உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    NEET PG 2022: نیٹ پی جی 2022 کا نیا شیڈول کیاجائےجاری، انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن کی اپیل

    ۔NEET PG 2022 کے امتحان کی تاریخ 21 مئی 2022 ہے۔

    ۔NEET PG 2022 کے امتحان کی تاریخ 21 مئی 2022 ہے۔

    آئی ایم اے نے لکھا کہ پانچ سے دس ہزار انٹرنز نے عالمی وبا کورونا وائرس کے دوران فرنٹ لائن ورکرس کے طور پر خدمات انجام دیں ہیں۔ اپنے آخری امتحان کی تکمیل میں تاخیر اور اس کے نتیجے میں ان کی انٹرن شپ امتحان کے لیے مقرر کردہ اہلیت کے معیار سے باہر ہونے کی وجہ سے NEET-PG میں شرکت کے لیے نااہل ہیں۔ اس لیے نظر ثانی کی جائے۔

    • Share this:
      انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن (Indian Medical Association) نے بدھ کے روز مرکزی وزیر صحت منسکھ منڈاویہ سے 21 مئی کو ہونے والے نیٹ پی جی (NEET PG) امتحان کو دوبارہ شیڈول کرنے کی درخواست کی ہے۔ آئی ایم اے کا کہنا ہے کہ نیٹ پی جی 2022 (NEET PG 2022) امتحان کی تاریخ اور 2021 کی کونسلنگ کی تکمیل ہر ایک کے لیے اہم ہے۔ اس طرح کے انتہائی مشکل امتحان کی تیاری اور اس میں شرکت کے لیے بہت کم وقت دیا گیا ہے۔ اس لیے اس پر نظر ثانی کی جائے۔

      یہ بات قابل ذکر ہے کہ عالمی وبا کورونا وائرس (Covid-19) کی وجہ سے مقررہ تاریخ کے پانچ ماہ بعد منعقد ہوا اور کونسلنگ 25 اکتوبر 2021 کو شروع ہونے والی تھی، سیٹ ریزرویشن پر زیر التواء فیصلے کی وجہ سے جنوری میں شروع ہوئی۔ 31 مارچ 2022 کو سپریم کورٹ کے فیصلے کی وجہ سے اس میں مزید تاخیر ہوئی، جس نے موپ اپ راؤنڈ کے لیے مشاورت کے خصوصی راؤنڈ کو منسوخ کرنے اور منعقد کرنے کا حکم دیا تھا۔

      آئی ایم اے نے لکھا کہ پانچ سے دس ہزار انٹرنز نے عالمی وبا کورونا وائرس کے  دوران فرنٹ لائن ورکرس کے طور پر خدمات انجام دیں ہیں۔ اپنے آخری امتحان کی تکمیل میں تاخیر اور اس کے نتیجے میں ان کی انٹرن شپ امتحان کے لیے مقرر کردہ اہلیت کے معیار سے باہر ہونے کی وجہ سے NEET-PG میں شرکت کے لیے نااہل ہیں۔ اس لیے نظر ثانی کی جائے۔

      مزید پڑھیں: Sri Lanka crisis: سری لنکامیں دیکھتےہی گولی مارنےکےاحکامات جاری، مہندا خاندان کی مشکلات...

      پوسٹ گریجویٹ کورسز کے ٹائم ٹیبل پر منظرناموں اور سپریم کورٹ کے فیصلوں کا حوالہ دیتے ہوئے آئی ایم اے نے NEET 2022 کے امتحانات کو موخر کرنے کی ضرورت پر زور دیا کیونکہ یہ لاکھوں میڈیکل گریجویٹس کے کیریئر سے متعلق ہے۔

      آئی ایم اے نے کہا کہ نیٹ کے امتحان کی تاریخ 21 مئی 2022 ہے، ہم آپ کی بروقت مداخلت اور NEET PG 2022 کو مناسب وقت کے لیے ملتوی کرنے پر فوری غور کرنے کی درخواست کرتے ہیں، تاکہ موجودہ NEET PG 2021 کے امیدواروں کے پاس تیاری کے لیے مناسب وقت ہو اور آئندہ NEET-PG 2022 کے امتحان میں شرکت کریں اور تمام انٹرنز کی اہلیت کو بھی یقینی بنایا جائے۔

      مزید پڑھیں: سری لنکا تشدد: فسادیوں سے گھرے سابق وزیر اعظم مہندا نے فیملی کے ساتھ لی نیول بیس میں پناہ



      اس نے مزید کہا کہ ہمیں یقین ہے کہ مجموعی طور پر وسیع تر علمی اور معاشرتی مفاد میں اوپر دی گئی دعا کی منظوری دے کر اس مسئلے کو فوری طور پر نمٹا جائے گا۔
      Published by:Mohammad Rahman Pasha
      First published: