உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کوروناوباء کی رفتارسست،ان ریاستوں میں اسکولوں کودوبارہ کھولنےکی ہورہی ہیں تیاری 

    علامتی تصویر

    مختلف ریاستی حکومتیں اب اسکولوں اور دیگر تعلیمی اداروں میں فزیکل کلاسیں دوبارہ شروع کرنے پر غور کررہی ہیں۔ ملک میں کووڈ 19 انفیکشن کی دوسری لہر کی وجہ سے اسکول دوبارہ کھولنے میں تاخیر ہوئی۔ لیکن اب 10 سے زیادہ ریاستوں میں اسکول دوبارہ کھولنے پرغور کیاجارہاہے

    • Share this:
      ملک بھر میں کووڈ 19 کے کیس بتدریج کم ہورہے ہیں ، مختلف ریاستی حکومتیں اب اسکولوں اور دیگر تعلیمی اداروں میں فزیکل کلاسیں دوبارہ شروع کرنے پر غور کررہی ہیں۔ ملک میں کووڈ 19 انفیکشن کی دوسری لہر کی وجہ سے اسکول دوبارہ کھولنے میں تاخیر ہوئی۔ لیکن اب 10 سے زیادہ ریاستوں میں اسکول دوبارہ کھولنے پرغورکیاجارہاہے۔ تاہم طلباء دیگر ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں (یو ٹی) میں اپنے تعلیمی اداروں کو دوبارہ کھولنے کے لیے ہدایات کا انتظار کر رہے ہیں۔

      پنجاب اور چھتیس گڑھ میں طلباء 2 اگست سے اپنے اسکولوں کو لوٹ آئے ہیں۔

      یہاں ملک بھر کی مختلف ریاستوں میں کلاس روم کی تعلیم کے ساتھ حالات کا ایک جائزہ ہے۔

      اتر پردیش:

      اتر پردیش حکومت نے تمام کوویڈ 19 پروٹوکول پر سختی سے عمل کرتے ہوئے 16 اگست سے انٹرمیڈیٹ اسکول کھولنے کا فیصلہ کیا ہے۔ ریاستی حکومت کے حکم کے مطابق سکول 50 فیصد حاضری کے ساتھ فزیکل کلاسز کا انعقاد کریں گے۔ طلباء سے کہا گیا ہے کہ وہ ماسک پہنیں اور سماجی دوری کو برقرار رکھیں۔ طلباء کو سکول جانے کے لیے اپنے والدین کی تحریری رضامندی درکار ہوگی۔حکومت نے یکم ستمبر سے کالج اور یونیورسٹیاں دوبارہ کھولنے کے منصوبوں کا اعلان بھی کیا ہے۔


      جھارکھنڈ:

      9 اگست سے 9 ویں سے 12 ویں جماعت کے طلباء کے لیے جھارکھنڈ کے اسکول دوبارہ کھولے جائیں گے، تاہم اساتذہ سے کہا گیا ہے کہ وہ 2 اگست سے اسکولوں میں حاضر ہوں۔ متعلقہ اضلاع میں پچھلے سات دنوں کے لیے ایک فیصد ہونا چاہیے۔

      پنجاب:

      2 اگست سے پنجاب میں تمام اسکولوں کے لیے سکول دوبارہ کھول دیے گئے ہیں۔ گیارہویں اور بارہویں کے طلباء کے لیے فزیکل کلاسز 26 جولائی سے دوبارہ شروع ہوئیں۔

      ہماچل پردیش:

      ہماچل پردیش حکومت نے 2 اگست سے 10 سے 12 تک کے طلباء کے لیے اسکول دوبارہ کھولے ہیں۔
      ہریانہ:

      ہریانہ میں 16 جولائی سے نویں تا بارہویں کلاسوں کے لیے اسکول دوبارہ کھل گئے۔ سکولوں میں ماسک پہننا لازمی قرار دیا گیا ہے۔ اسکولوں سے کہا گیا ہے کہ وہ کوویڈ 19 کے مناسب رویے پر سختی سے عمل کریں۔

      اتراکھنڈ:

      اگست سے اتراکھنڈ میں 9 سے 12 کلاس کے طلباء کے لیے سکول دوبارہ کھل گئے۔ چھٹی سے آٹھویں کے طلباء کے لیے جسمانی کلاسیں 16 اگست سے دوبارہ شروع ہوں گی۔ طلباء کے لیے لازمی ہے کہ وہ فزیکل کلاسز میں شرکت کے لیے والدین کی رضامندی حاصل کریں۔

      مہاراشٹر:

      مہاراشٹر میں 15 جولائی سے ریاست کے دیہی علاقوں میں آٹھویں سے بارہویں جماعت کے لیے اسکول دوبارہ کھولے گئے ہیں۔ ریاستی حکومت نے اپنے نوٹیفکیشن میں کہا کہ جسمانی کلاسیں ان دیہی علاقوں کے اسکولوں میں منعقد کی جائیں گی جو نئے کوویڈ 19 کیسز رپورٹ نہیں کر رہی ہیں۔

      چھتیس گڑھ:

      چھتیس گڑھ نے 10 اگست سے 12 ویں کلاس کے طلباء کے لیے 2 اگست سے کلاس روم پڑھانا شروع کیا۔
      بہار:

      12 جولائی سے بہار میں دسویں اور بارہویں جماعت کے لیے سکول دوبارہ کھولے گئے ہیں۔حکومتی حکم کے مطابق 6 سے 9 کلاس کے طلباء کے لیے اسکول 6 اگست سے دوبارہ کھولے جائیں گے۔

      مدھیہ پردیش:

      مدھیہ پردیش کی حکومت نے 26 جولائی سے 50 فیصد حاضری کے ساتھ 11 ویں اور 12 ویں کلاس کے سکول دوبارہ کھولنے کی اجازت دے دی ہے۔ حکومت نے ایک ہفتے میں ایک ہی کلاس منعقد کرنے کی ہدایت دی ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: