உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پہلی بارمنی پورمیں Agnipath Scheme کیلئے قبل ازبھرتی ٹریننگ پروگرام، نوجوانوں کی شرکت

    جلد ہی وزارت تعلیم کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا۔

    جلد ہی وزارت تعلیم کے ذریعہ مطلع کیا جائے گا۔

    رادھیشیام نے یہ بھی وعدہ کیا کہ وہ تربیتی مدت کے دوران ذاتی طور پر انگریزی اور ہندی کی کلاسز کا انعقاد کریں گے کیونکہ مرکزی افواج میں شامل ہونے کے لیے دونوں زبانیں ضروری ہیں۔

    • Share this:
      منی پور میں پہلی بار اگنی پتھ اسکیم (Agnipath Scheme) کے تحت بھرتی کے ضمن میں بھرتی ٹریننگ پروگرام کیا گیا۔ یہ تربیتی مراکز اتوار کو تھوبل ضلع کے ہیروک اور نونگ پوک سیکمائی کے نوجوانوں کے لیے شروع کیے گئے۔

      تقریباً 500 (200 لڑکے اور 300 لڑکیاں) امیدواروں نے ہیروک پارٹ II لٹن لیمپک سے ہیروک پارٹ III نگروتھل گراؤنڈ تک ریلی میں حصہ لیا جہاں تربیتی کیمپ کی افتتاحی تقریب منعقد ہوئی۔

      اس کا اہتمام اگنی پتھ اسکیم پری ریکروٹمنٹ ٹریننگ مینجمنٹ کمیٹی، ہیروک اے سی نے ہیروک ایم ایل اے رادھیشیام کی نگرانی میں کیا تھا۔ تقریب کے موقع پر میڈیا سے بات کرتے ہوئے رادھی شیام اگنی پتھ اسکیم نوجوانوں میں اپنی صلاحیتوں، ٹیم ورک کے جذبے، نظم و ضبط اور کرداروں کو فروغ دینے سے پہلے ان میں قوم پرستی اور حب الوطنی کے جذبے کو فروغ دے گی۔

      ‘اگنی پتھ اسکیم کے تحت فوج، بحریہ یا فضائیہ کے خواہشمند جوانوں کو چار سال تک ملک کی خدمت کرنے اور خدمات جاری رکھنے کا موقع بھی ملے گا۔ چار سالہ سروس کے بعد انہیں کسی دوسری ملازمت کے لیے درخواست دینے میں بھی پہلی ترجیح دی جائے گی یا ان کے پاس کاروبار شروع کرنے کے لیے کافی بچت ہوگی۔

      یہ بھی پڑھئے: بی جے پی پر بڑھا تلنگانہ کے لوگوں کا یقین، ریاست کی ترقی کیلئے پرعزم: PM مودی

      انہوں نے کہا کہ تربیتی پروگرام کا بنیادی مقصد نوجوانوں کی کردار کی تعمیر ہے اور ہیروک اے سی سے زیادہ سے زیادہ نوجوانوں کو ملک کی تعمیر میں اپنا حصہ ادا ہوگا۔

      یہ بھ پڑھیں: 'اقلیتوں میں کمزور اور محروم طبقات کے درمیان بھی جایئیں': PM مودی نے بی جے پی کارکنان سے کہا

      رادھیشیام نے یہ بھی وعدہ کیا کہ وہ تربیتی مدت کے دوران ذاتی طور پر انگریزی اور ہندی کی کلاسز کا انعقاد کریں گے کیونکہ مرکزی افواج میں شامل ہونے کے لیے دونوں زبانیں ضروری ہیں۔ منی پور سے اگنی ویروں کی بھرتی کی تاریخیں ستمبر میں طے شدہ ہیں۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: