உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    EPF Nominee فائل کرنے کی آخری تاریخ جلد ہوگی ختم، پورٹل پر خرابیوں کی کیسے کریں شکایت؟ جانیے تفصیلات

    فائل فوٹو

    فائل فوٹو

    ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ کے تمام کھاتہ داروں کو 31 دسمبر تک اپنے کھاتوں میں تبدیلیاں کرنی ہوں گی کیونکہ ایک نیا اصول اگلے ماہ سے لاگو ہوگا۔ ایمپلائز پروویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن (EPFO) نے ایک نوٹیفکیشن میں کہا ہے کہ ملازمین کو اس سال 31 دسمبر تک اپنے ای پی ایف اکاؤنٹس میں ایک نامزد کو شامل کرنا ہوگا۔

    • Share this:
      ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن یا ای پی ایف او (EPFO) کی ہدایات کے مطابق اس کے اراکین نے اپنے پراویڈنٹ فنڈ اکاؤنٹس پر نامزدگی (Nominee) کے لیے فائل کرنا شروع کر دیا ہے۔ لیکن بہت سے لوگوں کے لیے یہ تجربہ کافی ہموار نہیں رہا۔ ٹویٹر پر شکایت کرنے والے متعدد صارفین کے مطابق ای پی ایف او پورٹل انہیں نامزدگی کے لیے فائل کرنے کی اجازت نہیں دے رہا ہے اور جب بھی وہ کام کرنے کی کوشش کر رہے ہیں تو غلطی کا پیغام دکھا رہا ہے۔ آخری تاریخ شروع ہونے کے ساتھ ہی اس نے بہت سارے ملازمین کو ایک تشویش میں ڈال دیا ہے۔ اگر وقت پر یہ جمع نہ کرایا گیا تو ملازمین کئی فوائد سے محروم ہو جائیں گے جو مرکزی حکومت کی حمایت یافتہ اعلیٰ ترین ریٹائرمنٹ باڈی پیش کرتا ہے۔

      ایمپلائز پراویڈنٹ فنڈ کے تمام کھاتہ داروں کو 31 دسمبر تک اپنے کھاتوں میں تبدیلیاں کرنی ہوں گی کیونکہ ایک نیا اصول اگلے ماہ سے لاگو ہوگا۔ ایمپلائز پروویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن (EPFO) نے ایک نوٹیفکیشن میں کہا ہے کہ ملازمین کو اس سال 31 دسمبر تک اپنے ای پی ایف اکاؤنٹس میں ایک نامزد کو شامل کرنا ہوگا۔ تمام فوائد حاصل کرتے رہنے کے لیے ای پی ایف کھاتہ داروں کو اپنے کھاتوں میں ایک نامزدگی کو شامل کرنا ہوگا، جو آن لائن کیا جا سکتا ہے۔

      سبسکرائبرز کے لیے اعلان:

      ای پی ایف او نے ایک بیان میں کہا کہ سبسکرائبرز کے لیے اپنے شریک حیات، بچوں اور والدین کی دیکھ بھال کرنے اور آن لائن پی ایف، پنشن اور انشورنس کے ذریعے ان کی حفاظت کے لیے نامزدگیوں کا اندراج کرنا بہت ضروری ہے۔ نامزدگی داخل کرنے کا مقصد انحصار کرنے والوں کے لیے فوائد کو یقینی بنانا ہے۔ پی ایف اکاؤنٹ ہولڈر کے ساتھ کسی حادثے کی صورت میں اسے حاصل کیا جاسکتا ہے۔ اگر کسی اکاؤنٹ ہولڈر کے ساتھ ایسا واقعہ پیش آتا ہے تو نامزد شخص انشورنس اور پنشن اسکیموں سے فوائد حاصل کر سکے گا۔

      تاہم اگر کوئی ای پی ایف او کے ٹوئٹر پیج پر جاتا ہے، تو اسے آن لائن پورٹل کے صارفین کی جانب سے بہت سی شکایات مل سکتی ہیں، جن میں کہا گیا ہے کہ انہیں ای-نامزدگی کے لیے فائل کرتے وقت ایک غلطی کا پیغام مل رہا ہے۔ حکومت یا ای پی ایف او کی طرف سے ابھی تک کوئی سرکاری بیان نہیں آیا ہے۔

      ہندوستان میں تقریباً تمام تنخواہ دار افراد کا ایمپلائیز پروویڈنٹ فنڈ آرگنائزیشن میں ایک اکاؤنٹ ہے، جو ان کی ریٹائرمنٹ کے بعد آمدنی کا ذریعہ بنتا ہے۔ ہر ماہ ملازم کی تنخواہ سے ایک مخصوص رقم کاٹ لی جاتی ہے، جو ریٹائرمنٹ کے بعد اسے جمع کر دی جاتی ہے۔ اتنی ہی رقم ملازم کی کمپنی بھی ہر ماہ فراہم کرتی ہے۔ تاہم اگر کوئی ملازم 31 دسمبر تک نامزد کی تفصیلات کو اپ ڈیٹ نہیں کرتا ہے، تو اسے جنوری 2022 سے پنشن اور انشورنس کی رقم سمیت کوئی بھی فوائد حاصل نہیں ہوں گے۔

      قومی، بین الاقوامی اور جموں وکشمیر کی تازہ ترین خبروں کےعلاوہ تعلیم و روزگار اور بزنس کی خبروں کے لیے نیوز18 اردو کو ٹویٹر اور فیس بک پر فالو کریں ۔


      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: