உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ای ایس آئی سی میں بھرتیاں، ماہانہ 92000 روپے تک تنخواہ! انٹرویو اور اہم تاریخ کے بارے میں جانیے مکمل تفصیلات

    رپورٹنگ کے وقت تمام پیرامیٹرز کے حوالے سے تمام اصل دستاویزات پیش کرنی چاہئیں۔

    رپورٹنگ کے وقت تمام پیرامیٹرز کے حوالے سے تمام اصل دستاویزات پیش کرنی چاہئیں۔

    ESIC recruitment 2022: دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار واک ان انٹرویو کے لیے ای ایس آئی سی کی سرکاری ویب سائٹ پر آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ منتخب امیدواروں کو انٹرویو کے لیے رپورٹنگ کے وقت تمام پیرامیٹرز کے حوالے سے تمام اصل دستاویزات پیش کرنی چاہئیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Hyderabad | Lucknow | Karnal
    • Share this:
      ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن (ESIC) نے اہل ملازمت کے خواہشمندوں کو اسپیشلسٹ، ریذیڈنٹ اور سینئر ریذیڈنٹ کے عہدوں پر بھرتی کے لیے واک ان انٹرویو پر حاضر ہونے کی دعوت دی ہے۔ اس بھرتی مہم سے کل 14 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔ وہ امیدوار جو بھرتی کے لیے درخواست دینا چاہتے ہیں اور واک ان انٹرویو میں شرکت کرنا چاہتے ہیں انہیں مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن بھرتی 2022 کے لیے آن لائن درخواست دینے سے پہلے سرکاری سائٹ سے رجوع کریں اور نوٹیفکیشن کو غور سے پڑھیں۔ ذیل میں مزید تفصیلات چیک کریں:

      ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن واک ان انٹرویو 2022 کی تاریخ:

      واک ان انٹرویو 03 اکتوبر 2022 کو صبح 10 بجے سے دوپہر 3.30 بجے تک ہوگا۔

      ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن بھرتی کیلئے اہلیت کا معیار

      درخواست دینے کے لیے امیدوار کے پاس کسی تسلیم شدہ یونیورسٹی سے پی جی ڈگری کے ساتھ ایم بی بی ایس ہونا ضروری ہے۔

      جونیئر اسپیشلسٹ گریڈ II کے لیے پی جی کے بعد 3 سال کا تجربہ درکار ہے، وہیں سینئر اسپیشلسٹ گریڈ II کے لیے 05 سال کا تجربہ درکار ہے۔

      عمر کی حد:

      امیدوار کی عمر کی حد ماہر کے لیے 67 سال سے کم، سینئر رہائشی کے لیے 37 سال سے کم، اور رہائشی آسامی کے لیے 64 سال سے کم ہونی چاہیے۔ جس کی حتمی تاریخ 3 اکتوبر 2022 ہے۔

      ای ایس آئی سی میں تنخواہ کی تفصیلات:

      شارٹ لسٹ کیے گئے امیدوار کے لیے ماہانہ 60,000 روپے اور اضافی 15,000 روپے ہوں گے۔ سینئر رہائشی کے لیے 92000 روپے ماہانہ تنخواہ حاصل کرنے کے اہل ہیں۔ رہائشی کے لیے منتخب امیدواروں کو متعلقہ بورڈ سے 60000 روپے اور اضافی 12000 روپے ماہانہ تنخواہ ملے گی۔

      ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن کیلئے انتخاب کا عمل:

      امیدواروں کو واک انٹرویوز کی بنیاد پر شارٹ لسٹ کیا گیا ہے جو 03 اکتوبر 2022 کو منعقد کیے جائیں گے۔ مقام اور تاریخ کی تفصیلات ای ایس آئی سی نوٹیفکیشن 2022 پر دی گئی ہیں۔

      ایمپلائز اسٹیٹ انشورنس کارپوریشن بھرتی کے لیے درخواست کیسے دی جائے؟

      یہ بھی پڑھیں: 


      دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار واک ان انٹرویو کے لیے ای ایس آئی سی کی سرکاری ویب سائٹ پر آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ منتخب امیدواروں کو انٹرویو کے لیے رپورٹنگ کے وقت تمام پیرامیٹرز کے حوالے سے تمام اصل دستاویزات پیش کرنی چاہئیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: