உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Coding: ڈیجیٹل مارکیٹنگ سے لے کر کوڈنگ تک: رواں ماہ کہاں کہاں دستیاب ہے انٹرنشپ؟

    ٹیچ فار انڈیا تین ماہ کے لیے انٹرن شپ کے لیے درخواستیں طلب کر رہا ہے

    ٹیچ فار انڈیا تین ماہ کے لیے انٹرن شپ کے لیے درخواستیں طلب کر رہا ہے

    ورلڈ ایجوکیشن ڈے فیئر 2022 تعلیم کے عالمی دن کے موقع پر منعقد ہونے والا ایک آن لائن لرننگ ایونٹ ہے۔ طلبا اس انٹرنشپ کے ذریعے صنعت کے مضامین کے ماہرین اور پروفیسر ایچ سی ورما جیسی شخصیات کے ساتھ سیکھنے اور بات چیت کرنے کے لیے حصہ لے سکتے ہیں۔

    • Share this:
      کسی بھی پیشہ ورانہ کیریئر میں قابل قدر مہارت حاصل کرنے کے لیے تجربہ حاصل ضروری ہوتا ہے اور اس کے لیے ایک بار اچھی جگہ انٹرنشپ بہت مددگار ثابت ہو سکتی ہے۔ لہذا یہاں مختلف شعبوں میں دلچسپ انٹرن شپس کی ایک فہرست پیش ہے، جہاں آپ اس مہینے میں اپلائی کر سکتے ہیں اور نتیجہ خیز تجربہ حاصل کرنے کے علاوہ آپ 10,000 روپے تک کا وظیفہ بھی حاصل کر سکتے ہیں۔

      1-عالمی یوم تعلیم کا میلہ 2022 انٹرن شپ:

      ورلڈ ایجوکیشن ڈے فیئر 2022 تعلیم کے عالمی دن کے موقع پر منعقد ہونے والا ایک آن لائن لرننگ ایونٹ ہے۔ طلبا اس انٹرنشپ کے ذریعے صنعت کے مضامین کے ماہرین اور پروفیسر ایچ سی ورما جیسی شخصیات کے ساتھ سیکھنے اور بات چیت کرنے کے لیے حصہ لے سکتے ہیں۔ متعلقہ مہارتوں اور دلچسپیوں کے حامل طلبا انٹرن شالہ درخواست پر آن لائن درخواست دے سکتے ہیں۔ درخواست دینے کی آخری تاریخ 24 جنوری 2022 ہے۔

      شرکا کو راہول رام کے لائیو آن لائن میوزک کنسرٹ میں حصہ لینے کا موقع بھی ملے گا۔ سیکھنے کی تقریب ایک دن تک جاری رہے گی جس کے بعد طلبا کو اسناد بھی دی جائیں گی۔

      2. لیٹس برانڈ اپ ڈیجیٹل مارکیٹنگ انٹرنشپ:

      لیٹس برانڈ اپ (Let’s Brand Up) ایک ڈیجیٹل مارکیٹنگ ایجنسی ہے۔ جو طلبا کو مختلف ڈیجیٹل مارکیٹنگ کی مہارتوں جیسے بلاگنگ، گوگل ایڈورڈز، سوشل میڈیا مارکیٹنگ میں تربیت دینے کے لیے درخواست دہندگان کو مدعو کر رہی ہے۔ طلبا 14 فروری 2022 تک انٹرنشالا ایپ پر کمپنی کے ساتھ گھر سے تین ماہ کے کام کی انٹرنشپ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ کمپنی منتخب طالب علم کے لیے 3,000 روپے سے 5,000 روپے ماہانہ کے درمیان وظیفہ بھی پیش کر رہی ہے۔

      درخواست دینے کے لیے درکار مہارتوں میں انسٹاگرام مارکیٹنگ، ڈیجیٹل مارکیٹنگ، انگریزی کی مہارت (تحریری)، بلاگنگ، گوگل ایڈورڈز اور سوشل میڈیا مارکیٹنگ شامل ہیں۔ تاہم درخواست دینے کے لیے درخواست دہندہ کو اس سے پہلے ڈیجیٹل مارکیٹنگ یا سوشل میڈیا پروفائل کے لیے داخلہ لینا چاہیے۔

      3.بزنس ڈویلپمنٹ (سیلز) انٹرن شپ:

      ایک کاروباری اپلی کیشن انار (Anar) نے طلبا کو دو ماہ کے کام کے گھر سے انٹرن شپ کے لیے درخواست دینے کی دعوت دی ہے۔ طلبا یکم فروری 2022 تک انٹرنشالہ ایپ کے ذریعے 20 اوپننگ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔ منتخب طلبا کو مراعات کے ساتھ 1,000 روپے کا وظیفہ مل سکتا ہے۔

      ان ذمہ داریوں میں پلیٹ فارمز کے ذریعے انار ایپ کو فروغ دینا، لوگوں کو ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے پر راضی کرنا اور انہیں ایپ کی خصوصیات کی وضاحت کرنا شامل ہے۔ ہندی بولنے والا کوئی بھی طالب علم درخواست دے سکتا ہے۔

      4. آئی آئی بمبئی میں C ++ ڈویلپمنٹ (QT Creator) انٹرنشپ

      انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹکنالوجی بمبئی (IIT) نے طلبا کو چھ ماہ کے گھر سے کام کرنے والی انٹرنشپ کے لیے درخواست دینے کی دعوت دی ہے۔ طلبا 5 فروری 2022 تک انٹرنشالا ایپ کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں۔ انٹرن شپ میں 1,000 سے 2,000 روپے تک کا وظیفہ سفارش کا خط اور ایک سرٹیفکیٹ بھی دیا جائے گا۔

      درخواست دینے کے لیے درخواست دہندہ کے پاس پائتھون، ڈیٹا سٹرکچر، سی پروگرامنگ اور C ++ پروگرامنگ جیسی مہارتیں ہونی چاہئیں۔ منتخب امیدواروں کے پاس کوڈ بیس پر کام کرنے سافٹ ویئر کوڈ کی جانچ اور جائزہ لینے جیسی کئی ذمہ داریاں ہوں گی۔

      5. ٹائمز انٹرنیٹ پر بزنس ڈویلپمنٹ (سیلز) انٹرنشپ

      ٹائمز گروپ کے ڈیجیٹل بازو نے طلبا کو چار انٹرن شپ کے آغاز کے لیے درخواست دینے کی دعوت دی ہے۔ طلبا انٹرنشالا ایپ کے ذریعے 4 فروری 2022 تک درخواست دے سکتے ہیں۔ انٹرنشپ گھر سے کام ہے اور چھ ماہ کے لیے ہوگی۔ کمپنی کی طرف سے منتخب طالب علم کو ماہانہ 7,000 روپے کا وظیفہ بھی دیا جا رہا ہے۔

      انٹرن شپ کے لیے درخواست دینے کے لیے درخواست دہندہ کو MS Office اور MS-excel کا علم ہونا چاہیے۔ ذمہ داریوں میں کولڈ کالنگ پر کام کرنا کلائنٹس کے ساتھ مشغول ہونا اور ای میلز کے ذریعے ٹارگٹ لسٹ تک پہنچنا، LinkedIn اور دیگر شامل ہیں۔

      6. ٹیچ فار انڈیا میں ریسرچ اینڈ ڈیزائن (تعلیم) انٹرنشپ

      ٹیچ فار انڈیا تین ماہ کے لیے انٹرن شپ کے لیے درخواستیں طلب کر رہا ہے۔ انگریزی میں مہارت رکھنے والا کوئی بھی امیدوار انٹرن شپ کے لیے درخواست دے سکتا ہے۔ درخواست دینے کی آخری تاریخ 1 فروری ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: