جائے گا۔ 90 منٹ کے ٹرم 1 امتحان کے پرچے متعدد انتخابی آپٹیکل مارک ریکگنیشن (MCQ-OMR) سوالات کے ساتھ منعقد کیے جائیں گے۔ ٹرم 1 کے امتحانات کے لیے سی بی ایس ای کے عہدیداروں نے اب تک آن لائن ٹیسٹ کے کسی بھی آپشن کو مسترد کیا ہے۔

      سی بی ایس ای نے اس سے پہلے بورڈ امتحانات کو دو حصوں میں تقسیم کرنے کا فیصلہ کیا- ٹرم 1 اور ٹرم 2۔ اس نے یہ بھی کہا تھا کہ طالب علم کے فائنل اسکور کا حساب دونوں شرائط میں اس کی کارکردگی کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ نئی اسکیم کے مطابق ٹرم 1 ایک معروضی قسم کا امتحان ہوگا جبکہ ٹرم 2 ساپیکٹو ہوگا اور اس کے عملی اجزاء بھی ہوں گے۔

      سی بی ایس ای نے کہا کہ ’’اگر ٹرم 2 کے امتحانات میں کوئی خلل پڑتا ہے تو پھر ٹرم 1 کے امتحانات کو زیادہ وزن دیا جائے گا۔ فیصلہ صرف ٹرم 2 کے امتحانات کے بارے میں لیا جائے گا‘‘۔ عام اوقات میں ٹرم 1 کے امتحانات عام طور پر اکتوبر اور نومبر کے درمیان شیڈول ہوتے ہیں۔ اسی طرح ٹرم 2 کے امتحانات عام طور پر فروری اور مارچ کے درمیان ہوتے ہیں۔ تاہم موجودہ وبائی صورتحال کی وجہ سے یہ مارچ اور اپریل 2022 کے درمیان کیا جائے گا۔

      سی بی ایس ای نے حال ہی میں اسکولوں کو لکھا کہ وہ اپنے امیدواروں کی فہرستیں متعلقہ معلومات کے ساتھ 30 ستمبر 2021 تک جمع کرائیں تاکہ اس کے لیے امتحانی عمل شروع کیا جا سکے۔

      اس سال اپ لوڈ کردہ ڈیٹا میں اصلاح کے لیے کوئی کھڑکی نہیں ہوگی اور اس لیے درست ڈیٹا اپ لوڈ کرنا اسکول کی ذمہ داری ہے۔ بھردواج نے کہا کہ ’’اسکولوں سے کہا جاتا ہے کہ وہ اپنے امیدواروں کی فہرستیں درست تفصیلات کے ساتھ اس ماہ کے آخر تک لیٹ فیس کے بغیر اور 9 اکتوبر 2021 تک لیٹ فیس کے ساتھ جمع کرائیں‘‘۔ طلبہ کو ان کے ٹرم 2 کے امتحانات کے بعد حتمی نتائج دستیاب کرائے جائیں گے، سی بی ایس ای ٹرم 1 کے امتحانات کی مارک شیٹ بھی جاری کرے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: