உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CSIR-IHBT Recruitment 2021: سائنسدانوں، ایم او اور دیگر عہدوں کے لیے بھرتی

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    سائنسدان کے عہدے کے لیے امیدواروں کو پی ایچ ڈی (سائنس) کامیاب ہونا چاہیے۔ اس کے علاوہ ایم فارم/ایم ڈی (آیوروید)/ایم وی ایس سی ، یا ایم ای/ایم ٹیک۔ (سائنس/اینگ۔) بھی شامل ہے۔

    • Share this:
      ۔ CSIR-Institute of Himalayan Bioresource Technology نے مختلف سائنسی اور تکنیکی عہدوں کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار سرکاری ویب سائٹ https://www.ihbt.res.in/en/ پر نوٹیفکیشن چیک کر سکتے ہیں۔ درخواست کا عمل جاری ہے اور درخواست دینے کی آخری تاریخ 13 ستمبر ہے۔

      CSIR-IHBT آسامیوں کی تفصیلات:

      یہ بھرتی مہم 17 خالی آسامیوں کو پُر کرنا ہے جن میں سے 10 سائنسدان کے عہدے کے لیے ہیں۔ ایک خالی جگہ سینئر کے عہدے کے لیے ہے۔ میڈیکل آفیسر کے لیے دو عہدے ہیں اور چھ آسامیاں ٹیکنیکل اسسٹنٹ کے عہدے کے لیے ہیں۔

      CSIR-IHBT عمر کی حد: سائنسدان کے عہدے کے لیے بالائی عمر کی حد 32 سال ہے، ایک سینئر میڈیکل آفیسر کے لیے عمر کی حد 40 سال ہے اور ٹیکنیکل پوسٹ کے لیے عمر کی حد 28 سال ہے۔

      CSIR-IHBT تعلیمی قابلیت:

      سائنسدان کے عہدے کے لیے امیدواروں کو پی ایچ ڈی (سائنس) کامیاب ہونا چاہیے۔ اس کے علاوہ ایم فارم/ایم ڈی (آیوروید)/ایم وی ایس سی ، یا ایم ای/ایم ٹیک۔ (سائنس/اینگ۔) بھی شامل ہے۔

      سینئر میڈیکل آفیسر کے عہدے کے لیے: امیدوار 55 فیصد نمبروں کے ساتھ 3 سال کے متعلقہ تجربے کے ساتھ ایم بی بی ایس یا ایم ڈی بی ایس کے ساتھ یا کسی تسلیم شدہ میڈیکل کالج/یونیورسٹی سے مساوی ہونا چاہیے۔

      ٹیکنیکل اسسٹنٹ کی پوسٹ کے لیے: امیدوار پہلی کلاس بی ایس سی ہونا چاہیے۔ ایک سال کی کل وقتی پیشہ ورانہ قابلیت یا کسی تسلیم شدہ انسٹی ٹیوٹ/ تنظیم سے متعلقہ نظم و ضبط میں ایک سال کا تجربہ ضروری ہے۔

      CSIR- IHBT: درخواست دینے کا طریقہ

      دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار صرف ہماری ویب سائٹ www.ihbt.res.in کے ذریعے آن لائن درخواست دیں۔ آن لائن درخواست مکمل کرنے کے بعد تمام امیدواروں کو اپنی درخواست پرنٹ کرنی ہوگی اور تمام متعلقہ تعلیمی قابلیت ، تجربے اور تعریف وغیرہ کی تصدیق شدہ کاپیوں کے ساتھ ا سپتہ پر روانہ کیا جائے:
      Director,
      CSIR Institute of Himalayan Bioresource Technology,
      Palampur,
      Distt.: Kangra (H.P.)- 176 061

      جس کی آخری تاریخ 27 ستمبر 2021 ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: