உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سی آر پی ایف سے مدھیہ پردیش ہائی کورٹ تک، اس ہفتے کہاں کہاں داخل کی جاسکتی ہیں درخواستیں؟

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    جو لوگ فوج یا پولیس فورس میں شامل ہونے کے خواہش مند ہیں وہ سینٹرل ریزروڈ پولیس فورس کے اعلان کردہ پیرا میڈیکل سٹاف کی 2439 آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

    • Share this:
      اس ہفتے مختلف سرکاری شعبوں میں ملازمتوں کے کافی اعلانات ہیں۔ سنٹرل ریزرو پولیس فورس (CRPF) سے کول انڈیا سے لے کر مدھیہ پردیش ہائی کورٹ تک کئی محکموں نے اپنی بھرتی کے نوٹیفکیشن جاری کیے ہیں۔ ان آسامیوں کی اکثریت کے لیJobsے آن لائن درخواست کا عمل رواں ماہ بند کر دیا جائے گا۔ اچھی تنخواہ والے سرکاری شعبے کی نوکری کے خواہشمند افراد کے لیے وہ درج ذیل نوکریوں کے نوٹیفکیشن چیک کر سکتے ہیں:

      CRPF بھرتی 2021: جو لوگ فوج یا پولیس فورس میں شامل ہونے کے خواہش مند ہیں وہ سینٹرل ریزروڈ پولیس فورس کے اعلان کردہ پیرا میڈیکل اسٹاف کی 2439 آسامیوں کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ 13 ستمبر اور 15 ستمبر کو ہونے والے واک ان انٹرویو کے ذریعے ریٹائرڈ سی اے پی ایف اور سابق مسلح فورس کے اہلکاروں کا انتخاب کیا جائے گا۔ ایس ایس بی) ، سینٹرل ریزرو پولیس فورس (سی آر پی ایف) ، اور بارڈر سیکورٹی فورسز (بی ایس ایف)۔ تفصیلات یہاں پڑھیں۔

      علامتی تصویر
      علامتی تصویر


      کول انڈیا بھرتی 2021: کول انڈیا لمیٹڈ نے کان کنی ، الیکٹریکل ، مکینیکل ، سول ، انڈسٹریل انجینئرنگ اور ارضیات کے نظم و ضبط کے لیے مینجمنٹ ٹرینیوں کی 588 آسامیوں کو پُر کرنے کے لیے درخواست مدعو کی ہے۔ آن لائن درخواست اپنی سرکاری ویب سائٹ پر 9 ستمبر تک قبول کی جائے گی۔ مناسب امیدواروں کو GATE 2021 اسکور کی بنیاد پر دستاویزات کی تصدیق اور ابتدائی طبی معائنے کے لیے شارٹ لسٹ کیا جائے گا۔ ایک بار منتخب ہونے کے بعد امیدواروں کو ای -2 گریڈ میں مینجمنٹ ٹرینی کے طور پر مقرر کیا جائے گا اور ابتدائی ایک سال کے لیے 50000 روپے ادا کیے جائیں گے۔

      بی ای ایل اپرنٹس شپ بھرتی 2021: بھارت الیکٹرانکس لمیٹڈ (بی ای ایل) نے اپنے غازی آباد یونٹ کے لیے ایک سالہ اپرنٹس شپ ٹریننگ پروگرام کے لیے 50 آسامیوں کا اعلان کیا ہے۔ وہ امیدوار جنہوں نے کمپیوٹر سائنس ، الیکٹرانکس ، مکینیکل اور سول انجینئرنگ کے شعبوں میں بی ٹیک یا بی ای مکمل کیا ہے وہ سرکاری ویب سائٹ کے ذریعے 29 اگست تک درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست دینے کا طریقہ یہاں ہے۔

      اتر پردیش کی بھرتی 2021: اتر پردیش حکومت نے ریاست کے 74 اضلاع میں مہاتما گاندھی قومی دیہی روزگار گارنٹی ایکٹ (MGNREGA) کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ مجموعی طور پر 1276 آسامیوں کا اعلان سرکاری ویب سائٹ sewayojan.up.nic.in پر کیا گیا ہے۔ درخواست دہندگان کا انتخاب پہلے آئیے پہلے پائیے کی پالیسی کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ شارٹ لسٹ امیدواروں کو ماہانہ بنیاد پر 11200 روپے ادا کیے جائیں گے۔ یہاں نوٹیفکیشن چیک کریں۔

      مدھیہ پردیش ہائی کورٹ بھرتی 2021: مدھیہ پردیش ہائی کورٹ 83 آسامیوں کے لیے ذاتی معاونین ، باغبانی ، جونیئر جوڈیشل اسسٹنٹ اور سٹینو گرافر بھرتی کر رہی ہے۔ باغبانی ، جونیئر جوڈیشل اسسٹنٹ اور سٹینوگرافرز کے لیے آن لائن درخواست 30 جولائی کو شروع کی گئی جبکہ ذاتی معاونین کے لیے آن لائن درخواست 17 اگست سے شروع ہوگی۔ اس کے لیے درخواست دینے کی آخری تاریخ 30 اگست ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: