உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    کیا آپ بہترین جگہ انٹرنشپ کرنا چاہتے ہیں؟ انٹرنشپ کیلئے کہاں ہیں مواقع؟ جانیے مکمل تفصیلات

    یہ 3 ماہ کی انٹرن شپ ہوگی۔ امیدواروں کو ممبئی میں واقع دفتر میں شامل ہونا پڑے گا۔

    یہ 3 ماہ کی انٹرن شپ ہوگی۔ امیدواروں کو ممبئی میں واقع دفتر میں شامل ہونا پڑے گا۔

    DATA SCIENCE, AI, ML INTERNSHIP AT COGNITIVE I: یہ گھر سے کام کرنے والا انٹرنشپ پروگرام ہونے جا رہا ہے جو 3 ماہ تک چلے گا۔ سروس کی مدت کے دوران کوئی وظیفہ نہیں دیا جائے گا۔ یہ ان لوگوں کے لیے ایک بہترین موقع ہے جو تجربہ حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ درخواست دینے کا آخری دن 10 اکتوبر ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار AICTE انٹرنشپ پورٹل کے ذریعے درخواست دیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai | Jammu | Hyderabad | Ahmadabad (Ahmedabad) [Ahmedabad]
    • Share this:
      انٹرنشپ آپ کے کیریئر کو شروع کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ وہ سفارشی خطوط، ماہانہ وظیفہ اور بعض اوقات کل وقتی ملازمت کی پیشکشوں سمیت بہت سارے مواقع میں مدد فراہم کرسکتی ہے۔ کسی فرم کے لیے انٹرن کے طور پر کام کرنا دفتر کے ماحول سے واقفیت فراہم کرتا ہے جو مستقبل میں فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔

      آج ڈیٹا سائنس، مصنوعی ذہانت اور مشین لرننگ کے شعبوں میں انٹرنشپ حاصل کرنے والے افراد کی مدد کرنے کے لیے ایک فہرست بنائی ہے جہاں تمام اہم تفصیلات کی جانچ کی جا سکتی ہے۔ آئیے انٹرنشپ کے لیے درخواست دینے کے لیے ذیل میں دی گئی فہرست کو دیکھیں جو آپ کی مہارت کے سیٹ سے مماثل ہے:

      ڈیٹا سائنس، اے آئی، ایم ایل انٹرنشپ اٹ کاگنیٹیو I

      یہ گھر سے کام کرنے والا انٹرنشپ پروگرام ہونے جا رہا ہے جو 3 ماہ تک چلے گا۔ سروس کی مدت کے دوران کوئی وظیفہ نہیں دیا جائے گا۔ یہ ان لوگوں کے لیے ایک بہترین موقع ہے جو تجربہ حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ درخواست دینے کا آخری دن 10 اکتوبر ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار AICTE انٹرنشپ پورٹل کے ذریعے درخواست دیں۔

      امیج پروسیسنگ (ایم ایل اور اے آئی) کیوب ہائی ویز پر انٹرنشپ اور ٹرانسپورٹیشن اثاثہ جات ایڈوائزرز پرائیویٹ لمیٹڈ

      اس انٹرن شپ کے لیے امیدواروں کو حیدرآباد میں 6 ماہ کی مدت کے لیے کام کرنا ہوگا۔ کمپنی 20,000 روپے ماہانہ وظیفہ دینے کے لیے تیار ہے۔ انٹرنشالہ پورٹل کے ذریعے درخواست جمع کرانے کی آخری تاریخ 6 اکتوبر ہے۔

      یو ایف ایف فوڈز پرائیویٹ لمیٹڈ میں مشین لرننگ

      یو ایف ایف فوڈز پرائیویٹ لمیٹڈ 3 ماہ کے لیے امیدواروں کی خدمات حاصل کر رہا ہے۔ کمپنی منتخب افراد کو 2,500 روپے ماہانہ وظیفہ پر گھر سے کام کی پیشکش کرنے کے لیے تیار ہے۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار 6 اکتوبر سے پہلے انٹرنشالہ کے ذریعے درخواست دے سکتے ہیں۔

      ڈیٹا اینالیٹکس انٹرنشپ ممبئی میں آپٹی وائز آن لائن:

      یہ 3 ماہ کی انٹرن شپ ہوگی۔ امیدواروں کو ممبئی میں واقع دفتر میں شامل ہونا پڑے گا۔ منتخب درخواست دہندگان کو 15,000 روپے ماہانہ وظیفہ دیا جائے گا۔ انٹرنشالہ کے ذریعے اپلائی کرنے کی آخری تاریخ 8 اکتوبر ہے۔

      ڈارون ڈجیٹیک میں ڈیٹا سائنس:

      یہ بھی پڑھیں: 


      یہ ہوم انٹرنشپ سے 6 ماہ کا کام ہے۔ منتخب ہونے والوں کو 6,000 سے 9,000 روپے کے درمیان وظیفہ دیا جائے گا۔ اگر کسی امیدوار کی کارکردگی فرم کے معیار پر پورا اترتی ہے، تو اسے نوکری کی پیشکش کی جائے گی۔ انٹرنشالہ پر درخواستیں جمع کرائی جا سکتی ہیں۔ ایسا کرنے کی آخری تاریخ 7 اکتوبر ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: