உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs: دہلی یونیورسٹی سےلےکر Indian Army تک اس ہفتے یہاں دستیاب ہیں نوکریاں، جانیے تفصیلات

    پٹنہ ہائی کورٹ سٹینوگرافر کے 129 عہدوں پر بھرتی کر رہا ہے۔

    پٹنہ ہائی کورٹ سٹینوگرافر کے 129 عہدوں پر بھرتی کر رہا ہے۔

    پٹنہ ہائی کورٹ (Patna High Court) سٹینوگرافر کے 129 عہدوں پر بھرتی کر رہا ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار 29 مارچ تک patnahighcourt.gov.in پر درخواست دے سکتے ہیں۔

    • Share this:
      اس ہفتے کے دوران مختلف عہدوں پر دستیاب مختلف نوکریوں کے سلسلے میں یہاں مطلع کیا جارہا ہے۔ ایسے بے روزگار جو کسی اچھی روزگار کی تلاش میں ہیں، ان کے لیے یہ ہفتہ کاآمد ہوسکتا ہے۔ سٹینوگرافر کی آسامیوں سے لے کر بینک کی نوکریوں تک اگر آپ نوکری میں تبدیلی کی تلاش میں ہیں یا اپنی پہلی نوکری حاصل کرنا چاہتے ہیں، تو اس ہفتے درخواست دینے کے لیے ملازمتوں کی فہرست یہ ہے۔

      پٹنہ ہائی کورٹ بھرتی 2022:

      پٹنہ ہائی کورٹ (Patna High Court) سٹینوگرافر کے 129 عہدوں پر بھرتی کر رہا ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار 29 مارچ تک patnahighcourt.gov.in پر درخواست دے سکتے ہیں۔ ایسے امیدوار جنہوں نے سینئر سیکنڈری کا امتحان پاس کیا ہے اور انگریزی اور ہندی ٹائپنگ پر اچھی مہارت رکھتے ہیں وہ اس عہدہ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

      درخواست دینے والوں کو کسی تسلیم شدہ بورڈ یا یونیورسٹی سے انٹرمیڈیٹ یا کلاس 12 کا امتحان پاس کرنا چاہیے۔ اس کے علاوہ امیدواروں کے پاس انگریزی شارٹ ہینڈ اور انگریزی ٹائپنگ میں سرٹیفکیٹ ہونا ضروری ہے۔

      یہ بھی پڑھیں: 7th Pay Commission:خوشخبری! مرکزی ملازمین کو ہولی سے پہلے ملی سوغات، پورے 8000 روپے بڑھ گئی سیلری، جانیے کسے ملے گا فائدہ

      بڑودہ اتر پردیش بینک بھرتی 2022:

      بڑودہ یوپی بینک نے مختلف خطوں میں 250 اپرنٹس شپ رولز کے لیے درخواستیں طلب کی ہیں۔ امیدوار 15 مارچ تک barodaupbank.in پر آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ امیدواروں کا انتخاب آن لائن ٹیسٹ کے بعد مقامی زبان کے ٹیسٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ منتخب امیدواروں کو 12 ماہ کی تربیت دی جائے گی اور انہیں 9,000 روپے ماہانہ وظیفہ ملے گا۔

      تمل ناڈو ٹی ای ٹی 2022:

      تمل ناڈو ٹیچرز اہلیت ٹیسٹ (TET) 2022 کا نوٹیفکیشن trb.tn.nic.in پر جاری کیا گیا ہے۔ درخواست کا عمل کل 14 مارچ سے شروع ہوگا اور 13 اپریل شام 5 بجے تک کھلا رہے گا۔ TNTET 2022 کے دو پیپر ہوں گے۔ پیپر 1 ان لوگوں کے لیے ہے جو 1 سے 5 تک پڑھانے کے خواہشمند ہیں اور پیپر 2 ان لوگوں کے لیے جو 6 سے 8 تک پڑھانا چاہتے ہیں۔ دونوں پیپرز میں اہلیت کے مختلف معیار ہیں۔ امتحان کی تاریخ کا اعلان ہونا ابھی باقی ہے۔ مزید تفصیلات جاننے کے لیے یہاں کلک کریں۔

      یہ بھی پڑھیں: 26اپریل سے CBSEامتحان: تیاری کے لئے ملے گا وقت، پیپر پڑھنے کے لئے الگ سے ملیں گے 15 منٹ؛ دیکھیں پوری ڈیٹ شیٹ

      تمل ناڈو یونیفارمڈ سروسز ریکروٹمنٹ بورڈ:

      تمل ناڈو یونیفارمڈ سروسز ریکروٹمنٹ بورڈ (TNUSRB) کا مقصد تالک اینڈ اے آر آرمڈ ریزرو اور تمل ناڈو اسپیشل پولیس کے تحت 400 سے زیادہ سب انسپکٹرز (SI) کی خدمات حاصل کرنا ہے۔ جو امیدوار درخواست دینا چاہتے ہیں وہ سرکاری ویب سائٹ tnusrb.tn.gov.in پر جا سکتے ہیں۔ انتخاب چار مرحلوں میں کیا جائے گا۔

      پہلا مرحلہ تحریری امتحان پر مشتمل ہوتا ہے، دوسرا مرحلہ جسمانی کارکردگی کا امتحان ہوتا ہے، تیسرا مرحلہ ویوا وائس پر مشتمل ہوتا ہے اور آخری مرحلہ خصوصی زمرہ کا ہوتا ہے جس میں پینل امیدوار کو پانچ نمبر تک خصوصی نمبر دیتا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: