உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Army: بینک آفیسر سے انڈین آرمی تک کہاں کہاں دستیاب ہیں ملازمتیں؟ جانیے مکمل تفصیل

    اس ہفتے دستیاب ملازمتیں

    اس ہفتے دستیاب ملازمتیں

    انڈین نیوی اگنوپتھ نوٹیفکیشن 2022 کے مطابق اس کے لیے انتخاب تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوگا جس کے بعد فزیکل امتحان ہوگا۔ اس کے بعد امیدواروں کے حاصل کردہ نمبروں کی بنیاد پر ایک حتمی میرٹ لسٹ تیار کی جائے گی۔

    • Share this:
      ملازمت کی حصولیابی سے متعلق متعدد ویب سائٹس اور اخبارات میں کئی اعلانات کیے جاتے ہیں۔ جو ایک محنت طلب کام ہوسکتا ہے۔ اگر آپ اپنی نوکری تبدیل کرنا چاہتے ہیں یا اپنی پہلی سرکاری نوکری حاصل کرنا چاہتے ہیں تو ہم نے آپ کے لیے ایک فہرست مرتب کی ہے۔ نوودیا ودیالیہ سمیتی سے لے کر بی ایس ایف تک ذیل میں مختلف شعبوں میں سرکاری ملازمتوں کی فہرست ہے جن کے لیے آپ اس ہفتے درخواست دے سکتے ہیں۔

      بارڈر سیکیورٹی فورس (BSF) بھرتی 2022:

      بارڈر سیکیورٹی فورس (BSF) نے سب انسپکٹر (SI) اور دیگر کانسٹیبل کے عہدوں پر بھرتی کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ امیدوار 12 جولائی تک بی ایس ایف کی سرکاری ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ یہ بھرتی کل 110 آسامیوں کے لیے ہے جس میں ایس آئی کی 22 اور کانسٹیبل کی 88 آسامیاں شامل ہیں۔

      ان آسامیوں کے تحت درخواست دینے کے لیے امیدواروں کی عمر 18 سے 25 سال کے درمیان ہونی چاہیے۔ انتخاب تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوگا اور جو لوگ اسے پاس کرتے ہیں انہیں فزیکل اسٹینڈرڈ ٹیسٹ اور میڈیکل امتحان میں شرکت کرنا ہوگی۔

      انڈین نیوی اگنی پتھ کی بھرتی 2022:

      ہندوستانی بحریہ نے 2 جولائی کو اگنی پاتھ کی بھرتی کا عمل شروع کر دیا ہے۔ امیدوار ہندوستانی بحریہ کی سرکاری ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ جن کی عمر 17 سے 23 سال کے درمیان ہے وہ اگنیور (ایس ایس آر) اور اگنی ویر (ایم آر) کے عہدوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ امیدواروں کا ایس ایس آر کی پوسٹ کے لیے کیمسٹ، بائیولوجی یا کمپیوٹر سائنس کے ساتھ کلاس 12 پاس ہو

      نا ضروری ہے جب کہ جن لوگوں نے کلاس 10 پاس کی ہے وہ ایم آر کی پوسٹوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

      یہ بھی پڑھئے: سیاست میں کنبہ پرستی کا خاتمہ طے، تلنگانہ و بنگال میں جلد BJP کی سرکار: امت شاہ

      انڈین نیوی اگنوپتھ نوٹیفکیشن 2022 کے مطابق اس کے لیے انتخاب تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوگا جس کے بعد فزیکل امتحان ہوگا۔ اس کے بعد امیدواروں کے حاصل کردہ نمبروں کی بنیاد پر ایک حتمی میرٹ لسٹ تیار کی جائے گی۔ پیشکش پر تنخواہ پہلے سال میں 33,000 روپے سے چوتھے سال میں 40,000 روپے تک ہوتی ہے۔

      مزید پڑھیں: PM Modi in Hyderabad: بی جے پی پر بڑھا تلنگانہ کے لوگوں کا یقین، ریاست کی ترقی کیلئے پرعزم: وزیر اعظم مودی

      TNUSRB recruitment 2022:

      تمل ناڈو یونیفارمڈ اسٹاف ریکروٹمنٹ بورڈ (TNUSRB) نے ریاستی پولیس میں 3,552 آسامیاں بھرنے کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ امیدوار 7 جولائی سے 15 اگست کے درمیان TNUSRB کی آفیشل ویب سائٹ کے ذریعے آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ 18 سے 26 سال کی عمر کے افراد اس پوسٹ کے لیے درخواست دینے کے اہل ہیں۔

      درخواست دینے کے لیے امیدواروں کو 10ویں جماعت یا SSLC کا امتحان بھی پاس کرنا ہوگا۔ اسامیوں کا انتخاب تحریری امتحان کی بنیاد پر ہوگا جس کے بعد جسمانی پیمائش، فٹنس ٹیسٹ، فٹنس مقابلہ، اور خصوصی نمبر ہوں گے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: