உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    تعلیمی قرض (Education Loan) کے لیے کیسے دیں درخواست؟ آن لائن اور آف لائن کا کیا ہے طریقہ کار؟

    آپ ضروری دستاویزات کے ساتھ اپنی قریبی برانچ میں جا کر قرض کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

    آپ ضروری دستاویزات کے ساتھ اپنی قریبی برانچ میں جا کر قرض کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔

    بینک اور دیگر مالیاتی ادارے اب اپنے صارفین کی بہتر خدمت کے لیے ڈیجیٹل طریقے اپنا رہے ہیں۔ ایسا ہی ایک طریقہ آپ کے شکوک کو دور کرنے اور درخواست کے طریقہ کار میں مدد کی درخواست کرنے کے لیے ورچوئل اسسٹنٹ کا استعمال کر رہا ہے۔اس کے ذریعہ بھی تعلیمی قرض حاصل کیا جاسکتا ہے۔

    • Share this:
      عام طور پر جب کوئی طالب علم تعلیمی قرض (Education Loan) کا خواہش مند ہوتا ہے تو اس کے لیے آن لائی درخواست دینا پڑتا ہے۔ جس کے کئی مراحل کے بعد اس کو منظور کی جاتی ہے۔ لیکن سوال یہ ہے کہ ایک طالب علم تعلیمی قرض کے لیے کیسے آن لائن درخواست دیں؟ اس کے کئی طریقے ہیں:

      آن لائن اپلائی کریں:

      یہ درخواست دینے کا سب سے آسان اور کم وقتی طریقہ ہے۔ آن لائن درخواست دینے کے دو طریقے ہیں۔ پہلا ایک سیدھا سادہ درخواست فارم ہے جسے آپ آن لائن بھریں گے، ضروری دستاویزات منسلک کریں گے، اور فارم جمع کرائیں گے۔

      اگر آپ ریکرینگ ڈپازٹ اکاؤنٹ کھولتے ہیں، تو آپ کو ایک نامزد یا مستفید ہونے والے کا نام بھی درج کرنا ہوگا
      اگر آپ ریکرینگ ڈپازٹ اکاؤنٹ کھولتے ہیں، تو آپ کو ایک نامزد یا مستفید ہونے والے کا نام بھی درج کرنا ہوگا


      دوسرا وہ جگہ ہے جہاں آپ درخواست کی گئی تمام تفصیلات فراہم کرتے ہوئے درخواست دیتے ہیں اور پھر قرض دہندہ درخواست کے ساتھ آگے بڑھنے سے پہلے قرض کی شرائط پر بات کرنے کے لیے آپ سے رابطہ کرے گا۔

      آف لائن اپلائی کریں:

      برانچ کا دورہ کریں: آپ ضروری دستاویزات کے ساتھ اپنی قریبی برانچ میں جا کر قرض کے لیے درخواست دے سکتے ہیں، کسی نمائندے سے قرض کی شرائط پر تبادلہ خیال کر سکتے ہیں، فارم پُر کریں، اور ذاتی طور پر درخواست دے سکتے ہیں۔

      قرض دہندہ کو کال کریں: آپ یا تو قرض دہندہ کو کال کرسکتے ہیں یا اپنی دلچسپی کا اظہار کرکے واپس کال کرنے کی درخواست کرسکتے ہیں۔ اس کے بعد آپ قرض کی شرائط پر بات کر سکتے ہیں اور درخواست دینے کے لیے آگے بڑھ سکتے ہیں۔

      ورچوئل اسسٹنٹ:

      بینک اور دیگر مالیاتی ادارے اب اپنے صارفین کی بہتر خدمت کے لیے ڈیجیٹل طریقے اپنا رہے ہیں۔ ایسا ہی ایک طریقہ آپ کے شکوک کو دور کرنے اور درخواست کے طریقہ کار میں مدد کی درخواست کرنے کے لیے ورچوئل اسسٹنٹ کا استعمال کر رہا ہے۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: