உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Delhi Teachers University : جانئے کب شروع ہوگا داخلہ کا عمل اور کیا ہے اس کا مقصد

    Delhi Teachers University : کیجریوال حکومت نئی نسل کے اساتذہ کو تیار کرنے کے لیے دہلی ٹیچرز یونیورسٹی قائم کرنے جا رہی ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی کابینہ نے آج اس کی تجویز کو منظوری دی۔

    Delhi Teachers University : کیجریوال حکومت نئی نسل کے اساتذہ کو تیار کرنے کے لیے دہلی ٹیچرز یونیورسٹی قائم کرنے جا رہی ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی کابینہ نے آج اس کی تجویز کو منظوری دی۔

    Delhi Teachers University : کیجریوال حکومت نئی نسل کے اساتذہ کو تیار کرنے کے لیے دہلی ٹیچرز یونیورسٹی قائم کرنے جا رہی ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی کابینہ نے آج اس کی تجویز کو منظوری دی۔

    • Share this:
    نئی دہلی : کیجریوال حکومت نئی نسل کے اساتذہ کو تیار کرنے کے لیے دہلی ٹیچرز یونیورسٹی قائم کرنے جا رہی ہے۔ وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں دہلی کابینہ نے آج اس کی تجویز کو منظوری دی۔ اس سلسلے میں وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ ہم دہلی میں بہترین معیاری اساتذہ پیدا کرنے کے لیے یہ یونیورسٹی بنانے جا رہے ہیں۔ دہلی ٹیچرس یونیورسٹی بل اگلے اسمبلی اجلاس میں پیش کیا جائے گا اور داخلہ کا عمل سیشن 2022-23 سے شروع ہوگا۔ 12ویں کے بعد طلباء BA BEd، BAC BEd اور B.Com BEd کے چار سالہ انٹیگریٹڈ ٹیچر ایجوکیشن پروگرام میں داخلہ لے سکیں گے۔ وزیر اعلی  اروند کیجریوال نے کہا کہ یونیورسٹی میں پڑھنے والے بچوں کو دہلی کے سرکاری اسکولوں سے منسلک کیا جائے گا، تاکہ وہ نظریاتی کے ساتھ ساتھ عملی تربیت بھی لے سکیں۔ اساتذہ کی تربیت کے لیے ہم دنیا بھر کے اچھے اداروں کے ساتھ شراکت داری کریں گے اور اساتذہ کی بہترین تکنیک پر تحقیق بھی ہوگی۔  مجھے امید ہے کہ یہ دہلی میں اچھے اساتذہ تیار کرنے کی سمت میں ایک بہت ہی انقلابی قدم ثابت ہوگا۔

     دہلی میں اچھے معیاری اساتذہ تیار کرنے کا ہدف 

    کابینہ کی میٹنگ آج دہلی سکریٹریٹ میں وزیر اعلی اروند کیجریوال کی صدارت میں ہوئی۔ کابینہ کی میٹنگ میں دہلی ٹیچرز یونیورسٹی کے قیام کی تجویز پیش کی گئی جسے متفقہ طور پر منظور کر لیا گیا۔ اس یونیورسٹی کا مقصد دہلی میں اعلیٰ معیار کے اساتذہ پیدا کرنا ہے۔ ایک ڈیجیٹل پریس کانفرنس کرتے ہوئے دہلی ٹیچرس یونیورسٹی کے بارے میں معلومات دیتے ہوئے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے کہا کہ آج دہلی کابینہ کی میٹنگ ہوئی، جس میں ایک اہم فیصلہ کیا گیا کہ ہم دہلی ٹیچرس یونیورسٹی بنانے جا رہے ہیں۔ ہم دہلی میں اچھے معیار کے اساتذہ پیدا کرنے کے لیے یہ یونیورسٹی بنانے جا رہے ہیں۔ اس کے لیے ایک قانون لایا جا رہا ہے اور اس قانون کو آج دہلی کی کابینہ نے منظوری دے دی ہے۔ دہلی ٹیچرس یونیورسٹی بل آئندہ اسمبلی اجلاس میں پیش کیا جائے گا۔

    یونیورسٹی کے طلبہ کو دہلی کے سرکاری اسکولوں کے ساتھ منسلک کیا جائے گا

    وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے مزید کہا کہ ہمارا مقصد اس یونیورسٹی کے ذریعے بہترین معیاری اساتذہ تیار کرنا ہے۔ اس میں انٹیگریٹڈ کورسز کرائے جائیں گے۔ 12ویں کے بعد 4 سالہ انٹیگریٹڈ ٹیچر ایجوکیشن پروگرام ہوگا۔ یہ بی اے بی ایڈ، بی اے سی بی ایڈ اور بی کام بی ایڈ پروگراموں پر مشتمل ہوگا۔ ایک طرح سے اس یونیورسٹی میں نئی ​​نسل کے اساتذہ تیار ہوں گے۔ جب بچے اس یونیورسٹی میں پڑھ رہے ہوں گے تو انہیں دہلی کے سرکاری اسکولوں سے لگا دیا جائے گا۔ اس طرح تربیت کے ساتھ ساتھ انہیں نوکریاں بھی ملتی رہیں گی۔ چار سال کی تربیت کے دوران انہیں سرکاری اسکولوں سے بھی منسلک کیا جائے گا۔ اس دوران وہ نظریاتی تربیت بھی لے سکیں گے اور وہ بہت اچھے طریقے سے عملی تربیت حاصل کرتے رہیں گے۔

    سیشن 2022-23 سے یونیورسٹی میں داخلہ کا عمل شروع ہوگا

    وزیر اعلی اروند کیجریوال نے کہا کہ اس یونیورسٹی میں داخلہ کا عمل 2022-23 کے تعلیمی سیشن میں شروع کیا جائے گا۔ اساتذہ کو تیار کرنے کے لیے یہ ایک طرح کا سینٹر فار ایکسیلنس ہوگا۔ اس میں ہم اساتذہ کی تربیت کے لیے قومی اور بین الاقوامی سطح پر حصہ لیں گے۔  ہم دنیا بھر کے بہترین اداروں کے ساتھ شراکت داری کریں گے۔ اس میں اساتذہ کی بہترین تکنیک پر تحقیق ہوگی۔ مجھے امید ہے کہ یہ دہلی میں اچھے اساتذہ پیدا کرنے کی سمت میں ایک بہت ہی انقلابی قدم ثابت ہوگا۔

    نامور لوگوں کو  بنایا جائے گا وائس چانسلر اور پروفیسر

    دہلی حکومت نے دہلی میں اسکول کی سطح پر بہترین معیاری اساتذہ پیدا کرنے کے لیے 'دہلی ٹیچرز یونیورسٹی' کو ایک وقف شدہ پبلک یونیورسٹی کے طور پر قائم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ دہلی حکومت نے تجویز پیش کی ہے کہ دہلی ٹیچرز یونیورسٹی کے وائس چانسلر اور پروفیسرز کو عالمی سطح کے معروف اسکالرز کے طور پر مقرر کیا جائے۔ بکر والا گاؤں کے قریب دہلی ٹیچرز یونیورسٹی قائم کرنے کی تجویز دی گئی ہے۔ یونیورسٹی تعلیمی مطالعہ، قیادت اور پالیسی کے شعبوں میں، پیشگی خدمت کے مراحل میں، اسکول کی سطح پر اساتذہ پیدا کرنے کے لیے ایک بہترین مرکز کے طور پر ترقی کرے گی۔

    یونیورسٹی ایک کثیر الشعبہ تعلیمی مرکز کے طور پر کام کرے گی

    دہلی ٹیچرز یونیورسٹی ایک کثیر الضابطہ تعلیمی مرکز کے طور پر کام کرے گی، جو مختلف اسٹیک ہولڈرز (مشق اور خواہشمند اساتذہ، اساتذہ کے معلمین، والدین، منتظمین، پالیسی پلانرز اور مواد تیار کرنے والوں وغیرہ) کو پروگراموں اور سرگرمیوں کی ایک رینج کے ذریعے اکٹھا کرے گی۔

    یونیورسٹی بہترین معیار کی تعلیم فراہم کرنے کے مقصد کو پورا کرے گی

    دہلی ٹیچرس یونیورسٹی دہلی کے لوگوں کو بہترین معیاری عوامی تعلیم فراہم کرنے کے مقاصد کو پورا کرے گی۔ یونیورسٹی نے دہلی میں سرکاری اسکول کی تعلیم میں شروع کی گئی اصلاحات کے ساتھ ان کو ترتیب دینے اور ان کو ایک ساتھ لانے کا تصور کیا ہے۔ یہ اصلاحات پبلک اسکول کی تعلیم کے مختلف پہلوؤں میں شامل ہیں، بشمول بنیادی ڈھانچے کی اپ گریڈیشن، نصاب اور سیکھنے کے نتائج سے متعلق بہتری، اور بہت سے دیگر کے علاوہ آن سائٹ ٹیچر سپورٹ کے لیے اساتذہ کے پروگرام شامل ہیں ۔

    قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔

    Published by:Imtiyaz Saqibe
    First published: