ہوم » نیوز » تعلیم و روزگار

CBSE Class 12 Exams 2021:سی بی ایس ای بارہویں بورڈ امتحانات دوبارمنعقد کرنے کی تجویز، صرف اہم مضامین ہوں گے

سینٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (Central Board of Secondary Education) کے مطابق ایسے علاقوں میں جہاں حالات سازگار نہیں ہیں۔ وہاں امتحانات پہلے مرحلے کے پندرہ دن کے بعد شروع ہوں گے۔

  • Share this:
CBSE Class 12 Exams 2021:سی بی ایس ای بارہویں بورڈ امتحانات دوبارمنعقد کرنے کی تجویز، صرف اہم مضامین ہوں گے
فائل فوٹو۔۔

سی بی ایس ای کلاس بارہویں بورڈ امتحانات 2021: سینٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (Central Board of Secondary Education) نے اس سال دو بار بارہویں بورڈ کے امتحانات کے انعقاد کی تجویز پیش کی ہے۔ تجاویز کے مطابق جہاں بھی حالات سازگار ہوں گے، وہاں امتحانات منعقد کیے جائیں گے۔سینٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایجوکیشن (Central Board of Secondary Education) کے مطابق ایسے علاقوں میں جہاں حالات سازگار نہیں ہیں۔ وہاں امتحانات پہلے مرحلے کے پندرہ دن کے بعد شروع ہوں گے۔مزید یہ کہ ، اگر کوویڈ سے متعلقہ معاملات کی وجہ سے کوئی طالب علم طے شدہ امتحان میں شرکت کرنے سے قاصر ہے، تو اسے بعد کے مرحلے میں امتحانات میں شرکت کا ایک اور موقع فراہم کیا جائے گا۔


بورڈ کے ذریعہ تجویز کردہ یہ واحد آپشن نہیں ہے۔ سی بی ایس ای اس بات پر بھی غور کر رہاہے کہ صرف بڑے مضامین کے لئے امتحانات کا انعقاد ہونا چاہئے۔ عام طور پر ایک طالب علم اپنی بارہویں کے بورڈ امتحانات میں پانچ یا چھ مضامین کے لئے حاضر ہوتا ہے۔ اس سال بورڈ طلبہ کو صرف ایک زبان اور تین اختیاری مضامین کے لئے حاضر ہونے کی تجاویزپرغورکررہاہے۔ وزارت کو ارسال کردہ تجویز کے مطابق ان مضامین میں طلبہ کی کارکردگی کی بنیاد پر پانچویں اور چھٹے مضامین کے نتائج کا فیصلہ کیا جائے گا۔


اس کے علاوہ ہر امتحان کی مدت میں تجاویز کے مطابق 3 گھنٹے کی بجائے 90 منٹ یعنی ڈیڑھ گھنٹے کی کمی کی جائے گی۔ سی بی ایس ای نے نہ صرف امتحانات کی مدت میں کمی کی تجویز پیش کی بلکہ بورڈ نے متعدد انتخابی سوالات اور جوابی نوعیت کے بہت مختصر سوالات رکھنے کی بھی تجویز پیش کی۔



امتحانات بھی نصاب پر مبنی ہوں گے۔ سی بی ایس ای ، سی آئی ایس سی ای ، اور کئی دیگر بورڈز نے اس تعلیمی سال میں اپنے نصاب کو 30 فیصد کم کرنے کا اعلان کیا ہے تاکہ وبائی امراض سے متاثرہ آن لائن کلاسوں کی وجہ سے ہونے والے تدریسی اوقات میں ہونے والے نقصان کو پورا کیا جاسکے۔

جن مضامین کے لئے امتحانات نہیں ہوں گے، ان میں طلبہ کو جو امتحانات ہوئے تھے ان میں اوسطا زیادہ سے زیادہ نمبروں کی بنیاد پر نمبر دیئے جائیں گے۔ سی بی ایس ای نے گذشتہ سال بھی اسی طرح کی پالیسی تجویز کی تھی۔ اس وقت سی بی ایس ای نے بھی صرف ان مضامین کے امتحانات منعقد کرنے کی تجویز دی تھی جو کالجوں میں داخلے کے لئے ضروری سمجھے جاتے ہیں۔

یہ تجاویز قومی تعلیمی بورڈ کے تجویز کردہ آپشنوں میں شامل ہیں۔ سی بی ایس ای کلاس 12 بورڈ امتحانات کے بارے میں حتمی فیصلہ کل نریندر مودی حکومت کے متعدد اعلی سطحی وزرا کے مابین ہونے والی میٹنگ کے بعد لیا جائے گا۔

مرکزی وزیر دفاع راج ناتھ سنگھ کی زیرصدارت ایک میٹنگ میں وزیر تعلیم رمیش پوکڑیال نشانک ، سابقہ ​​انسانی ترقیاتی وزیر اور اس وقت وزیر ٹیکسٹائل سمریتی ایرانی جن کے پاس وزیر برائے خواتین و بچوں کی ترقی کا اضافی چارج بھی ہے ، اور سابقہ ​​انسانی حقوق آر ڈی منسٹر اور اس وقت آئی اینڈ بی کے وزیر پرکاش جاوڈیکر بھی اس میٹنگ میں شریک ہوں گے۔ یہ اجلاس کل صبح ساڑھے گیارہ بجے ہوگا۔
Published by: Mohammad Rahman Pasha
First published: May 23, 2021 04:40 PM IST