உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NEET PG کونسلنگ کے EWS کوٹے میں فی الحال نہیں ہوگی کوئی تبدیلی، مرکزی حکومت نے کمیٹی کی بات مانی: ذرائع

    فی الحال NEET PG کونسلنگ کے EWS کوٹپ (معاشی طور پر کمزور طبقات) میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔

    فی الحال NEET PG کونسلنگ کے EWS کوٹپ (معاشی طور پر کمزور طبقات) میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔

    بتادیں کہ ملک بھر کے بڑے میڈیکل کالجوں سے جڑے سرکاری اسپتالوں کے ریزیڈنٹ ڈاکٹروں نیشنل ایلیجبلیٹی کم اینٹرنس ٹیسٹ (National Eligibility cum Entrance Test ) ک فار پوسٹ گریجویٹ کورس (NEET PG) کی کونسلنگ اور داخلہ میں تاخیر کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کر رہے ہیں۔ ستمبر میں منعقد NEET-PG کو پاس کرنے کے باوجود، اب تک پی جی (PG ) کورسز میں داخلہ نہیں دیا گیا ہے۔

    • Share this:
      نئی دہلی: فی الحال NEET PG کونسلنگ کے EWS کوٹپ (معاشی طور پر کمزور طبقات) میں کوئی تبدیلی نہیں ہوگی۔ ذرائع کے مطابق مرکزی حکومت نے اس معاملے میں ماہرین کی کمیٹی کے سجھاؤ کو مان لیا ہے۔ بتادیں کہ ملک بھر کے بڑے میڈیکل کالجوں سے جڑے سرکاری اسپتالوں کے ریزیڈنٹ ڈاکٹروں نیشنل ایلیجبلیٹی کم اینٹرنس ٹیسٹ (National Eligibility cum Entrance Test ) ک فار پوسٹ گریجویٹ کورس (NEET PG) کی کونسلنگ اور داخلہ میں تاخیر کے خلاف احتجاجی مظاہرہ کر رہے ہیں۔ ستمبر میں منعقد NEET-PG کو پاس کرنے کے باوجود، اب تک پی جی (PG ) کورسز میں داخلہ نہیں دیا گیا ہے۔ NEET 2021 کی کونسلنگ میں تاخیر پر فیڈریشن آف ریذیڈنٹ ڈاکٹرز ایسوسی ایشن (FORDA) کی ہڑتال گزشتہ ہفتے جمعہ کو ختم ہوگئی۔

      سی این این نیوز 18 کو ذرائع سے معلوم ہوا ہے کہ موجودہ داخلوں میں ای ڈبلیو ایس EWS کے پرانے قوانین کو لاگو کیا جائے گا۔ ایکسپرٹ کمیٹی نے حکومت سے کہا ہے کہ اجلاس کے وسط میں تبدیلیاں کرنے سے کنفیوژن بڑھ سکتی ہے۔ اس لیے اسے اگلے سیشن سے نافذ کرنے کا سجھاؤ دیا گیا ہے۔ ایسے میں امید ہے کہ 6 جنوری کو سپریم کورٹ میں ہونے والی سماعت کے دوران حکومت اس معاملے کی جانکاری دے گی۔

      سپریم کورٹ میں معاملہ
      اس سال 29 جولائی کو مرکزی حکومت کی جانب سے ایک نوٹیفکیشن جاری کرتے ہوئے میڈیکل کورسز میں داخلے کے لیے NEET (آل انڈیا کوٹہ) کے تحت میڈیکل سیٹوں میں OBC کے لیے 27 فیصد اور EWS زمرے کے لیے 10 فیصد ریزرویشن کا اعلان کیا گیا تھا۔ لیکن حکومت کے اس فیصلے کے خلاف سپریم کورٹ میں کئی عرضیاں دائر کی گئی ہیں۔ سپریم کورٹ نے 25 نومبر کو اس معاملے کی سماعت کی تھی۔ اس دوران مرکزی حکومت کی جانب سے، عدالت نے EWS زمرے کو ریزرویشن دینے کے لیے 8 لاکھ روپے کی سالانہ آمدنی کے معیار پر نظر ثانی کے لیے چار ہفتے کا وقت مانگا تھا۔ 8 لاکھ روپے سالانہ کے حساب سے ماہانہ تقریباً 70 ہزار روپے آمدنی ہوتی ہے۔

      ریاستوں کا کیا حال ہے؟
      میڈیکل کالجوں میں داخلے کے لیے ریاست میں 85 فیصد سیٹوں کا فیصلہ ریاستی حکومت کرتی ہے۔ باقی 15 فیصد داخلہ پر فیصلہ مرکزی حکومت لیتی ہے۔ اب مرکزی حکومت کی طرف سے اعلان کردہ EWS ریزرویشن کو ان 15 فیصد سیٹوں پر لاگو کیا جانا ہے۔ لیکن اس پر خود فیصلہ نہیں کیا گیا۔ اس کی وجہ سے NEET PG کی کونسلنگ روک دی گئی ہے۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: