உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    CUCET 2022: یونیورسٹیوں کی فہرست، نصاب اور اہلیت، وہ سب کچھ جو آپ کو جانناہےضروری

    رجسٹریشن کی تفصیلات نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکولنگ ایڈمٹ کارڈز ڈون لوڈ کیا جاسکتا ہے۔

    رجسٹریشن کی تفصیلات نیشنل انسٹی ٹیوٹ آف اوپن اسکولنگ ایڈمٹ کارڈز ڈون لوڈ کیا جاسکتا ہے۔

    پچھلے سال این ٹی اے نے 12 مرکزی یونیورسٹیوں میں سی یو سی ای ٹی 2021 کا انعقاد کیا۔ اس سال سی یو سی ای ٹی 2022 میں شرکت کرنے والی یونیورسٹیوں کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔

    • Share this:
      سنٹرل یونیورسٹیز کامن انٹرینس ٹیسٹ (CUCET) نیشنل ٹیسٹنگ ایجنسی (NTA) کی طرف سے منعقد ایک ٹیسٹ ہے۔ یہ ایک قومی سطح کا امتحان ہے اور کئی مرکزی فنڈ سے چلنے والی یونیورسٹیاں ان کے ذریعہ پیش کردہ یوجی (UG) اور پی جی (PG) کورسز کے داخلے کے عمل کے لیے استعمال کرتی ہیں۔

      پچھلے سال این ٹی اے نے 12 مرکزی یونیورسٹیوں میں سی یو سی ای ٹی 2021 کا انعقاد کیا۔ اس سال سی یو سی ای ٹی 2022 میں شرکت کرنے والی یونیورسٹیوں کی تعداد میں اضافہ ہوگا۔ دہلی یونیورسٹی اور جواہر لعل نہرو یونیورسٹی بھی سی یو سی ای ٹی کی بنیاد پر اپنے داخلہ کے عمل کو منعقد کریں گی۔

      داخلے کے لیے سی یو سی ای ٹی کے استعمال کی منظوری سے پہلے ڈی یو انڈرگریجویٹ داخلے میرٹ اور کٹ آف لسٹوں کی بنیاد پر کرے گا اور پوسٹ گریجویشن کے لیے دہلی یونیورسٹی کا داخلہ ٹیسٹ (DUET) منعقد کیا گیا تھا۔ سی یو سی ای ٹی 2022 وِل کا سب سے زیادہ امکان درج ذیل یونیورسٹیوں میں منعقد کیا جائے گا۔

      اس میں یہ یونیورسٹیاں شامل ہیں:

      دہلی یونیورسٹی

      جواہر لال نہرو یونیورسٹی، نئی دہلی

      آسام یونیورسٹی، سلچر

      آندھرا پردیش کی مرکزی یونیورسٹی

      سنٹرل یونیورسٹی آف ہریانہ

      سنٹرل یونیورسٹی آف گجرات

      سنٹرل یونیورسٹی آف جموں

      سنٹرل یونیورسٹی آف جھارکھنڈ

      کرناٹک کی مرکزی یونیورسٹی

      کیرالہ کی مرکزی یونیورسٹی

      سنٹرل یونیورسٹی آف پنجاب

      راجستھان کی مرکزی یونیورسٹی

      سنٹرل یونیورسٹی آف ساؤتھ بہار

      تمل ناڈو کی مرکزی یونیورسٹی

      سی یو سی ای ٹی 2022 میں حصہ لینے والی یونیورسٹیوں کی ایک باضابطہ فہرست این ٹی اے کی طرف سے اپنی آفیشل ویب سائٹ پر جاری کرنا باقی ہے۔ داخلے ہر شریک مرکزی یونیورسٹی کی سطح پر ان کے متعلقہ پروگراموں کے لیے کیے جاتے ہیں۔ این ٹی اے کی طرف سے سی یو سی ای ٹی 2022 کے نتائج کے اعلان کے بعد، سی یو سی ای ٹی 2022 کے اسکور اور دیگر معیارات پر مبنی ایک کونسلنگ/داخلے کا شیڈول اور میرٹ لسٹ بنائی جائے گی۔

      امیدواروں کو یقینی بنانا چاہیے کہ وہ سی یو سی ای ٹی 2022 کے لیے حاضر ہونے کے لیے اہل ہیں اور این ٹی اے کے پیش کردہ معیار پر پورا اترتے ہیں۔ سال 2021 کے رہنما خطوط کے مطابق امیدواروں کو نیچے دی گئی تعلیمی قابلیت کو ذہن میں رکھنا چاہیے۔

      سی یو سی ای ٹی 2022 کے لیے اہلیت:

      امیدواروں کا کسی تسلیم شدہ تعلیمی بورڈ سے بارہویں جماعت (10+2) یا اس کے مساوی پاس ہونا ضروری ہے۔

      اگر متعلقہ بورڈ ایوارڈز گریڈ (یا CGPA) دیتا ہے، تو بورڈ کی طرف سے دیا گیا تبادلوں کا عنصر نمبروں کی فیصد کی گنتی کے لیے استعمال کیا جانا چاہیے۔

      امیدوار جنہوں نے 2021 میں اپنی بارہویں جماعت مکمل کی ہے اور بورڈ کے امتحانات پاس کیے ہیں وہ بھی سی یو سی ای ٹی 2022 کے لیے درخواست دینے کے اہل ہوں گے۔

      سی یو سی ای ٹی 2022 کا نصاب اور امتحان:

      سی یو سی ای ٹی 2022 سو نمبروں کے لیے 100 کثیر انتخابی سوالات پر مشتمل ہوگا۔ پیپرز کا دورانیہ دو گھنٹے ہوگا۔ پرچے کو عام طور پر دو حصوں میں تقسیم کیا جاتا ہے - حصہ A اور B۔ سوالیہ پرچہ کا حصہ A انگریزی، عددی قابلیت، ڈیٹا کی تشریح، تجزیاتی مہارت، استدلال، عمومی اہلیت اور عمومی علم پر مشتمل ہوتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: