உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Telangana: ’سرکاری ملازمت کیلئے مکمل توجہ اور نظام الاوقات بنانا بہت اہم‘ سائبرآباد پولیس کمشنر کا مشورہ

    Youtube Video

    جب بھی کوئی مسابقتی امتحانات کی تیاری شروع کرتا ہے، تو سب سے پہلے سوال یہ ہوتا ہے کہ ہمیں تیاری کے کتنے گھنٹے لگانے کی ضرورت ہے؟ میرے مطابق کسی بھی امتحان کے لیے مضامین پر توجہ مرکوز کریں، اچھی طرح سے منصوبہ بند طریقہ کار اور شیڈول پر قائم رہنا اہم ہے۔

    • Share this:
      حیدرآباد: سائبرآباد کے پولیس کمشنر ایم اسٹیفن رویندر (Cyberabad Police Commissioner M Stephen Raveendra) کا کہنا ہے کہ مکمل ارتکاز کے ساتھ چند گھنٹے گزارنا کتابوں کے ساتھ لمبے وقت تک بیٹھے رہنے سے بہتر ہے۔ تلنگانہ ٹوڈے کے ساتھ بات چیت میں کمشنر نے بتایا کہ 3,800 ملازمت کے خواہشمندوں نے سائبرآباد پولیس کے ذریعہ تین ماہ کی تربیت میں شمولیت اختیار کی ہے۔

      ’نتیجہ خیز کوچنگ‘

      ایم اسٹیفن رویندر کا کہنا ہے کہ ہم ماضی کی نسبت زیادہ گہری کوچنگ کا ہدف رکھتے ہیں اور ہم نے تربیت کو دو اقسام میں تقسیم کیا ہے۔ جس میں نظریاتی اور فزیکل شامل ہے۔ پڑھانے کے ساتھ ساتھ اسٹڈی میٹریل بھی مفت فراہم کیا جاتا ہے اور فرضی ٹیسٹ بھی لیے جائیں گے۔ تربیت کی نگرانی ہر زون کے ڈپٹی کمشنر آف پولیس کریں گے۔ درحقیقت شمش آباد زون اس سال ٹریننگ شروع کرنے والے ریاست میں پہلے نمبر پر ہے۔ اس کے بعد بالا نگر اور مادھا پور زون ہیں۔ ہمیں پرائیویٹ کوچنگ سینٹرز اور ریسورس پرسنز کی مدد حاصل ہے۔

      ’دیہی علاقوں کے امیدواروں پر توجہ مرکوز کریں گے‘

      انھوں نے کہا کہ ہم دیہی اور نیم دیہی علاقوں کے نوجوانوں کو ترجیح دے رہے ہیں کیونکہ شہری علاقوں سے ملازمت کے خواہشمند افراد کو کوچنگ سینٹرز، مطالعاتی مواد، رہنمائی اور وسائل تک کافی رسائی حاصل ہے۔ لیکن دیہی نوجوان اگرچہ اہلیت اور ہنر رکھتے ہیں، مناسب رہنمائی اور مدد سے محروم ہیں۔ ان کے لیے پولیس فورس میں داخلہ لینے کا یہ سنہری موقع ہے اور ہم انہیں سہولت فراہم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

      مزید پڑھیں: TMREIS: تلنگانہ اقلیتی رہائشی اسکول میں داخلوں کی آخری تاریخ 20 اپریل، 9 مئی سے امتحانات

      ٹریننگ کا رد عمل:

      مسابقتی امتحانات میں شرکت کے خواہش مندوں کی جانب سے ٹریننگ کا بہترین رد عمل سامنے آرہا ہے اور ہمیں بڑی تعداد میں درخواستیں موصول ہوئی ہیں۔ جانچ پڑتال کے بعد شمش آباد زون سے اکثریت کے ساتھ تمام زونوں سے تقریباً 3,800 امیدواروں کو تربیت کے لیے منتخب کیا گیا۔ ہمارے سب انسپکٹرز اور کانسٹیبل افسران جو حال ہی میں PRT ٹریننگ کی مدد سے فورس میں شامل ہوئے ہیں، موجودہ امیدواروں کے لیے رہنما اور سرپرست کے طور پر کام کر رہے ہیں، جو ایک حوصلہ افزا عنصر ہوگا۔

      محکمہ پولیس کے سرپرست:

      ’وہ لوگ جو امیدواروں کو پڑھا رہے ہیں اور جو رہنمائی کر رہے ہیں ان کا تعلق محکمہ پولیس سے ہے اور انہیں فورس فرسٹ ہنڈ تجربہ ہے۔ وہ اسے کسی بھی دوسرے کوچنگ سینٹر کے ریسورس پرسن سے بہتر جانتے ہیں۔ پرائیویٹ کوچنگ مراکز کے برعکس، جہاں ملازمت کے خواہشمند بنیادی طور پر پسماندہ ہیں، یہ بالکل مفت تربیت ہے اور قابل اعتماد ہے کیونکہ یہ محکمہ کی طرف سے منعقد کیا جاتا ہے۔

      مزید پڑھیں: Jobs in Telangana: تلنگانہ میں 80 ہزار نئی نوکریوں کا اعلان، لیکن پہلے سے وعدہ شدہ اردو کی 558 ملازمتیں ہنوز خالی!

      گروپ I اور II کے خواہشمندوں کی تربیت کا کوئی منصوبہ؟

      میرے خیال میں اس کی کوئی ضرورت نہیں ہونی چاہیے کیونکہ اس تربیت میں فراہم کی جانے والی تربیت کافی شدید ہے کہ ملازمت کے خواہشمند دوسرے مقابلہ جاتی امتحانات میں بھی شرکت کر سکیں گے۔

      نظام الاوقات:

      جب بھی کوئی مسابقتی امتحانات کی تیاری شروع کرتا ہے، تو سب سے پہلے سوال یہ ہوتا ہے کہ ہمیں تیاری کے کتنے گھنٹے لگانے کی ضرورت ہے؟ میرے مطابق کسی بھی امتحان کے لیے مضامین پر توجہ مرکوز کریں، اچھی طرح سے منصوبہ بند طریقہ کار اور شیڈول پر قائم رہنا اہم ہے۔ دن میں چند گھنٹے مکمل ارتکاز کے ساتھ موضوعات پر گزارنا اس سے بہتر ہے کہ کم یا بغیر توجہ کے گھنٹوں بیٹھے رہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: