உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    انڈسٹریل ڈیولپمنٹ بینک آف انڈیا IDBI میں بھرتیاں، کیا ہے طریقہ اور کونسی ہیں اہم تاریخیں؟ جانیے مکمل تفصیلات

    اس بھرتی مہم کے ذریعے بینک میں کل 03 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔

    اس بھرتی مہم کے ذریعے بینک میں کل 03 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔

    IDBI Recruitment 2022: دلچسپی رکھنے والے امیدوار اپنا درخواست فارم recruitment@idbi.co.in پر 30 ستمبر کو یا اس سے پہلے بھیج سکتے ہیں۔ اس بھرتی مہم کے ذریعے بینک میں کل 03 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔ آئی ڈی بی آئی بھرتی 2022 پر مزید تفصیلات یہاں پیش ہیں:

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Hyderabad | Jammu | Karnataka | Bangarapet
    • Share this:
      آئی ڈی بی آئی میں بھرتی (IDBI Recruitment 2022): انڈسٹریل ڈیولپمنٹ بینک آف انڈیا (IDBI) نے اہل ہندوستانی امیدواروں سے درخواستیں طلب کی ہیں کہ وہ کنٹریکٹ کی بنیاد پر ہیڈ، ڈیٹا اینالیٹکس اور دیگر کے عہدوں کے لیے درخواست دیں۔ دلچسپی رکھنے والے امیدوار اپنا درخواست فارم recruitment@idbi.co.in پر 30 ستمبر کو یا اس سے پہلے بھیج سکتے ہیں۔ اس بھرتی مہم کے ذریعے بینک میں کل 03 آسامیاں پُر کی جائیں گی۔ آئی ڈی بی آئی بھرتی 2022 پر مزید تفصیلات یہاں پیش ہیں:

      آئی ڈی بی آئی بھرتی کی اہم تاریخیں:

      درخواست کی وصولی کی تاریخ شروع: 16 ستمبر 2022

      درخواست وصول کرنے کی آخری تاریخ: 30 ستمبر 2022

      آئی ڈی بی آئی بینک میں آسامی کی تفصیلات:

      ہیڈ - ڈیٹا اینالیٹکس: 01 پوسٹ

      ہیڈ - پروگرام مینجمنٹ اینڈ انفارمیشن ٹیکنالوجی (IT) تعمیل: 01 پوسٹ

      ڈپٹی سی ٹی او (ڈیجیٹل): 01 پوسٹ

      آئی ڈی بی آئی بینک میں بھرتی کیلئے تعلیمی قابلیت:

      ہیڈ - ڈیٹا اینالیٹکس: حکومت کی طرف سے تسلیم شدہ یونیورسٹی/انسٹی ٹیوٹ سے ایم سی اے کے ساتھ شماریات میں کل وقتی ماسٹر یا بیچلر ڈگری یا کسی انجینئرنگ ڈسپلن یا سائنس میں گریجویٹ ضروری ہے۔

      ہیڈ - پروگرام مینجمنٹ اور انفارمیشن ٹیکنالوجی (IT) تعمیل: کسی بھی انجینئرنگ ڈسپلن میں کل وقتی ماسٹر یا بیچلر ڈگری یا حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ یونیورسٹی/انسٹی ٹیوٹ سے ایم سی اے کے ساتھ سائنس میں گریجویٹ ہندوستان یا اس کے ریگولیٹری اداروں کے تحت مکمل ضروری ہے۔

      ڈپٹی سی ٹی او (ڈیجیٹل): حکومت کے ذریعہ تسلیم شدہ یونیورسٹی/انسٹی ٹیوٹ سے ایم سی اے کے ساتھ انجینئرنگ کے کسی بھی شعبے میں کل وقتی ماسٹر یا بیچلر ڈگری یا سائنس میں گریجویٹ۔ ہندوستان یا اس کے ریگولیٹری اداروں کے۔

      آئی ڈی بی آئی بینک میں انتخاب کا طریقہ کار:

      درخواستوں کے ساتھ جمع کرائی گئی اہلیت کے معیار، امیدوار کی اہلیت، موزوںیت/تجربہ وغیرہ کی بنیاد پر ابتدائی اسکریننگ اور شارٹ لسٹنگ ہوگا۔

      یہ بھی پڑھیں: 


      امیدواری، ابتدائی جانچ کے بعد اور دستاویزات کی تصدیق کے بغیر عارضی ہوگی اور جب کوئی امیدوار PRMT/PI (اگر بلایا جاتا ہے) کے لیے رپورٹ کرتا ہے تو اصل دستاویزات کے ساتھ ساتھ تمام تفصیلات/دستاویزات کی تصدیق سے مشروط ہوگا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: