உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سائبر سیکیورٹی سے لے کر ڈیٹا سائنس تک، IITs کے ذریعہ پیش کردہ تازہ ترین کورسز

    ہندوستان کے خلاف پاکستان کا یہ گھناونا سائبر حملہ (تصویر: moneycontrol)

    ہندوستان کے خلاف پاکستان کا یہ گھناونا سائبر حملہ (تصویر: moneycontrol)

    آئی آئی ٹی مدراس (IIT MADRAS) اب پروگرامنگ اور ڈیٹا سائنس میں بی ایس کی ڈگری پیش کر رہا ہے۔ یہ ڈیٹا سائنس اور ایپلی کیشنز میں چار سالہ بی ایس ڈگری کے آپشن کے ساتھ آتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad | Delhi | Karnataka | Lucknow
    • Share this:
      ہندوستان کے بہت سے انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی (IITs) نے اس سال ڈیٹا سائنس سے لے کر میڈیکل فزکس تک نئے کورسز شروع کیے ہیں۔ جب کہ کچھ کورسز کے لیے طلبا کو آئی آئی ٹی میں داخلے کے لیے امتحان دینا پڑتا ہے۔ جے ای ای ایڈوانس (JEE Advanced) کے تحت کچھ طلبا کے لیے صرف مطلوبہ کم از کم اہلیت کے معیار کو پاس کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

      آئی آئی ٹی مدراس سے حیدرآباد تک اس سال آئی آئی ٹی کے ذریعہ شروع کیے گئے نئے کورسز کی فہرست یہ ہے:

      آئی آئی ٹی مدراس (IIT MADRAS) میں پروگرامنگ اور ڈیٹا سائنس میں بی ایس:

      آئی آئی ٹی مدراس (IIT MADRAS) اب پروگرامنگ اور ڈیٹا سائنس میں بی ایس کی ڈگری پیش کر رہا ہے۔ یہ ڈیٹا سائنس اور ایپلی کیشنز میں چار سالہ بی ایس ڈگری کے آپشن کے ساتھ آتا ہے۔ بی ایس کی سطح کے حصے کے طور پر طلبا آٹھ ماہ کی اپرنٹس شپ یا کمپنیوں یا تحقیقی اداروں کے ساتھ کوئی پروجیکٹ کر سکتے ہیں۔ وہ طلبا جو فی الحال 12ویں جماعت میں ہیں درخواست دے سکتے ہیں اور پروگرام میں داخلہ حاصل کر سکتے ہیں۔

      داخلہ لینے والے طلبا بارہویں جماعت میں کامیابی کے بعد پروگرام شروع کریں گے۔ کسی بھی سلسلے کے طلبا داخلہ لے سکتے ہیں۔ عمر کی کوئی حد نہیں ہے۔ کوئی بھی امیدوار جس نے دسویں جماعت میں انگریزی اور ریاضی کی تعلیم حاصل کی ہے وہ درخواست دینے کے اہل ہیں۔ چونکہ کلاسز آن لائن منعقد کی جاتی ہیں، اس لیے کوئی جغرافیائی حد بھی نہیں ہے۔

      آئی آئی ٹی حیدرآباد (IIT HYDERABAD) میں ایم ایس سی ان میڈیکل فزکس:

      آئی آئی ٹی حیدرآباد میڈیکل فزکس میں تین سالہ ماسٹر آف سائنس (MSc) پروگرام شروع کر رہا ہے۔ اس پروگرام کا مقصد طب میں طبیعیات کو لاگو کرنے کے تصورات اور تکنیکوں میں عالمی معیار کے طبی طبیعیات کے ماہر کی تربیت فراہم کرنا ہے۔ یہ 12 مہینوں کے لیے تابکاری طبیعیات، کلینیکل وسرجن اور شیڈونگ، انڈسٹری/ کلینیکل لیکچرز، قلیل مدتی پروجیکٹس اور کلینیکل انٹرنشپ (تیسرے سال میں) کے لیے کلینیکل واقفیت فراہم کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔ سرٹیفیکیشن کے لیے انٹرنشپ لازمی ہے۔

      آئی آئی ٹی پٹنہ (IIT PATNA) میں کمپیوٹر سائنس، بزنس مینجمنٹ کے کورسز:

      یہ بھی پڑھیں:

      Remarks on Prophet Muhammad: پیغمبراسلام ﷺکے بارے میں توہین آمیز تبصرہ!راجہ سنگھ گرفتار

      آئی آئی ٹی پٹنہ پٹنہ قومی تعلیمی پالیسی (NEP-2020) کے مطابق چھ نئے تعلیمی پروگرام شروع کرنے کے لیے پوری طرح تیار ہے۔ نئے پروگرام کمپیوٹر سائنس اسٹریم میں تین تعلیمی کورسز اور بزنس مینجمنٹ اسٹریم کے تین کورسز سے شروع ہو رہے ہیں

      یہ بی پڑھیں:

      T Raja Controversial Speech: بی جے پی MLA ٹی راجہ کے پیغمبر محمدﷺ کے خلاف توہین آمیز تبصرہ سے اویسی ناراض، کہا بی جے پی کو مسلمانوں سے نفرت

      تین سالہ یو جی پروگرام بارہویں جماعت پاس آؤٹ کے لیے بنائے گئے ہیں، جنہوں نے آئی آئی ٹی کوالٹی ایجوکیشن کا خواب دیکھا تھا لیکن جے ای ای ایڈوانس کو کراک کرنے میں ناکام رہے، وہ اس کے لیے اپلائی کرسکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: