உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    IGNOU: اگنو میں آن لائن ایم اے جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن کا آغاز، خواہشمندوں کے لیے نایاب موقع!

    اندرا گاندھی نیشنل اوپن یونیورسٹی (IGNOU)

    اندرا گاندھی نیشنل اوپن یونیورسٹی (IGNOU)

    اگنو کے وائس چانسلر پروفیسر ناگیشور راؤ نے بتایا کہ آن لائن ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن پروگرام کا آغاز ہو گیا ہے۔ ۔ اپنے افتتاحی خطاب میں وائس چانسلر نے کہا کہ ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن آن لائن پروگرام کی مستقبل میں زبردست مانگ ہے۔

    • Share this:
      اندرا گاندھی نیشنل اوپن یونیورسٹی (IGNOU) نے جمعہ 14 جنوری کو ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن (MAJMC) پروگرام آن لائن شروع کیا۔ اگنو کی طرف سے جاری کردہ ایک پریس بیان کے مطابق یہ پروگرام بین الاقوامی طلبہ کے لیے بھی دستیاب ہوگا اور جنوری 2022 کے داخلہ سائیکل سے شروع ہوگا۔

      یونیورسٹی کے جاری کردہ بیان میں ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن کا اعلان کیا گیا ہے۔ اگنو کے وائس چانسلر پروفیسر ناگیشور راؤ نے بتایا کہ آن لائن ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن پروگرام کا آغاز ہو گیا ہے۔ ۔ اپنے افتتاحی خطاب میں وائس چانسلر نے کہا کہ ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن آن لائن پروگرام کی مستقبل میں زبردست  مانگ ہے اور اس میں صحافت اور ابلاغ عامہ کے تمام بنیادی شعبوں کو شامل کیا گیا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ انگریزی کے علاوہ یونیورسٹی علاقائی زبانوں جیسے ہندی اور دیگر زبانوں میں ایم اے جے ایم سی شروع کرے گی۔

      کورس سے متعلق تمام تفصیلات اس لنک پر ملاحظہ کیجیے۔

      اگنو کی پرو وائس چانسلر پروفیسر اوما کنجیلال نے ایم اے ان جرنلزم اینڈ ماس کمیونیکیشن کی منفرد خصوصیات پر زور دیا، جس میں مختلف میڈیا کورسز شامل ہیں جو تمام طلبہ کے لیے مفید ہو سکتے ہیں۔

      طلبہ کو تفصیلات چیک کرنے کے لیے majmc.ignouonline.ac.in پر جانا چاہیے۔ وہ ignouiop.samarth.edu.in کے ذریعے MAJMC آن لائن پروگرام میں داخلہ لے سکتے ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: