உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Jobs in Telangana: تلنگانہ میں گروپ I مینز امتحان کے لیے ای-کیوسشن پیپر کا امکان، جانیے تفصیلات

    شری وٹی کوٹہ الوارو سوامی میموریل سٹی سنٹر لائبریری کا ایک منظر (تصویر: Mohammad Rahman Pasha)

    شری وٹی کوٹہ الوارو سوامی میموریل سٹی سنٹر لائبریری کا ایک منظر (تصویر: Mohammad Rahman Pasha)

    گروپ-I کے تحت درخواست دینے کے لیے امیدواروں کو پہلے TSPSC کی ون ٹائم رجسٹریشن (OTR) میں رجسٹر ہونا چاہیے یا صدارتی حکم 2018 کے مطابق اپنے OTR کو اپ ڈیٹ کرنا چاہیے۔ ہر درخواست دہندہ کو آن لائن درخواست کی پروسیسنگ فیس کے لیے 200 روپے ادا کرنا ہوں گے۔ امیدوار امتحان کے لیے 120 روپے بھی ادا کریں۔

    • Share this:
      حیدرآباد: تلنگانہ اسٹیٹ پبلک سرویس کمیشن (TSPSC) نے 18 محکموں میں گروپ-1 کی 503 آسامیوں کے لیے نوٹیفکیشن جاری کیا ہے۔ نوٹیفکیشن کے لیے درخواست دینے سے پہلے امیدواروں کو ہر شعبہ میں پوسٹوں کی تعداد، امتحان کی اسکیم، اہلیت کے معیار، رجسٹریشن کی تاریخ اور فیس کے علاوہ دیگر تفصیلات سے آگاہ ہونا چاہیے۔

      تلنگانہ ریاست کی تشکیل کے بعد یہ پہلا گروپ-I نوٹیفکیشن جاری کیا گیا ہے۔ کمیشن کی طرف سے مطلع کردہ کل آسامیوں میں سے زیادہ سے زیادہ 121 پوسٹیں، پنچایت راج اور دیہی ترقی سروس میں منڈل پریشد ڈیولپمنٹ آفیسرز ہیں۔ اس کے بعد ڈپٹی سپرنٹنڈنٹ آف پولیس کی 91، کمرشل ٹیکس آفیسر کی 48 اور ڈپٹی کلکٹر کی 42 آسامیاں ہیں۔

      جیسا کہ ریاستی حکومت نے انٹرویوز کو ختم کر دیا ہے۔ وہیں گروپ-1 کی آسامیوں کے لیے بھرتی کا ٹیسٹ دو مرحلوں کا عمل ہوگا جس میں ایک پریلیمنیری ٹیسٹ (آبجیکٹیو ٹائپ) اور ایک تحریری امتحان (مین) ہوگا۔ پریلیمنیری امتحان جولائی یا اگست کے مہینے میں منعقد کرنے کی منصوبہ بندی کی جا رہی ہے اور مین امتحان نومبر/دسمبر کے مہینے میں ہونے کا امکان ہے۔ کمیشن کی طرف سے امتحان کی صحیح تاریخوں کا اعلان بعد میں کیا جائے گا۔

      امتحان کا ماڈل:

      پریلیمنیری امتحان میں جنرل اسٹڈیز اور مینٹل ایبیلٹی کے 150 سوالات شامل ہیں جن میں کل 150 نمبر ہوتے ہیں۔ امتحان ڈھائی گھنٹے میں مکمل ہونا ہے۔ اسی طرح مین امتحان میں جنرل انگلش (کوالیفائنگ ٹیسٹ)، پیپر-I (عام مضمون)، پیپر-II (تاریخ، ثقافتی اور جغرافیہ)، پیپر-III (ہندوستانی معاشرہ، آئین اور گورننس)، پیپر-IV (معیشت اور ترقی)، پیپر-V (سائنس اور ٹیکنالوجی اور ڈیٹا کی تشریح) اور پیپر-VI (تلنگانہ تحریک اور ریاست کی تشکیل) پر مشتمل ہوگا۔

      ہر پیپر میں کل 150 نمبر ہوتے ہیں۔ پریلیمنیری ٹیسٹ میں حاصل کردہ نمبرز کو درجہ بندی کے لیے شمار نہیں کیا جائے گا۔ مین امتحان میں داخلہ لینے والے امیدواروں کی تعداد کمیونٹی، جنس، معاشی طور پر کمزور سیکشن (EWS)، جسمانی طور پر چیلنج اور کھیلوں کے لیے ریزرویشن کے اصول کے مطابق ہر ملٹی زون میں دستیاب اسامیوں کی کل تعداد سے 50 گنا زیادہ ہوگی۔

      پریلیمنیری امتحان اردو میں بھی ہوگا:

      انگریزی اور تلگو کے علاوہ کمیشن نے پریلیمنیری امتحان اردو میں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اسی طرح مین امتحان کا پرچہ انگریزی اور تیلگو کے علاوہ اردو میں بھی شائع کیا جائے گا۔ ٹی ایس پی ایس سی پرنٹ شدہ سوالیہ پرچہ کی بجائے مین امتحان کے لیے ای-سوال پیپر فراہم کرنے پر غور کر رہا ہے۔ اس کے علاوہ، انتخاب کے عمل کو تیز کرنے کے لیے، کمیشن مرکزی امتحان کے لیے ڈیجیٹل تشخیص کو متعارف کرانے کا ارادہ رکھتا ہے۔

      تعلیمی قابلیت:

      ریجنل ٹرانسپورٹ آفیسر (آر ٹی او) اور اسسٹنٹ ٹریژری آفیسر/ اسسٹنٹ اکاؤنٹس آفیسر/ ٹریننگ کالج اینڈ اسکول (ٹریژریز اینڈ اکاؤنٹس سروسز) میں اسسٹنٹ لیکچرر کے علاوہ، باقی تمام پوسٹوں کے لیے کسی یونیورسٹی سے ڈگری کی ضرورت ہوتی ہے جو سینٹرل ایکٹ کے تحت یا اس کے تحت قائم یا شامل کی گئی ہو۔ آر ٹی او پوسٹ کے لیے مکینیکل انجینئرنگ یا آٹوموبائل انجینئرنگ میں ڈگری یا اس کے مساوی اہلیت درکار ہے، جب کہ اسسٹنٹ ٹریژری آفیسر کے عہدوں کے لیے کامرس یا معاشیات یا ریاضی کی ڈگری پہلے سے شرط ہے۔

      یہ بھی پڑھئے: Covid in Children: کورونا نے پھر پکڑا زور! بچوں میں انفیکشن زیادہ،ڈاکٹروں نے دی ضروری صلاح

      درخواست:

      گروپ-I کے تحت درخواست دینے کے لیے امیدواروں کو پہلے TSPSC کی ون ٹائم رجسٹریشن (OTR) میں رجسٹر ہونا چاہیے یا صدارتی حکم 2018 کے مطابق اپنے OTR کو اپ ڈیٹ کرنا چاہیے۔ ہر درخواست دہندہ کو آن لائن درخواست کی پروسیسنگ فیس کے لیے 200 روپے ادا کرنا ہوں گے۔ امیدوار امتحان کے لیے 120 روپے بھی ادا کریں۔

      مزید پڑھیں: عید پر Rani chatterjee نے پیلی ڈریس میں لوٹی محفل، دیکھیں تصاویر

      تاہم ریاست تلنگانہ کے ایس سی، ایس ٹی، بی سی، ای ڈبلیو ایس، پی ایچ اور سابق فوجیوں اور 18 سے 44 سال کی عمر کے بے روزگار درخواست دہندگان کو امتحانی فیس کی ادائیگی سے استثنیٰ حاصل ہے، بشرطیکہ وہ کمیشن کو یہ اعلان پیش کریں کہ وہ بے روزگار ہیں۔ . دلچسپی رکھنے والے اور اہل امیدوار ویب سائٹ http://www.tspsc.gov.in/ پر 2 سے 31 مئی تک درخواست دے سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: