உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Education Loan EMI Calculator: تعلیمی قرض پر ای ایم آئی کیسے حساب کیا جاتا ہے؟ جانیے تفصیلات

    سی آئی ایم اے اور سی پی اے کے ذریعے کرائے گئے کورسزبھی اس مںی شامل ہیں۔ shutterstock

    سی آئی ایم اے اور سی پی اے کے ذریعے کرائے گئے کورسزبھی اس مںی شامل ہیں۔ shutterstock

    قرض سے متعلق چند تفصیلات جیسے قرض کی رقم، مدت، سود کی شرح اور پروسیسنگ فیس درج کرنے سے آپ کو اپنی مساوی ماہانہ قسط (EMI) کا تخمینہ ملے گا۔ اس کے علاوہ آپ کو دیگر اہم تفصیلات بھی فراہم کی جائے گی۔

    • Share this:
      اگر آپ تعلیمی قرض (Education Loan) کے لیے درخواست دینے پر اپنی ماہانہ ادائیگیوں یا قرض کی کل لاگت کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں تو آپ ایجوکیشن لون ای ایم آئی حساب (Education Loan EMI Calculator) استعمال کر سکتے ہیں۔

      قرض سے متعلق چند تفصیلات جیسے قرض کی رقم، مدت، سود کی شرح اور پروسیسنگ فیس درج کرنے سے آپ کو اپنی مساوی ماہانہ قسط (EMI) کا تخمینہ ملے گا۔ اس کے علاوہ آپ کو دیگر اہم تفصیلات بھی فراہم کی جائے گی جیسے کہ کل قابل ادائیگی سود اور ایک تفصیلی امارٹائزیشن ٹیبل جو آپ کے EMIs کو پرنسپل اور سود کی رقم میں ماہانہ اور سالانہ بنیادوں پر تقسیم کرتا ہے۔

      بیرون ملک ہندوستانی والدین کے ہاں پیدا ہونے والے طلبا اپنی پیدائشی ملک یا پھر ہندوستان میں تعلیم حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ shutterstock
      بیرون ملک ہندوستانی والدین کے ہاں پیدا ہونے والے طلبا اپنی پیدائشی ملک یا پھر ہندوستان میں تعلیم حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ shutterstock


      زیادہ تر قرض دہندگان آپ کو ہر سال اپنے قرض پر جزوی قبل از ادائیگی کرنے کی اجازت دیتے ہیں۔ اگر آپ اس طرح کی ادائیگی کرنا چاہتے ہیں، تو آپ کیلکولیٹر میں تفصیلات درج کر سکتے ہیں اور نتیجہ آپ کو بتائے گا کہ آپ سود کی ادائیگی پر کتنی بچت کریں گے اور آپ کی مدت کار میں کتنے سالوں میں کمی آئے گی۔

      تعلیمی قرض کے تحت آنے والے کورسز کی فہرست

      نرسری سے بارہویں:

      ۔UGC/IMC/AICTE/حکومت کے تحت منظور شدہ یونیورسٹیوں یا کالجوں کے ذریعے گریجویشن اور پوسٹ گریجویشن کورسز (تکنیکی/پیشہ ورانہ/ڈپلومہ)

      خود مختار اداروں جیسے IIM/IIT وغیرہ کے زیر انتظام باقاعدہ ڈگری/ڈپلومہ کورسز

      باقاعدہ ڈگری یا ڈپلومہ کورسز جیسے کہ پائلٹ ٹریننگ، ایروناٹیکل، شپنگ، اور مزید جو ڈائریکٹر جنرل آف سول ایوی ایشن/شپنگ/دیگر ریگولیٹری اتھارٹی سے منظور شدہ ہیں

      گریجویشن/پوسٹ گریجویشن/ڈپلومہ کے لیے ملازمت پر مبنی کورسز (پیشہ ورانہ/تکنیکی) جیسے کہ معروف تعلیمی اداروں کی طرف سے پیش کیے جانے والے MBA/MCA/MS، چارٹرڈ انسٹی ٹیوٹ آف مینجمنٹ اکاؤنٹنٹس (CIMA) - لندن یا سرٹیفائیڈ پبلک اکاؤنٹنٹ (CPA) امریکہ کے ذریعے کرائے جانے والے کورسز

      ہنر کی ترقی کے لیے قرض

      بیرون ملک

      گریجویشن/پوسٹ گریجویشن/ڈپلومہ جیسے MBA/MCA/MS وغیرہ کے لیے ملازمت پر مبنی کورسز (پیشہ ورانہ/تکنیکی) معروف اداروں کے ذریعے پیش کیے جاتے ہیں۔

      سی آئی ایم اے اور سی پی اے کے ذریعے کرائے گئے کورسز
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: