உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CBSE ٹرم 2 ڈیٹ شیٹ کے اعلان کے بعد طلبانےکیاپریشانی کا اظہار، امتحانات کی تیاری کیلئے مانگاوقت

    اس تاریخ سے شروع ہورہے ہیں سی بی ایس ای کے امتحان۔

    اس تاریخ سے شروع ہورہے ہیں سی بی ایس ای کے امتحان۔

    مہاراشٹر بورڈ کے جاری امتحانات شروع ہونے سے پہلے ہی تنازعات میں گھرے ہوئے ہیں۔ طلبا نے پہلے بھی کووڈ-19 کی وجہ سے آف لائن امتحانات کو منسوخ کرنے کا مطالبہ کیا تھا اور کہا تھا کہ چونکہ کلاسز آن لائن منعقد ہوئے تھے، اس لیے امتحانات بھی اسی طریقے سے لیے جائیں۔

    • Share this:
      سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایگزامینیشن (CBSE) کی ٹرم 2 کی ڈیٹ شیٹ جاری ہونے کے بعد ایک نئی پیش رفت سامنے آئی ہے۔ مہاراشٹر بورڈ کے طلبا نے اپنے امتحانات میں مزید وقفے کا بہ کرنے کے لیے سوشل میڈیا کا سہارا لیا ہے۔ طلبا کے مطابق ایک امتحان اور دوسرے امتحان کے درمیان بہت کم وقفہ ہوتا ہے جس کی وجہ سے ان کے پاس تیاری کے لیے بہت کم وقت ہوتا ہے۔ اس دوران سی بی ایس ای بورڈ کے امتحانات ایک ماہ سے زیادہ جاری رہیں گے۔

      سنٹرل بورڈ آف سیکنڈری ایگزامینیشن طلبا کے لیے 12ویں کے امتحانات 26 اپریل سے شروع ہوتے ہیں اور 15 جون کو ختم ہوتے ہیں۔ وئٹر پر مہاراشٹر بورڈ کے طلبا نے ریاستی وزیر تعلیم ورشا گائیکواڈ اور مہاراشٹر اسٹیٹ بورڈ آف سیکنڈری اینڈ ہائر سیکنڈری ایجوکیشن (MSBSHSE) سے اپنی مایوسی کا اظہار کیا ہے۔ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ اس کی وجہ سے امتحانات میں تناؤ پیدا ہوا ہے اور طلبا کی اکثریت کا کہنا ہے کہ ان کے پاس امتحانات کی تیاری جماعت کے امتحانات کی تیاری کے لیے وقت کی کمی ہے۔ بارہویں کے امتحانات 4 سے 30 مارچ اور 10ویں جماعت کے امتحانات 15 مارچ سے 4 اپریل تک ہوں گے۔

      یہ بھی پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں کونسے محکمہ میں ہیں خالی آسامیاں؟ کہاں کہاں ہیں ملازمتیں، جانیے مکمل تفصیلات

      مہاراشٹر بورڈ کے جاری امتحانات شروع ہونے سے پہلے ہی تنازعات میں گھرے ہوئے ہیں۔ طلبا نے پہلے بھی کووڈ-19 کی وجہ سے آف لائن امتحانات کو منسوخ کرنے کا مطالبہ کیا تھا اور کہا تھا کہ چونکہ کلاسز آن لائن منعقد ہوئے تھے، اس لیے امتحانات بھی اسی طریقے سے لیے جائیں۔ اب امتحانات کے دوران بڑے پیمانے پر دھوکہ دہی کے واقعات سامنے آئے ہیں۔ مہاراشٹرا کے 12ویں جماعت کے کیمسٹری کے امتحان کے لیک ہونے کی بھی اطلاعات ہیں۔ جب کہ گائیکواڈ نے لیک ہونے کی تردید کی، اس نے اس بات سے اتفاق کیا کہ ایک طالبہ نے امتحانی ہال کے اندر موبائل فون چھین لیا تھا اور سوال کی تصاویر بھیج کر اور تصاویر کے ذریعے جوابات وصول کرکے دھوکہ دیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں: Hijab Row: ہائی کورٹ کی خصوصی بنچ کل صبح 10.30 بجے حجاب کیس کا سنائے گی فیصلہ! سبھی منتظر


      دریں اثنا ممبئی میں 12ویں جماعت کا کیمسٹری کا پرچہ مبینہ طور پر لیک ہو گیا ہے۔ پولیس کے مطابق اسے ملاڈ کے کسی کوچنگ سینٹر کے مالک نے لیک کیا ہو گا۔ ولے پارلے پولیس نے اس سلسلے میں ایک کوچنگ سینٹر کے مالک کو گرفتار کیا ہے۔ اس سے پہلے کئی طلبا اور اساتذہ نے یہ بھی کہا ہے کہ مہاراشٹر کے کئی امتحانی مراکز میں بڑے پیمانے پر دھوکہ دہی ہو رہی ہے۔ طلباء نے الزام لگایا کہ سوالیہ پرچہ اور جوابات کی تصاویر سنیپ چیٹ کے ذریعے شیئر کی گئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: