உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Classes with News18: صارفین کے حقوق کیا ہیں؟ معاشیات کی نصابی کتابوں میں کیا کیا ہے ذکر؟

    کسی پروڈکٹ سے مطمئن نہیں ہے، تو انہیں ازالہ حاصل کرنے کا حق حاصل ہے۔

    کسی پروڈکٹ سے مطمئن نہیں ہے، تو انہیں ازالہ حاصل کرنے کا حق حاصل ہے۔

    صارف وہ شخص ہوتا ہے جو مصنوعات یا سامان استعمال کرتا ہے یا استعمال کرتا ہے یا کسی خدمت کا فائدہ اٹھاتا ہے۔ کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ 2019 کے مطابق، وہ شخص جو کوئی بھی سامان خریدتا ہے یا خدمات حاصل کرتا ہے۔

    • Share this:
      پچھلے دو سال سے دنیا بھر کے لوگ گھروں تک محدود ہو کر رہ ہیں۔ روزمرہ کی سرگرمیاں جن کا انتظام باہر نکلے بغیر نہیں کیا جا سکتا تھا، وہ ایک ساتھ گھر کے اندر آگئیں - دفتر سے لے کر گروسری کی خریداری اور اسکولوں تک اب کئی سرگرمیاں محدود ہوگئی ہیں۔

      جیسا کہ دنیا نئے معمول کو قبول کرتی ہے، نیوز 18 نے اسکول کے بچوں کے لیے ہفتہ وار کلاسز کا آغاز کیا، جس میں دنیا بھر کے واقعات کی مثالوں کے ساتھ کلیدی ابواب کی وضاحت کی گئی۔ جب کہ ہم آپ کے مضامین کو آسان بنانے کی کوشش کرتے ہیں، کسی موضوع کو توڑنے کی درخواست @news18dotcom پر ٹویٹ کی جا سکتی ہے۔

      نیوز 18 (News18) کے ساتھ اس ہفتے کی کلاس میں ہم صارفین کے تحفظ کے بارے میں بات کریں گے، یہ کیا ہے، صارف کے حقوق اور ذمہ داریاں کیا ہیں؟ بہت کم صارفین کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ 2019 (Consumer Protection Act 2019) کے ذریعہ انہیں دیئے گئے حقوق سے واقف ہیں جو صارفین کے خدشات کو دور کرتا ہے اور ان کا مقصد ان کے مفادات کا تحفظ کرتا ہے۔ اس نے 1986 کے ایکٹ کی جگہ لے لی۔

      صارف کون ہے؟

      صارف وہ شخص ہوتا ہے جو مصنوعات یا سامان استعمال کرتا ہے یا استعمال کرتا ہے یا کسی خدمت کا فائدہ اٹھاتا ہے۔ کنزیومر پروٹیکشن ایکٹ 2019 کے مطابق، وہ شخص جو کوئی بھی سامان خریدتا ہے یا خدمات حاصل کرتا ہے۔

      جس کی ادائیگی یا وعدہ کیا گیا ہے، یا جزوی طور پر ادا کیا گیا ہے اور جزوی طور پر وعدہ کیا گیا ہے، یا موخر ادائیگی کی کسی اسکیم کے تحت صارف ہے۔

      صارفین کے حقوق میں شامل ہیں:

      تحفظ کا حق: صارف سامان خریدنے سے پہلے ان کے معیار اور ضمانت کے بارے میں پوچھ سکتا ہے۔ انہیں ان اشیاء اور خدمات سے تحفظ حاصل کرنے کا حق ہے جو زندگی، صحت اور املاک کے لیے خطرناک ہیں۔ ISI جیسی مصدقہ پراڈکٹ خریدنی چاہیے۔

      یقین دلانے کا حق: ان کے بارے میں تمام تفصیلات کی اچھی طرح جانچ پڑتال کے بعد انہیں مختلف مصنوعات میں سے انتخاب کرنے کا حق حاصل ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ مارکیٹرز کو معیار، برانڈ، قیمتوں، سائز وغیرہ کے لحاظ سے مصنوعات کی وسیع اقسام پیش کرنی چاہیے اور صارفین کو ان میں سے انتخاب کرنے کی اجازت دینا چاہیے۔

      یہ بھی پڑھیں:Disha Patani Video:دیشاپٹانی کی ان اداوں پرہورہی ہے بحث،اپنے حسن سے ایسے گرائیں بجلیاں

      مطلع کرنے کا حق: خریدنے سے پہلے، صارفین کو پروڈکٹ کی تمام ضروری تفصیلات سے آگاہ کیا جانا چاہیے تاکہ وہ صحیح پروڈکٹ خریدنے میں مدد کر سکیں۔

      مزید پڑھیں: Nora Fatehi: جب نورا فتیحی نے اس وجہ سے ہندوستان چھوڑنے کا کرلیا تھا ارادہ، چھلکا تھا درد

      سننے کا حق: صارف کسی پروڈکٹ یا سروس کے بارے میں اپنی شکایات کا اظہار کر سکتا ہے جسے تاجروں کو سنا جانا چاہیے۔

      ازالہ تلاش کرنے کا حق: اگر صارف استحصال محسوس کرتا ہے یا کسی پروڈکٹ سے مطمئن نہیں ہے، تو انہیں ازالہ حاصل کرنے کا حق حاصل ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: