کاشی میں سرکاری اسکولوں کی بدلے گی تصویر،IITمدراس کے ٹیچرس بچوں کو دیں گے تعلیم

کاشی میں سرکاری اسکولوں کی بدلے گی تصویر،IITمدراس کے ٹیچرس بچوں کو دیں گے تعلیم(علامتی تصویر)

کاشی میں سرکاری اسکولوں کی بدلے گی تصویر،IITمدراس کے ٹیچرس بچوں کو دیں گے تعلیم(علامتی تصویر)

یوپی کی یوگی حکومت سرکاری اسکولوں کو مسلسل نئی شکل دے رہی ہے، تاکہ وہاں کے بچوں کو کانونٹ اسکول جیسی سہولیات مل سکیں۔

  • News18 Urdu
  • Last Updated :
  • Lucknow, India
  • Share this:
    وزیراعظم نریندر مودی کے پارلیمانی حلقے وارانسی میں سرکاری اسکولوں کو ہائی ٹیک اور اسمارٹ بنایا جارہا ہے۔ وارانسی کے اسکولوں میں اب آئی آئی ٹی مدرس کی فیکلٹی بچوں کو تعلیم دے گی۔ اس کے لیے آئی آئی ٹی مدرس اور بیسک ایجوکیشن آفس کے درمیان پروجیکٹ ودیا شکتی کو لے کر معاہدہ ہوا ہے۔

    اس معاہدے کے تحت وارانسی کے سرکاری اسمارٹ اسکولوں میں آئی آئی ٹی مدرس کے ٹیچر آن لائن موڈ میں حساب اور سائنس پڑھائیں گے۔ پائلٹ پروجیکٹ کے طور پر وارانسی کے 100  اسکولوں میں یہ آن لائن کلاس چلیں گی، جس میں بچوں کو حساب، سائنس اور انگریزی پڑھائی جائے گی۔

    100 لوگوں کو ملے گا روزگار

    آئی آئی ٹی ٹیچر سرکاری اسکولوں میں چھٹی سے آٹھویں جماعت کے بچوں کو پڑھانے کے بارے میں، بیسک ایجوکیشن آفیسر اروند پاٹھک نے بتایا ہے۔ یہ آن لائن کلاسز اسکول کے اوقات کے بعد چلیں گی۔ اس کے لیے آئی آئی ٹی مدراس کے ساتھ معاہدہ کیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وارانسی کے 100 منتخب اسکولوں میں سے 70 اسمارٹ کلاسز قائم کی گئی ہیں۔ جلد ہی آئی آئی ٹی مدراس کے ذریعے 30 اسکولوں میں اسمارٹ کلاسز شروع کی جائیں گی۔ اس کے لیے اسکول میں تکنیکی معاونت کے لیے کوآرڈینیٹر بھی مقرر کیا جائے گا۔ اس طرح اس اسکیم سے 100 لوگوں کو روزگار بھی ملے گا۔

    یہ بھی پڑھیں:


    یہ بھی پڑھیں:

    ہندوستانی ریلوے نے وائرل نوکری نوٹیفکیشن پر جاری کی وضاحت، جانیے کیا کہا

    یوگی حکومت کر رہی اسکولوں کی تجدید نو

    قابل ذکر ہے کہ یوپی کی یوگی حکومت سرکاری اسکولوں کو مسلسل نئی شکل دے رہی ہے، تاکہ وہاں کے بچوں کو کانونٹ اسکول جیسی سہولیات مل سکیں۔ اس کے تحت اب اسکولوں میں اسمارٹ کلاسز تیار کی جارہی ہیں اور اس میں بچوں کو آئی آئی ٹی اساتذہ کے ذریعے بہتر تعلیم دی جائے گی۔
    Published by:Shaik Khaleel Farhaad
    First published: