உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Indian Air Force: انڈین ایئرفورس نے گروپ 'سی' کے عہدوں کے لئے درخواستیں طلب کی ہیں

    علامتی تصویر

    علامتی تصویر

    ہندوستانی فضائیہ نے مطلع کیا ہے کہ ’’ایئر فورس کے مختلف اسٹیشنوں یا یونٹوں پر گروپ 'سی' سویلین آسامیوں کی بھرتی کے لئے اہل شہریوں سے درخواستیں طلب کی گئیں۔ اہل امیدوار متعلقہ اسٹیشنوں یا اکائیوں میں اپنی درخواست دے سکتے ہیں‘‘۔

    • Share this:
      انڈین ایئرفورس (IAF) نے گروپ 'سی' کے مختلف عہدوں پر آسامیوں میں بھرتی کے لئے درخواستیں طلب کی ہیں۔ ہندوستانی فضائیہ نے مطلع کیا ہے کہ ’’ایئر فورس کے مختلف اسٹیشنوں یا یونٹوں پر گروپ 'سی' سویلین آسامیوں کی بھرتی کے لئے اہل شہریوں سے درخواستیں طلب کی گئیں۔ اہل امیدوار متعلقہ اسٹیشنوں یا اکائیوں میں اپنی درخواست دے سکتے ہیں‘‘۔

      نوکری کی تفصیلات ایمپلائمنٹ نیوز پیپر Employment News paper کے حالیہ ایڈیشن میں دستیاب ہیں۔ ہندوستانی فضائیہ کی سرکاری ویب سائٹ پر ابھی تک بھرتی سے متعلق کوئی معلومات نہیں دی گئی ہیں۔ آسامیاں لوئر ڈویژن کے کلرک ، اسٹینوگرافروں ، ایم ٹی ایس ، ایچ کے ایس ، آیہ ، وارڈ ساہیکا ، لانڈری مین ، گندگی کے عملے اور وولکینیسر اور دیگر تجارتی خطوط پر دستیاب ہیں۔

      ایمپلائمنٹ نیوز پیپر Employment News paper میں دیئے گئے نوٹس کے مطابق تمام عہدوں کے لئے عمر کی حد 18 تا 25 سال ہے۔

      دسویں تا بارہویں پاس اور فارغ التحصیل اس ملازمت کے اہل ہیں۔

      امیدواروں کا انتخاب تحریری امتحان کی بنیاد پر کیا جائے گا اور امتحان کے سوال کم جوابی کتابچہ انگریزی اور ہندی میں ہوں گے۔

      ایمپلائمنٹ نیوز میں اشتہار کی اشاعت کی تاریخ سے 30 دن کا وقفہ ہے تاکہ درخواست فارم جمع کروانے کی آخری تاریخ اس سے متعلقہ اتھارٹی تک پہنچ جائے۔

       
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: