உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Effective CV: کیاآپ ملازمت کی تلاش میں ہے؟ اچھےتاثرکیلئےایک موثرسی وی کیسے بنائیں؟

    اس ہفتے دستیاب ملازمتیں

    اس ہفتے دستیاب ملازمتیں

    Effective CV: جواب نہ ملنے کی ایک وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ آپ کے سی وی میں وہ کشش نہیں ہے۔ اپنے سی وی کو نوٹ کرنے کے لیے ضروری ہے کہ اسے اس طرح سے بنایا جائے کہ آپ کا پہلا اچھا تاثر ہو۔ آئیے پہلے یہ سمجھیں کہ آپ کی سی وی میں کون سی اہم چیزیں ہونی چاہئیں:

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Hyderabad | Mumbai | Karnataka
    • Share this:
      Effective CV: ملازمت کے لیے درخواست دیتے وقت پہلا تاثر آخری تاثر ہوتا ہے اور زیادہ تر ملازمین کے لیے پہلا تاثر کریکولم ویٹی (CV) کا ہوتا ہے، جسے دوبارہ شروع بھی کہا جاتا ہے۔ سی وی یا ریزیوم کچھ نہیں بلکہ درخواست گزار کے بارے میں تمام مطلوبہ معلومات ہیں۔ بعض اوقات بہت سے لوگوں کو ان کے بھیجے ہوئے سی وی کے جوابات نہیں ملتے، اس طرح وہ پریشان رہتے ہیں۔ ان کا کوئی جواب نہ ملنے کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں۔

      جواب نہ ملنے کی ایک وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ آپ کے سی وی میں وہ کشش نہیں ہے۔ اپنے سی وی کو نوٹ کرنے کے لیے ضروری ہے کہ اسے اس طرح سے بنایا جائے کہ آپ کا پہلا اچھا تاثر ہو۔ آئیے پہلے یہ سمجھیں کہ آپ کی سی وی میں کون سی اہم چیزیں ہونی چاہئیں:

      ذاتی معلومات کو اوپر رکھیں:

      سی وی بناتے وقت اپنے بارے میں ذاتی چیزوں جیسے نام، والد کا نام، موبائل نمبر، پتہ اور ای میل آئی ڈی کو نمایاں رکھنا ضروری ہے۔ اپنے تعلیمی تجربے کا ذکر کرتے ہوئے ڈگری کے بارے میں تمام معلومات کو تفصیل سے لکھیں۔ اگر آپ کو کوئی کام کا تجربہ ہے تو اس کا تذکرہ ترتیب وار کریں۔

      مزید برآں اس بارے میں لکھیں کہ آپ کیا کر سکتے ہیں یا آپ کی خاصیت، آپ کی مہارتیں اور کامیابیاں کیا ہیں۔ ان زبانوں کا ذکر کریں جو آپ جانتے ہیں۔ روایتی سی وی بنانے کے علاوہ اب آپ ملٹی میڈیا پلیٹ فارمز جیسے کینوا (Canva) پر بھی بنا سکتے ہیں۔

      یہاں ایک بات قابل غور ہے کہ زیادہ تر سی وی ٹیمپلیٹس کی ادائیگی ہوتی ہے۔ اگر آپ ادا شدہ رقم لینا چاہتے ہیں، تو آپ کو سبسکرائب کرنا ہوگا۔ اگر آپ چاہیں تو امپورٹ فری ٹیمپلیٹس بھی دستیاب ہیں۔ جیسے ہی ٹیمپلیٹ کو امپورٹ کیا جائے گا، ایڈیٹنگ پینل بھی دستیاب ہو جائے گا۔ اس کی مدد سے آپ سی وی میں اپنی مطلوبہ تفصیلات بھر سکتے ہیں۔ جب آپ کا ریزیوم تیار ہو جائے گا، آپ کو اوپر دائیں جانب ڈاؤن لوڈ کا آپشن ملے گا۔ اس پر کلک کرنے پر ایک ونڈو کھل جائے گی جس کی مدد سے سی وی کو پی ڈی ایف فارمیٹ میں ڈاؤن لوڈ کیا جائے گا۔

       

      کینوا پر سی وی کیسے بنائیں؟

      مرحلہ 1. canva.com پر سائن اپ کریں۔

      مرحلہ 2۔ سائن اپ کے بعد آپ کو ایک انٹرفیس کا انتخاب کرنا پڑے گا۔ کسی ایک پر کلک کرنے کے بعد آپ کینوا کے ڈیش بورڈ پر پہنچ جائیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Remarks on Prophet Muhammad: پیغمبراسلام ﷺکے بارے میں توہین آمیز تبصرہ!راجہ سنگھ گرفتار

      مرحلہ 3۔ کینوا کے ڈیش بورڈ میں سرچ باکس دائیں جانب ظاہر ہوگا۔ یہاں سی وی ٹائپ کریں اور پھر 'Resume' کا انتخاب کریں۔

      یہ بی پڑھیں:

      T Raja Controversial Speech: بی جے پی MLA ٹی راجہ کے پیغمبر محمدﷺ کے خلاف توہین آمیز تبصرہ سے اویسی ناراض، کہا بی جے پی کو مسلمانوں سے نفرت

      مرحلہ 4۔ دوبارہ شروع کرنے پر کلک کرنے پر بہت سے سی وی ٹیمپلیٹس دکھائے جائیں گے۔ ان میں سے کسی ایک کا انتخاب کریں۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: